66 1,9 SDI oznakowanie silnika AGP.pdf

(2874 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
OCTAVIA
NR  66 / 1
NR  66 / 1
WYDANIE 06.10
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
WYDANIE 06.10
1,9 l – SDI/50 kW, oznaczenie literowe silnika AGP
od Sierpień 1998
Zakres informacji
Rozkłady gniazd przekaźników i bezpieczników
ª
Złącza wielostykowe
ª
Punkty masy
ª
zobacz lokalizacje elementów
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 1 z 10
860233729.035.png
OCTAVIA
NR  66 / 2
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Rozrusznik, alternator, wentylator płynu chłodzącego, skrzynka
bezpieczników na akumulatorze
A - Akumulator
B - Rozrusznik
C - Alternator
C1 - Regulator napięcia
D - Wyłącznik zapłonu
F18 - Termowyłącznik wentylatora płynu chłodzącego
K2 - Lampka kontrolna alternatora
S131 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S132 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S138 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S164 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
T1a - Złącze, 1-stykowe, w rozruszniku
T2f - Złącze, 2-stykowe, w alternatorze
T2g - Złącze, 2-stykowe, w uchwycie na rozruszniku
T3f - Złącze, 3-stykowe, w skrzynce bezpieczników na
akumulatorze
T3g - Złącze, 3-stykowe, w termowyłączniku wentylatora płynu
chłodzącego
T3h - Złącze, 3-stykowe, z lewej strony w uchwycie na chłodnicy
T6a - Złącze, 6-stykowe, w kanale spływu wody (brązowe)
T10t - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (zielone)
V7
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Wentylator płynu chłodzącego
- Punkt masy -2-, z lewej strony pod akumulatorem
12a
- Złącze dodatnie (30), w skrzynce bezpieczników na
akumulatorze
P1
*2
- Występuje wyłącznie w samochodach z wyposażeniem
dodatkowym
- Termowyłącznik i wentylator płynu chłodzącego w zależności
od wyposażenia dodatkowego (nie dotyczy samochodów
wyposażonych w klimatyzację lub Climatronic)
= oranż
rs
= różowe
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 2 z 10
860233729.036.png 860233729.037.png 860233729.038.png 860233729.001.png 860233729.002.png 860233729.003.png 860233729.004.png 860233729.005.png 860233729.006.png 860233729.007.png
OCTAVIA
NR  66 / 3
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych, przekaźnik świec żarowych, świece żarowe
płynu chłodzącego, zawór recyrkulacji spalin, zawór temperatury
kolektora dolotowego
G72 - Czujnik temperatury kolektora dolotowego
J52 - Przekaźnik świec żarowych
J248 - Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych
J359 - Przekaźnik małej mocy grzewczej
J360 - Przekaźnik dużej mocy grzewczej
N18 - Zawór recyrkulacji spalin
Q6 - Świece żarowe
Q7 - Świece żarowe płynu chłodzącego
T2e - Złącze, 2-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T2f - Złącze, 2-stykowe, w zaworze recyrkulacji spalin
T2h - Złącze, 2-stykowe, w czujniku temperatury powietrza
dolotowego
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (pomarańczowe)
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
- Punkt masy, w kanale spływu wody
10
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze masy, w wiązce przewodów komory silnika
156
- Złącze masy (masa czujników) w wiązce przewodów
okablowania komory silnika
220
- Złącze dodatnie (30a), w wiązce przewodów komory silnika
D78
- Złącze, w wiązce przewodów komory silnika
= oranż
F32
rs
= różowe
*2
- Występuje wyłącznie w samochodach z wyposażeniem
dodatkowym
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 3 z 10
860233729.008.png 860233729.009.png 860233729.010.png 860233729.011.png 860233729.012.png 860233729.013.png 860233729.014.png 860233729.015.png 860233729.016.png
OCTAVIA
NR  66 / 4
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych, czujnik prędkości obrotowej silnika, przekaźnik
układu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach
wysokoprężnych
F8 - Włącznik funkcji kick-down
F60 - Styk biegu jałowego
G28 - Czujnik prędkości obrotowej silnika
G79 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia
G80 - Czujnik skoku iglicy
J248 - Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych
J322 - Przekaźnik układu sterowania silnika
T2h - Złącze, 2-stykowe, w czujniku temperatury skoku iglicy
T3i - Złącze, 3-stykowe, w czujniku prędkości obrotowej silnika
T6l - Złącze, 6-stykowe, w czujniku położenia pedału
przyspieszenia
T10j - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (niebieskie)
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
- Złącze masy (masa czujników) w wiązce przewodów
okablowania komory silnika
220
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze dodatnie (30), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą z lewej strony
A40
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
F27
= oranż
rs
= różowe
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 4 z 10
860233729.017.png 860233729.018.png 860233729.019.png 860233729.020.png 860233729.021.png 860233729.022.png 860233729.023.png 860233729.024.png 860233729.025.png
OCTAVIA
NR  66 / 5
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych, czujnik skoku przesuwki regulacyjnej,
nastawnik przepustnicy
G81 - Czujnik temperatury paliwa
G149 - Czujnik nastawnika dawki
J104 - Sterownik układu ABS/ABS z układem EDS
J248 - Sterownik układu wtrysku bezpośredniego w silnikach
wysokoprężnych
K29 - Lampka kontrolna wstępnego żarzenia
N108 - Zawór początku wtrysku
N109 - Zawór odcinający dopływ paliwa
N146 - Nastawnik dawki
T4w - Złącze, 4-stykowe, w nastawniku przepustnicy
T4x - Złącze, 4-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (pomarańczowe)
T10f - Złącze, 10-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T10l - Złącze, 10-stykowe, w pompie wtryskowej
T10t - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (zielone)
T25a - Złącze, 25-stykowe, w sterowniku układu ABS
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
T32a - Złącze, 32-stykowe, w zestawie wskaźników (niebieskie)
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku układu wtrysku
bezpośredniego silnika wysokoprężnego
V60
- Nastawnik przepustnicy
- Złącze masy, w wiązce przewodów komory silnika
156
- Złącze (magistrala H), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą z lewej strony
A121
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze (magistrala L), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą z lewej strony
A122
- Złącze dodatnie (87a) w wiązce przewodów okablowania
silnika
E30
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
F25
= oranż
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000066.htm
Strona 5 z 10
860233729.026.png 860233729.027.png 860233729.028.png 860233729.029.png 860233729.030.png 860233729.031.png 860233729.032.png 860233729.033.png 860233729.034.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin