Game Port.doc

(22 KB) Pobierz
Game Port

Game Port

 

Jeżeli ma być podłączony joystik , gamepad , kierownica itp.: należy port ten uaktywnić ( Enabled ) .

 

Game Port(200-207H)

 

Game Port (200-207H) dotyczy ustawień portu joysticka na emulowanym SoundBlasterze. Szczegółowy opis Onboard Legacy Audio

 

Gate A20 Option

 

Funkcja ta określa, w jaki sposób ma być obsługiwana pamięć RAM leżąca powyżej pierwszego megabajta. W pierwszych komputerach PC w jej obsłudze brał udział kontroler klawiatury. Choć we wszystkich współczesnych konstrukcjach obsługa pamięci jest w całości realizowana przez chipset, pozostawiono możliwość zarządzania pamięcią w pierwotny sposób. Wybór opcji "Normal" oznacza użycie "starego" powolnego sposobu obsługi pamięci RAM. Zalecanym ustawieniem jest Fast, w którym pamięć jest obsługiwana przez chipset.

 

Graphics Window Size

 

Graphics Window Size (AGP Aperture Size) - Parametr wyznaczający, jak dużo pamięci RAM zainstalowanej na płycie głównej może być zajęte przez kartę graficzną AGP do tymczasowego przechowywania tekstur. Pamięć ta nie jest wykorzystywana zawsze, lecz tylko podczas wyświetlania scen zawierających tekstury nie mieszczące się w pamięci karty graficznej. Zalecany wybór zależy od ilości posiadanej pamięci RAM i przedstawia się następujaco:

 


Posiadana ilośc pamięci RAM
 


Przydzielona pamięć w BIOS-ie dla karty graficznej

 

 


64 MB
 


16 MB

 

 


128 MB
 


32 MB

 

 


256 MB
 


64 MB

 

 


512 MB
 


128 MB

 

 


1024 i >
 


256 MB

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin