Uwodzicielska sprzedaż.pdf

(822 KB) Pobierz
105684477 UNPDF
105684477.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 23.01.2008
Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż
Autor: Rafał Graj
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-068-3
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. Z o. O.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
105684477.003.png 105684477.004.png
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE ............................................................................ 6
JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE
W SPRZEDAŻY”
...............7
..................................... 8
WSTĘP ............................................................................................11
POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI
KOBIETY BĘDĄCEJ SPRZEDAWCĄ ................................................ 13
Co tak naprawdę sprzedajesz? ..........................................................................14
Żeby coś kupić, najpierw
sprzedaży?
.................................................17
Pasja .................................................................................................................. 19
Sprzedajemy tak naprawdę wszystko... ........................................................... 20
Twój stan emocjonalny .................................................................................... 22
Daj klientowi to, czego chce –
sprzedać
..............................................22
Zasada „win to win” ......................................................................................... 24
Twoja pewność siebie... ................................................................................... 25
Zatrzymaj klienta na dłużej ..............................................................................26
Tajemnice systemów sprzedaży ....................................................................... 27
Po co w ogóle tworzyć systemy? .................................................................. 27
I Prostota ..................................................................................................... 29
II Łatwa kontrola ......................................................................................... 29
III Jednolitość ..............................................................................................29
IV Szczelność ............................................................................................... 29
V Efektywność ............................................................................................. 29
VI Elastyczność ............................................................................................ 30
UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA ....................................................31
Co to jest mowa ciała? ...................................................................................... 31
Dlaczego korzystać z mowy ciała w
......................... 31
Twój chód i biodra ........................................................................................... 34
Ustawienie nóg ................................................................................................. 35
Biżuteria i długopis ...........................................................................................37
Zakończenie ..................................................................................................... 40
Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała ........................................40
SPOSÓB UBIERANIA SIĘ ................................................................42
Jak cię widzą, tak cię piszą ............................................................................... 43
Klasyczny ubiór ................................................................................................ 45
Cechy ubioru kobiety z klasą ............................................................................ 47
I na koniec – zapach ........................................................................................ 49
Sztuczki tuszujące niedoskonałości ................................................................. 50
Nierealna piękność wzorem kobiecości ........................................................... 52
TON GŁOSU .................................................................................... 54
DOPASOWANIE I KOTWICE ...........................................................57
Dopasowanie .................................................................................................... 57
Lingwistyka .................................................................................................. 58
Twoja mowa ................................................................................................. 58
uwodzeniu
w sprzedaży?
Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w
musisz
coś
i jeszcze
więcej...
105684477.005.png
Kotwice ........................................................................................................ 59
PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY ..........................................................61
Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny .........................................................61
W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety? ............................................... 63
Biologia szukania partnera .............................................................................. 67
MAGIA JĘZYKA ..............................................................................68
Linia czasu a lingwistyka ................................................................................. 69
Przyszłość ..................................................................................................... 69
Przeszłość ..................................................................................................... 70
Teraźniejszość .............................................................................................. 70
Kasowniki „nie” i „ale" ...................................................................................... 71
Słowo „nie" ................................................................................................... 71
Słowo „ale” ................................................................................................... 72
Struktura metamodelu ..................................................................................... 74
Usunięcie ...................................................................................................... 75
Generalizacje ................................................................................................ 77
Zniekształcenia ................................................................................................. 78
Potencjalny wybór ........................................................................................... 80
NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE
............. 83
ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA ...................................................... 89
Ćwiczenie 1 ........................................................................................................91
Ćwiczenie ...................................................................................................... 91
Cel ćwiczenia ................................................................................................ 91
Rady .............................................................................................................. 91
Ćwiczenie 2 .......................................................................................................92
Ćwiczenie ..................................................................................................... 92
Cel ćwiczenia ................................................................................................ 92
Uwagi ........................................................................................................... 93
Ćwiczenie 3 ....................................................................................................... 93
Ćwiczenie ..................................................................................................... 93
Cel ćwiczenia ................................................................................................ 93
Uwagi ........................................................................................................... 94
Książka a szkolenie na żywo ............................................................................ 94
Misja 1 .......................................................................................................... 95
Misja 2 ......................................................................................................... 96
NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE ...........................................................98
W SPRZEDAŻY”
105684477.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin