Arkusz indywidualnego programu edukacyjnego - propozycja-1.pdf
(
53 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - Arkusz indywidualnego programu edukacyjnego - propozycja.doc
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Arkusz indywidualnego programu edukacyjnego
Nazwisko i Imi ucznia:………………………………………………………………………..
Rozpoznanie wiodce:
Klasa…………………Wychowawca………………………
Nauczyciel wspierajcy…………………………………………………………………………
I Charakterystyka psycho-pedagogiczna ucznia(na podstawie obserwacji i
dokumentacji)
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
mocne strony ucznia:
…………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………..
II Cel główny indywidualnego programu
Terapeutyczny…………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Edukacyjny………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
III Zasadnicze tre&ci programowe (realistyczne dla tego ucznia) z poszczególnych
przedmiotów wynikaj'ce z podstawy programowej
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
IV Rodzaj pomocy i wsparcia niezbdny dla realizacji celów głównych i tre&ci nauczania
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
..metody i zaj'cia indywidualne (specjalistyczne)
.......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
V Przewidywane osi'gnicia ucznia (prognozowanie)
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
VI Raport roczny , podsumowanie postpów
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….
VII Wnioski i propozycje do dalszej pracy
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………….
Podpisy:
Nauczyciel:
Rodzic:
Ucze+:
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogiczne
Pracownia Wspomagania Rozwoju i Integracji
Plik z chomika:
lewandosia
Inne pliki z tego folderu:
Wzory dokumentacji zespołu ppp.pdf
(103 KB)
Wzory dokumentacji zespołu ppp-1.pdf
(103 KB)
plan.działań wzór men.doc
(32 KB)
ore_kip karta indyw potrzeb.doc
(75 KB)
kartaindywidualnych.doc
(85 KB)
Inne foldery tego chomika:
100 Super Łamigłówek
116. AKTYWNE SŁUCHANIE MUZYKI - BATTI STRAUSS ORFF DALCROZE KODALY
bajki terapetyczne
bajki, legendy, wiersze CD, mp3
Bohaterowie bajek i baśni
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin