66 1,9 SDI oznakowanie silnika AGP.pdf
(
2874 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
OCTAVIA
NR 66 / 1
NR 66 / 1
WYDANIE 06.10
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
WYDANIE 06.10
1,9 l – SDI/50 kW, oznaczenie literowe silnika AGP
od Sierpień 1998
Zakres informacji
Rozkłady gniazd przekaźników i bezpieczników
ª
Złącza wielostykowe
ª
Punkty masy
ª
zobacz lokalizacje elementów
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 1 z 10
OCTAVIA
NR 66 / 2
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Rozrusznik, alternator, wentylator płynu chłodzącego, skrzynka
bezpieczników na akumulatorze
A - Akumulator
B - Rozrusznik
C - Alternator
C1 - Regulator napięcia
D - Wyłącznik zapłonu
F18 - Termowyłącznik wentylatora płynu chłodzącego
K2 - Lampka kontrolna alternatora
S131 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S132 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S138 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S164 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
T1a - Złącze, 1-stykowe, w rozruszniku
T2f - Złącze, 2-stykowe, w alternatorze
T2g - Złącze, 2-stykowe, w uchwycie na rozruszniku
T3f - Złącze, 3-stykowe, w skrzynce bezpieczników na
akumulatorze
T3g - Złącze, 3-stykowe, w termowyłączniku wentylatora płynu
chłodzącego
T3h - Złącze, 3-stykowe, z lewej strony w uchwycie na chłodnicy
T6a - Złącze, 6-stykowe, w kanale spływu wody (brązowe)
T10t - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (zielone)
V7
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Wentylator płynu chłodzącego
- Punkt masy -2-, z lewej strony pod akumulatorem
12a
- Złącze dodatnie (30), w skrzynce bezpieczników na
akumulatorze
P1
*2
- Występuje wyłącznie w samochodach z wyposażeniem
dodatkowym
- Termowyłącznik i wentylator płynu chłodzącego w zależności
od wyposażenia dodatkowego (nie dotyczy samochodów
wyposażonych w klimatyzację lub Climatronic)
= oranż
rs
= różowe
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 2 z 10
OCTAVIA
NR 66 / 3
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych, przekaźnik świec żarowych, świece żarowe
płynu chłodzącego, zawór recyrkulacji spalin, zawór temperatury
kolektora dolotowego
G72 - Czujnik temperatury kolektora dolotowego
J52 - Przekaźnik świec żarowych
J248 - Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych
J359 - Przekaźnik małej mocy grzewczej
J360 - Przekaźnik dużej mocy grzewczej
N18 - Zawór recyrkulacji spalin
Q6 - Świece żarowe
Q7 - Świece żarowe płynu chłodzącego
T2e - Złącze, 2-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T2f - Złącze, 2-stykowe, w zaworze recyrkulacji spalin
T2h - Złącze, 2-stykowe, w czujniku temperatury powietrza
dolotowego
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (pomarańczowe)
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
- Punkt masy, w kanale spływu wody
10
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze masy, w wiązce przewodów komory silnika
156
- Złącze masy (masa czujników) w wiązce przewodów
okablowania komory silnika
220
- Złącze dodatnie (30a), w wiązce przewodów komory silnika
D78
- Złącze, w wiązce przewodów komory silnika
= oranż
F32
rs
= różowe
*2
- Występuje wyłącznie w samochodach z wyposażeniem
dodatkowym
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 3 z 10
OCTAVIA
NR 66 / 4
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych, czujnik prędkości obrotowej silnika, przekaźnik
układu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach
wysokoprężnych
F8 - Włącznik funkcji kick-down
F60 - Styk biegu jałowego
G28 - Czujnik prędkości obrotowej silnika
G79 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia
G80 - Czujnik skoku iglicy
J248 - Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych
J322 - Przekaźnik układu sterowania silnika
T2h - Złącze, 2-stykowe, w czujniku temperatury skoku iglicy
T3i - Złącze, 3-stykowe, w czujniku prędkości obrotowej silnika
T6l - Złącze, 6-stykowe, w czujniku położenia pedału
przyspieszenia
T10j - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (niebieskie)
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
- Złącze masy (masa czujników) w wiązce przewodów
okablowania komory silnika
220
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze dodatnie (30), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą z lewej strony
A40
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
F27
= oranż
rs
= różowe
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 4 z 10
OCTAVIA
NR 66 / 5
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych, czujnik skoku przesuwki regulacyjnej,
nastawnik przepustnicy
G81 - Czujnik temperatury paliwa
G149 - Czujnik nastawnika dawki
J104 - Sterownik układu ABS/ABS z układem EDS
J248 - Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych
K29 - Lampka kontrolna wstępnego żarzenia
N108 - Zawór początku wtrysku
N109 - Zawór odcinający dopływ paliwa
N146 - Nastawnik dawki
T4w - Złącze, 4-stykowe, w nastawniku przepustnicy
T4x - Złącze, 4-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (pomarańczowe)
T10f - Złącze, 10-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T10l - Złącze, 10-stykowe, w pompie wtryskowej
T10t - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (zielone)
T25a - Złącze, 25-stykowe, w sterowniku układu ABS
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
T32a - Złącze, 32-stykowe, w zestawie wskaźników (niebieskie)
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
V60
- Nastawnik przepustnicy
- Złącze masy, w wiązce przewodów komory silnika
156
- Złącze (magistrala H), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą z lewej strony
A121
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze (magistrala L), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą z lewej strony
A122
- Złącze dodatnie (87a) w wiązce przewodów okablowania
silnika
E30
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
F25
= oranż
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 5 z 10
Plik z chomika:
Gradek71
Inne pliki z tego folderu:
65 światło do czytania dla pasażera w samochodach LX.pdf
(391 KB)
01 wyposażenie podstawowe.pdf
(5844 KB)
02 1,6 1AV oznakowanie silnika AEE.pdf
(2229 KB)
03 1,8 MOTRONIC oznakowanie silnika AGN.pdf
(2621 KB)
04 poduszka powietrzna.pdf
(393 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin