bibliografia 7.pdf

(49 KB) Pobierz
untitled
BIBLIOGRAFIA
MODUŁ 7 — KLASY IV–VI
Literatura podstawowa
M. Bogdanowicz, Psychologia kliniczna dziecka w wieku przedszkolnym , Warszawa 1991.
D. Chwastniewska, R. Czabaj, A. Piechnik-Kaszuba, ORTOGRAFFITI. Czytam, rozumiem, piszę ,
Gdynia 2005.
R. Czabaj, ORTOGRAFFITI. Przewodnik dla nauczyciela , Gdynia 2007.
I. Czajkowska , K. Herda, Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w szkole , Warszawa 1989.
Edukacja terapeutyczna . Toruńska Szkoła Terapeutyczna – dziesięć lat doświadczeń , J. Jastrząb (red.),
Tor uń 20 0 2.
J. Nowak, Pedagogiczne problemy słuchu fonematycznego u uczniów z trudnościami w czytaniu
i pisaniu , Bydgoszcz 1992.
B. Sawa, Jeżeli dziecko źle czyta i pisze , Warszawa 1994.
I. Styczek, Badanie i kształtowanie słuchu fonematycznego , Warszawa 1982.
Literatura zalecana
D. Antos, G. Demel, I. Styczek, Jak usuwać seplenienie i inne wady wymowy , Warszawa 1971.
G. Demel, Elementy logopedii , Warszawa 1979.
G. Demel, Minimum logopedyczne nauczyciela przedszkola , Warszawa1983.
B. Gołąb, W. Z. Traczyk, Anatomia i fizjologia człowieka , Warszawa 1986.
B. Rocławski, Słuch fonemowy i fonematyczny , Gdańsk 1994.
J. Sobota, Atlas anatomii człowieka , Wrocław 2001.
B. Zakrzewska, Jeszcze potrenujemy. Ćwiczenia w zakresie wzrokowo-słuchowym , Warszawa 1998.
742794272.001.png 742794272.002.png 742794272.003.png 742794272.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin