Kiedy pozwolić Kiedy zabronić 7.PDF
(
1767 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
33060344 UNPDF
Zochto:
jzyk
wspprocy
Jak
siauje' kicdy
plosisz
kogoo wsplpracnajupEejniej,
jak
potay' a natndAz
ie4nie
na
ol1 c:y cfuje
sniewl
Fru'
slacj] zniechcenie7v/sa*ko naral
T3k
glanie
.zuje si wielu od,is *rytyczajcych
fgodnz ich ocekiwaniai '
.ll
efekcieswoini niechh}ni \.ypo-
uiediamizniechcajdfieci' zatladaj' i.
Floble Flega
a
9"''
ie d:ieci niechc: nimi wsplpracoa'a nie m spsobie'
lakin
pro*
je
o t
wsplprac'
zliechcajce
on]unikary
i ruchon].
rmice
idE sobw pa.t'
7d''gr |'o ! 'od '.q
'''k.)?.r''?.Tir''n.g-Ji
ce oczel.uj
ssplpy' bn!c
jednoaen
po1Uwag
to' n d:ie.
ci clrtniejdo niej
podchodz,gdy
prcsisi
ie
o toz va.unkieD. za.
\
'"'e
om'nl,"l prwo|.
U{
l
q
'po]p'"n
w/]" n' g-"l''
i ?achcajce
komunika4 idfe so
y
paEe.
zachcajce
r'
ny wplv na zachowaniedzieci'
jcdne
prcwad' do wsplpracy'
d-ug-,dt.?. r,p,o\ot,
eopo,.
t-,1 d-dtpoa,-e.,aJ, y
si'
FI.
uz}saachcjcych konrunikatw
jaLo
skutecnego
na.
Edzianot}mjcego' P'el.onasz si' ercdzajsNowanych
Pnez
ciebitonunika nirofes'alnie wiiz t}m,
jal.ie
!'yzna-
fuchone
aJ.''cq'o.8i'tan
'
'1'J
r"J L.
y'..l.l"df
''..'
i arieclrcajce
komuniatymajdiamcftahic
t
komunikaty
prowokuj
do stawianiaoporu
sr, viev, .o . tynr
sd?
.
mui,
ale Randy nE pncsaje
dku-
cza
sio'e, ktt fnoU
kfy.zy'
R@gni*ana bEkiem vslpncy'
mama R.ndyego wcbod'
do
pokoju
i
)uca
zsiebic
al ui.a niechca]acFh
l.onunikatw'
'Nieuid'
etwoF
siosla teg. nE
lubi?.,
-
krzycry'
''cfy
plsf
o zbyt Nielei
Nie mo'cs ch. raz mbi
tego, o co ci
pru.
:e T"
ego
'x!ho
' T'
B
ovr
e podas'
p
l'4F' '
dfiecku' ale nie po
.obie' Moewre*cie
domnievi
DEe*anie'
.
'usa Ycievsy$kifu
d.okola]'''
RndY nie po:o$aje dlunyi
-
'MUs'
:Ese
Ly tak siedm]
spnuia
ci to
ptyjem'
n
]'''
-
Gniemy ru
iec nablela ro:pd
u.
,'Do
twoiclr
odawet],'
v/lczamUolwet ikait-
k papieru'
-
'
te
siadali napis,so
'}|
"Nie
bd$kual
.
''Nle
,nusisf
nie do tcEo|''
-.dpowiad,
R..ndy'
'JeIi
-
,No
i z
teeol Ni. mnF to nic obchodzil.'
kl4er RrndY'
kicdy
natka *.ych.d?i:
p.koju.
P.doblie
'at
wikvo
fudzic\y. mama
Redy'ego nic ?ac:la
'r
''!''v.d.
:T'
T'n'n'
\. 1b\n'J'rd""''.\'t
? nin* pbq
sil'
Jej
celembylopost'ym
dric nieodpwied.
d efel.tu
pr".:^
r"o '
,lre.
'.l1xol.
r.po."'i.(p.tp,".(
Nicfa\odni
Fo$oduj
furaanic nicsla.i*Ych
zachoa i
pL
.'|ol
: od'^n
'
'' |
''r
'. J
'e
rod:L
k..kom
tegotaca
(por.
rycina
71,),
Zniechcajce
Die*icio|ei Rmdy dokuc7a
smjej nJods,ej
siosfu i urskuF
elckt,
o
"l
' ', ,o!-.lo
Dtrq l"M
nrm"
I.oi..1'
^d ,cm,p
|oiU MJm3ndp.&'JwiehJlsnu
\fu5niedom!s]39,.o:'A:|o
-
'Rd'J'' .T |'
'd''
r
teg'mlodY
clasiekul,' odkrykuF neka'
'Mah
juz
seldeeniedo
tego
ni. iobisz' d. toca
qlodnia
nici
' orldaniatele-
'!U
,achwaniai naklonienie
c|lotca do *plpra.y,
].dnak
u'yla
w
t} *TladkL
DieodFoEdniej
met.dY'
znir.hcajcc
komunlk5ty
lrowad:
najcciej
q
gDle\r.
obeNujcmojlisl do
pfesid:.nia
ei.kt
$voj|r.dzixhtia li.o.luvc{!V. \m. Nsr|||i!Us]ujc nak|.'
ni c1r1.p.]
J. usplFn.y.:x\ysd.jc
eo
Ei
]ri.djcEh
[oDnlnlk]t$ skupia!9 { nl.lr tan?rt.i. i Umj.inm:.la.hy.
lor
q'"
!l-r
niesiI\'to,:e Rrndy pot :a.h.]yi :i ]vewla:.i*Tsposb'
\{
'-.1
-.,"..\
"p
'. .\r',
.-.. ri
.
Nie spolLir si':ehd:ieg:emn\plp .oLril.' I E'n-
c ni'lbyo.lrorqm
'vsrlilplac'gd}br
kto
poied:ial
d trr
!s:rtko]
cr|
r..:c]
0oca']|y
Mntka
Randr.g.].zl..yna
oni!..
Wy\..?.]c
nic*ynjn.]
gs'
nic i oL]c'uLva
sit um:rn\
i
c]].ixlsicNx!irq.L.l
Rand}:3r-E1N3lp.J.bnt
ja]r:!]hL|x|y
l,li].v. ntrs;
op.rm
,.cLmn:em.Odebnl .n k.muDlat n.*,
txk.
osobsryxBk
zawatyn w d:irlaniu,ktre
o'
w'EYyy|o
'niech.ajcymslon lh*nyn
pIEz
matk
R2ndy'ego' c:y pokjzujc
clrlop.L taL Detod
bziz]avani. pm-
hlew, nie
ucy
eo'
'e Eni.c
i :ni..h.'jce lromunikaty s
og1'
nie
prt]nr
spoobem
nalanianiinnych
do
wsplFlacy]
NIc
fdajc
sobiez tegosEay, u.zy syT'
dokladnie txl.icgo :a.hoa!a'
ktrechcialapos']ma,
znje.hcajce
omunikaty
wlba|e
i:ny.h odmianach,
N. '
tr.
fuo..
'l
'c.n
p
\ dqL\l
,nrn'L'od
,
|']''\n"d
'|i'" jg
'd'ct
o''v d.'l
"
'oD.
d
"',
'b.rpo
dro. iI,..,
D/o
N..\p.llL CJ
df
egoii,B, n"
(
{.:,', e
nr.h".
1..p..
TL.
"
dotn, d.'..1J I' d.Lo.).,,ni.""
cilrch syborw l ,'cho$yania
si
w
ak.epto$any sposb,
vie-
le , niclr pesonalnuje
niewla.iwe
knrunikaty
sy*pujw NjelL|
zachoanie
i nicsie !kt}
pfeke
doty..y ws'du
|ubwinY'Pyjrjy sifteci.m
uk.-
tyms m$puicy.lr
konlnikitacl]:
''Nie
mo'c$
choEz Tobi
rcco'o c.
ci
provl,'ljklyty
to-
nunikat bfnii
]'Nie
sEncl
:e
lee
zdolny do splpncy'
v cfekienadawc.
obwinia. pomnicjsza
yato
adresata'alieluF
!rbolJ,',
Ukryq l..nu.jk.| btmi]
'Je*e
clJpi
l fue
sien, e
!EtEl]s:
d.konyNa
yl3ci.yclr
yb\y..' v/
e|el.cie
adles]t :o$aje :astydzony
i
poniny,
a
]cRo
pocucie
LvatscL
-
)p,'r
r:oo,,nd
''cTy
fraktolranie
nrnie: vacuiem to
dla ciebie:bytwiele],,
Ukry omLnitarbEmi:
,Jesc
bdcdny''
kg.
dckte
ie*
ob.
inianioi
Fomniejs'anie
$altocixdl.sata'
,'T1ko
na b u s.]',
Ukyty komu]ikat b[ni:
'
Nic j.(o
fbyr
do|''''.c.|.
".
aolh
''
."'''
r'.
''!^r"n'
FonnieFenie
Mitocii,acnoNinieatllcsata
..o R" i
.l
|
''' 'q|"'..lo''J'
to,co dociebic
mly ' U!.'ytykomunikat
bmi]
.'Nie
oczekL]
ou
ciebiexplPlacy',' !.el.teD jes
:rstydzenj.j
za:enoaniej
!U'
mniejsEnie Lva(.i
i
poczucic
rklu.zenia adresxtl
Panltahy
tei komuniaie
zniechcajce
wlaciwero
..nof"-T'
?'
,r.,-'n
'
"
dl
oln;
\':_
-,
Flniewa
nie podzi.Lvln
siq
tyoje]
gsplpBcy
i clrc
ci
pokaa'
kto fu ndzi,' E.ektcn]
]c[
t,v"1^'o- ..q..,.
|1w,L,u"ni,,brjn,n,-
dq.,ld"..-
i
groienie
adk5atowi*)FoMdn
'v
t.jdcj odfinie td si
ledcn
idi.ra','Ukryty komunikat
bfnn:
'.Nie
jc$eNartocio\r
aniakceptoan1''''
Efektenle* oJ-
r''
r'
f
are|''c
:
r'
Je'e''l|''.i
i!mn.j'n'
naltouodbiorcykouniatu'
'To
dopielo
L]ylo
nldre.,'
Ukyty konrunit
bnll
.|odel!(
jev
nie$Iacisedecy:je'
]e$e
gllpi
' Elektem
je*
ponieni..
s*yd:eh ie
'
zaenoaniei
P.m
nicjsfenie
yiitoci
adresata
.,!vicd:ia|e'
je
jeli
na clr$l]gstawie
cisanrego,:araf !
k!jey si
Njrkie
klop!rr'' Ukrytyk.m!likatlrEni]
''Nie
F.Eag
J
'.r
''.:
!o''''J
q|
''
'o1
Lle.?r
J'
bL l" l"'
'awstydzanie.poni'enie i pomniejs:eDie\ydocj
odbiolcy N.h slw'
'.-
zni.h.aj(e komunikaty
zawaew dzia|aniu
znie.h.ajce
lsdriele
lednd{
i.'
ny n]:a] znie.hGjcychk.munikat$'
bardfiejsubtelnyi
pod.
{qpny' To kounilGty zawate Lvd:ialaniu' kt&Ych negaty"".
odd:i.
b|
anie
ie*
.?*o pnesloni
!e dobrrni nnenciai.
Najcz.iejpo
:
piel'y pn]bui
nvlci
na to nas.: uwlE
dNularLi'co mwidfie.iwqm vieku,kiedy.fcrujcDy
j'|''.
iD na$
"
D|"d
"
''on^'
lryl"''
(iedy
rcbimr',anavc
dfjccito'c
pEa
juz
TobiMfue'mo:e
to na iie L]raIabIdzo 'riechc'jcr' trciela do nrh u\l|y
komunikat'ktr} bmi mniejwicej
bk]
'Potabujes:
nqe]
...
Plik z chomika:
zabcia83
Inne pliki z tego folderu:
Kiedy pozwolić Kiedy zabronić 13.PDF
(2701 KB)
Kiedy pozwolić Kiedy zabronić 12.PDF
(2591 KB)
Kiedy pozwolić Kiedy zabronić 11.PDF
(3101 KB)
Kiedy pozwolić Kiedy zabronić 14.PDF
(2260 KB)
Kiedy pozwolić Kiedy zabronić 10.PDF
(4303 KB)
Inne foldery tego chomika:
101 zabaw dla dzieci 3-letnich
105 zabaw z wykorzystaniem prostych przedmiotów
AUTYZM
Ciekawe gry i zabawy w terenie
DLA RODZICÓW i nie tylko o dzieciach, wychowanie dzieci
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin