Aura of pain
Aura Bólu
Tylko Książę Demonów
Wszystkie Twoje Demony mają zwiększoną o jeden zdolność Aura. Dodatkowo, każdy bohater dotknięty Aurą otrzymuje jeden żeton podpalenia.
Banefire
Płomienie Zguby
Ataki Awatara Księcia Demonów zyskują zdolność Rozprysk 1.
Endler hunger
Niekończący się Głód
Na początku aktywacji Awatara, wszyscy bohaterowie w zasięgu wzroku Awatara otrzymują 1 ranę (ignorującą pancerz). Leczysz 3 rany za każdą raną jaką straci bohater w ten sposób.
Soul barrier
Duchowa Bariera
Aura Księcia Demonów działa teraz w promieniu dwóch pól.
Greater Ogres
Wielkie Ogry
Tylko Tytan
Wszystkie Twoje Ogry otrzymują zdolność Dalekosiężnego Ataku oraz 5 więcej życia.
Fiery armor
Ognisty Pancerz
Awatar Tytana otrzymuje
+4 pancerza oraz wszystkie ataki przebijające przeciw Awatarowi mają zmniejszone Przebicie o cztery.
Dodatkowo, kiedy Awatar kończy swoją aktywację, wszyscy bohaterowie sąsiadujący z nim, otrzymują 4 rany (ignorujące pancerz).
Mountain giants
Górskie Olbrzymy
Wszystkie Twoje Giganty mają
10 życia więcej.
Desperate strenght
Siła Desperacji
Kiedy Awatar jest umieszczony na mapie i na koniec każdej następnej tury, umieść 1 żeton ran na tej karcie. Tytan ma zdolność Przebicia równą liczbie żetonów na tej karcie.
bloodthirst
Pragnienie Krwi
Tylko Władca Zwierzoludzi
Wszyscy Twoi Zwierzoludzie mogą atakować z jedną więcej czarną kością mocy, lub mogą ulepszyć jedną kość mocy o jeden poziom.
Shadow clones
Sobowtóry z Cienia
Kiedy Awatar jest w grze, umieść przy nim dwóch zwykłych Zwierzoludzi, aby reprezentowali jego sobowtóry zrodzone z cienia. Te sobowtóry mogą być normalnie aktywowane, mają ten sam poziom życia, pancerza i te same zdolności co Awatar, z wyjątkiem zdolności Dowodzenie. Awatar nie może zostać zraniony żadnym atakiem, dopóki oba jego sobowtóry nie zostaną zabite.
Wraith form
Widmowa Forma
Władca Zwierzoludzi zyskuje zdolności Latanie, Żelazna Skóra oraz Niepowstrzymany.
phylactery
Filakteria
Tylko Czarnoksięski Król
Czarnoksięski Król otrzymuje
100 więcej życia.
Soul ward
Duchowa Ochrona
Wszystkie przypływy mocy wyrzucone w ataku przecie Czarnoksięskiemu Królowi są anulowane bez żadnego efektu.
Arcane energies
Ezoteryczna Energia
Wszyscy Twoi Czarnoksiężnicy otrzymują Rozprysk 1.
snipers
Strzelcy Wyborowi
Wszystkie Twoje Szkielety otrzymują +2 zasięgu i mogą ignorować jedną figurkę lub przeszkodę, gdy prowadzą linię widzenia dla swoich ataków.
Acid poison
Kwasowa Trucizna
Tylko Pajęcza Królowa
Wszystkie twoje Pająki otrzymują Przebicie 2 oraz Podpalenie.
Spirit drain
Duchowe Wyssanie
Kiedy Awatar Pajęczej Królowej wykonuje atak który zada co najmniej jedną ranę (po uwzględnieniu pancerza), to leczy sobie dwa razy tyle ran, ile sama zadała. Jeśli atakiem jest objętych kilku bohaterów, Awatar leczy dwa razy tyle ran, ile zadała w sumie wszystkim bohaterom.
Spiders nest
Legowisko Pająków
Każdy bohater który zadeklaruje akcję Zmaganie będąc na ostatnim poziomie Twojej Warowni, natychmiast otrzymuje żeton pajęczyny. Bohater nie może jeszcze tej samej tury wykonać rzutu sprawdzającego pozbycie się pajęczynowego żetonu.
Into my parlour
W Mojej Bawialni
Na początku każdego lochu, możesz przeszukać swoją talię Hegemona i wyciągnąć do dwóch kart pułapek, a następnie umieścić je zakryte na tej karcie. Te pułapki mogą zostać użyte tak, jakby znajdowały się w Twojej ręce, ale nie liczą się do limitu kart na ręce.
The elder race
Starsza Rasa
Tylko Wielki Jaszczur
Wszystkie Twoje smoki otrzymują zdolność Niepowstrzymany..
Dedaly claws
Śmiercionośne Szpony
Zamiast wykonywać normalny atak, Twój Awatar może wykonać dwa ataki wręcz następującymi kośćmi:
ze zdolnością Przebicie 3 i Zatrucie. Jeśli oba ataki dosięgną tego samego celu, a cel ten przeżyje, rzuć dwoma czarnymi kośćmi mocy. Jeśli na obu wypadnie pudło, ofiara ataku zostaje zredukowana do 1 rany, niezależnie od posiadanego pancerza.
dragonfear
Smoczy Strach
Zdolność Strach Awatara Wielkiego Jaszczura jest zwiększona o jeden.
Diamond scales
Diamentowe Łuski
Wielki Jaszczur otrzymuje zdolność Żelazna Skóra oraz +1 pancerza.
focused
Skupienie
Każdy Awatar
Kiedy kupujesz to ulepszenie, wybierz i na stałe usuń z gry cztery karty ze swojej talii Hegemona.
Transport gem
Kamień Teleportacji
Umieść tę kartę na cmentarzu aby przenieść jednego ze swoich poruczników do dowolnej legalnej lokacji na mapie Terrinoth. Porucznik musi zostawić wszystkie Przedmioty Misji jakie mógł mieć ze sobą.
Big trouble
Wielkie Kłopoty
Umieść tą kartę na cmentarzu przed sprawdzeniem, czy bohaterów czeka spotkanie. Sprawdzenie automatycznie skutkuje spotkaniem. Ustalając spotkanie, pociągnij trzy karty lokacji oraz trzy legalne incydenty, a następnie wybierz jedną lokację i incydent, z którymi przyjdzie zmierzyć się bohaterom.
enhanced speed
Magiczna Szybkość
Twój Awatar otrzymuje
+1 prędkości.
Dark strenght
Mroczna Siła
Twój Awatar rzuca jedną więcej złotą kością mocy kiedy atakuje.
Protective magics
Magia Ochronna
+1 pancerza..
Siege engines
Machiny Oblężnicze
Poziom Umocnień wszystkich miast
jest zmniejszony o jeden.
toughended
Twardszy
Twój Awatar otrzymuje 15 więcej życia.
Eldrich lore
Wiedza Nadprzyrodzona
Twój limit kart na ręce
jest większy o jeden.
lawlessness
Szerzące się Bezprawie
Zawsze, gdy bohaterowie wykonują rzut na sprawdzenie, czy czeka ich spotkanie, muszą rzucić jedną dodatkową czarną kością mocy.
Tylko Król Magów
Warowni Hegemona.
damper