KARTA OBSERWACYJNA
1. Informacje ogólne
Imię___________________ Nazwisko____________________
Data urodzenia____________
Opiekunowie_________________ Adres__________________
Data zapisania dziecka do przedszkola____________________
Jest uczulony na
gluten
pyłki
kleje
detergenty
n nosi okulary
n umie włożyć płaszcz bluzkę, spodnie buty
n umie sam iść do toalety
n je samodzielnie
n sam myje ręce
lubi być nazywany______________________________________________________________________
ulubione opowiadania___________________________________________________________________
ma specjalnego przyjeciela_______________________________________________________________
jest szczęśliwy, kiedy___________________________________________________________________
oczekuje czułości______________________________________________________________________
denerwuje się, gdy_____________________________________________________________________
martwi się, gdy________________________________________________________________________
nie lubi_______________________________________________________________________________
cieszy się, gdy_________________________________________________________________________
inne informacje________________________________________________________________________
1. Aktywność zabawowa:
• bawi się samo • czasami współdziała w zabawie • umie zorganizować zabawę
2. Kontakty z dorosłymi:
• samo nawiązuje kontakt • rozmawia tylko zachęcane • nie chce rozmawiać
3. Kontakty z rówieśnikami:
• samo nawiązuje kontakt • rozmawia tylko z wybranymi • unika kontaktów
4. Przestrzeganie umów:
• przestrzega • wymaga powtórzeń • nie przestrzega
5. Inne zachowania dziecka:
• zawsze uśmiechnięte • zamknięte w sobie • nieśmiałe • stale domaga się uwagi ze strony dorosłych • płaczliwe w różnych sytuacjach
1. Znajomość swojego nazwiska:
• zna • zna tylko imię • nie zna
2. Aktywność w zajęciach:
• zawsze chętne • niekiedy odchodzi • nie uczestniczy do końca
3. Wymowa:
• wyraźna • niewyraźna .......................................................
4. Sprawność manualna:
• trzyma kredkę prawidłowo • trzyma kredkę nieprawidłowo
5. Udział w zajęciach konstrukcyjno-plastycznych:
• chętnie uczestniczy • wymaga zachęty i pomocy • nie wyraża zainteresowania
6. Znajomość podstawowych kolorów:
• rozpoznaje i nazywa • myli • rozpoznaje, ale nie nazywa • nie zna
Sprawność ruchowa:
1. Ogólna sprawność ruchowa:
• dobra • przeciętna • słaba
2. Lateralizacja:
• posługuje się tylko prawą ręką • posługuje się i lewą i prawą ręką • posługuje się tylko lewą ręką
Kierunek przyjęty do pracy po obserwacji:
• wstępnej................................................................................................................
................................................................................................................................
•końcowej...............................................................................................................................................................................................................................................
Podpis nauczyciela przedszkola Podpis dyrektora
..................................................... ..................................
atabe06