arkusz3.doc

(27 KB) Pobierz
ARKUSZ OBSERWACJI ROZWOJU DZIECKA

KARTA OBSERWACYJNA

DZIECKA 3-LETNIEGO

 

1.              Informacje ogólne

 

Imię___________________ Nazwisko____________________

 

Data urodzenia____________

 

Opiekunowie_________________ Adres__________________

 

Data zapisania dziecka do przedszkola____________________

 

Jest uczulony na

gluten

pyłki

kleje

detergenty

 

n    nosi okulary

n    umie włożyć płaszcz            bluzkę, spodnie          buty

n    umie sam iść do toalety

n    je samodzielnie

n    sam myje ręce

 

lubi być nazywany______________________________________________________________________

 

ulubione opowiadania___________________________________________________________________

 

ma specjalnego przyjeciela_______________________________________________________________

 

jest szczęśliwy, kiedy___________________________________________________________________

 

oczekuje czułości______________________________________________________________________

 

denerwuje się, gdy_____________________________________________________________________

 

martwi się, gdy________________________________________________________________________

 

nie lubi_______________________________________________________________________________

 

cieszy się, gdy_________________________________________________________________________

 

inne informacje________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

1.     Aktywność zabawowa:

• bawi się samo • czasami współdziała w zabawie • umie zorganizować zabawę

2.     Kontakty z dorosłymi:

• samo nawiązuje kontakt • rozmawia tylko zachęcane • nie chce rozmawiać

3.     Kontakty z rówieśnikami:

• samo nawiązuje kontakt • rozmawia tylko z wybranymi • unika kontaktów

4.     Przestrzeganie umów:

• przestrzega • wymaga powtórzeń • nie przestrzega

5.     Inne zachowania dziecka:

• zawsze uśmiechnięte • zamknięte w sobie • nieśmiałe • stale domaga się uwagi ze strony dorosłych • płaczliwe w różnych sytuacjach

Sprawność umysłowa

1.     Znajomość swojego nazwiska:

• zna • zna tylko imię • nie zna

2.     Aktywność w zajęciach:

• zawsze chętne • niekiedy odchodzi • nie uczestniczy do końca

3.     Wymowa:

• wyraźna • niewyraźna .......................................................

4.     Sprawność manualna:

• trzyma kredkę prawidłowo • trzyma kredkę nieprawidłowo

5.     Udział w zajęciach konstrukcyjno-plastycznych:

• chętnie uczestniczy • wymaga zachęty i pomocy • nie wyraża zainteresowania

6.     Znajomość podstawowych kolorów:

• rozpoznaje i nazywa • myli • rozpoznaje, ale nie nazywa • nie zna

Sprawność ruchowa:

1.     Ogólna sprawność ruchowa:

• dobra • przeciętna • słaba

2. Lateralizacja:

• posługuje się tylko prawą ręką • posługuje się i lewą i prawą ręką • posługuje się tylko lewą ręką

Kierunek przyjęty do pracy po obserwacji:

• wstępnej................................................................................................................

................................................................................................................................

•końcowej...............................................................................................................................................................................................................................................

 

Podpis nauczyciela przedszkola                                                         Podpis dyrektora

 

.....................................................                                                        ..................................

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin