Konwertowanie wozów z GTA3 i GTAVC do GTASA.pdf

(322 KB) Pobierz
23868176 UNPDF
Uwaga
Jeśli wóz który chcesz konwertować, to wóz – podstawa z San Andreas koniecznie MUSI być też
dwudrzwiowy!!!
1.Potrzebny nam będzie Zmodeler 2.0.8 FULL, TXD Workshop, IMG Tool 2.0, pliki wozów :
jeden z GTA SA i drugi z innego GTA
2. Odpalamy IMG Toola i wyciągamy nim pliki wozu z GTA SA z pliku gta3.img ( w moim
przypadku supergt.dff i supergt.txd).
Fot. 2.1
Fot. 2.2
3. Powtarzamy krok nr.2, tyle że wyciągamy teraz wóz z GTA 3 lub VC.
4. Wypakowujemy tekstury obydwu wozów do folderu gdzie się one znajdują.
5. Wypakowujemy dwie tekstury z pliku:
Nazywają się one: vehicletyres128 i vehiclegeneric256 do folderu z wozami.
23868176.005.png 23868176.006.png 23868176.007.png
6.Włączamy zmodelera i ładujemy nim obydwa pliki wozów (w moim przypadku
supergt.dff i stinger.dff).
Fot. 6.1
7.Pierwsza czynność którą robimy to usuwamy przednią szybę z auta ze starszego GTA,
ponieważ będzie ona w grze „metalowa”.
Kiedy szyba została usunięta klikamy prawym przyciskiem myszy na karoserię wozu i
wciskamy properties i wciskamy w kolejności tka jak na screenie małe „+” a na końcu
ustawiamy UV Channels na 2:
Fot 7.1
23868176.008.png
Postępujemy tak z każdą częściom wozu.
8.Teraz musimy przesunąć koło wozu w GTASA do tego z innej części w tym celu
najpierw wyciągamy wheel z wheel_rf_dummy i przenosimy do wheel_rf_dummy, ale tego auta z
innej części, po czym narzędziem move przesuwamy je w miejsce zielonej kropeczki, tam gdzie
powinno znajdować się koło z prawej strony na przedniej osi.
Fot. 8.1
23868176.001.png
9.Teraz w okienku hierarchi musimy przenieść shadow i colision z wozu z GTASA do
wozu z GTA 3 lub VC.
Fot. 9.1
10.Klikamy na hierarchie wozu z GTASA bierzemy EDIT-> delete.
11.sprawdzamy czy przy hierarchi auta z GTA3/VC mamy zaznaczony „ptaszek”,
zmieniamy nazwę hierarchi na nazwę zastępowanego auta z GTASA i eksportujemy
wóz do formatu GTA San Andreas.
Fot. 11.1
23868176.002.png 23868176.003.png
12.Otwieramy TXD Workshopem teksturę wozu ze starego GTA i wrzucamy nim
tekstury vechiclegeneric256 i vechicletyres128, jeśli wóz oryginalny z gtasa posiada teksturę felgi
też ją wrzucamy i w prawym rogu na dole txd workshopa i zapisujemy, oczywiście zmieniamy
nazwę pliku na nazwę zamienianego wozu.
Fotografie znajdują się w głównym folderze tutorialu.
Tutorial przesłany przez: Busta dla gtamods.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone!!!
23868176.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin