uzytecznosc_i_projektowanie_efektywnych_ofert_sprzedaży.pdf

(2562 KB) Pobierz
SGA 2008
Użyteczność i projektowanie
efektywnych ofert sprzedaży
Joanna Kotala
Jakub Andrzejewski
24823592.003.png 24823592.004.png
Kilka słów o nas
Joanna Kotala , specjalista użyteczności. Jest certyfikowanym project
managerem IPMA . Posiada certyfikat Ohio University z zakresu badań
użyteczności. Od 2004 roku realizowała projekty internetowe dla firmy
Korporacja Badawcza Pretendent Sp. z o.o., Agencja Reklamowo-
Projektowa CREO oraz Synergo Group Sp. z o.o. Obecnie współpracuje z
Janmedia Interactive , gdzie realizuje projekty dla klientów agencji.
Jakub Andrzejewski , specjalista użyteczności z ponad 4-letnim
doświadczeniem. Pracował jako projektant interakcji w Zenterio AB w
Linkoping (Szwecja) i Research Associate w firmie Honeywell
International w Minneapolis (USA). Obecnie zajmuje pozycję specjalisty
użyteczności w Janmedia Interactive . Projektował i ewaluował aplikacje
różnych przeznaczeń na wielu platformach: od ekranów LCD kontrolerów
przemysłowych i termostatów, przez aplikacje na telefony komórkowe,
kończąc na serwisach internetowych i aplikacjach RIA.
24823592.005.png
Agenda
Czym jest użyteczność w aspekcie e-commerce?
Użyteczność sklepów i stron produktowych na Allegro
Jak badać użyteczność?
24823592.006.png
Spis treści
Część I. Czym jest usability w e-commerce?
Dlaczego użyteczność jest ważna?
Jakie korzyści daje polepszanie usability?
Co trzeba robić, żeby polepszać usability?
Część II. Użyteczność sklepów i stron produktowych na Allegro
Poznaj swoich użytkowników
Kim są użytkownicy?
Jacy są użytkownicy?
Jakie informacje są ważne dla użytkowników?
Jak prezentować informacje?
Struktura informacji
Część III. Użyteczność ofert sklepu a serwisu aukcyjnego
Jak badać użyteczność?
Badania użyteczności
Porównanie metod badawczych
Podsumowanie
Bibliografia
Zakończenie
24823592.001.png
Czym jest usability w e-commerce?
Wydajność (ang. efficiency) – jak szybko użytkownik wykona
zadanie, jak szybko znajdzie potrzebną mu informację, np. numer
konta bankowego w Waszej ofercie?
Skuteczność (ang. effectiveness) – czy użytkownik jest w stanie w
ogóle wykonać swoje zadanie:
Czy odnalazł informację, której szukał, np. czy w ogóle znalazł
numer konta bankowego?
Czy zrozumiał ofertę?
24823592.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin