{525}{602}I oto nadchodzi... {625}{702}I oto nadchodzi... {1125}{1206}- Wpu�ci� 200.|- 200. {1925}{1993}W KOOPERACJI {2125}{2171}I DOFINANSOWANIEM ZE {2175}{2271}STANOWYM FUNDUSZEM PROMOCJI|I ROZWOJU CZESKIEJ KINEMATOGRAFII {2275}{2375}PREZENTUJE FILMOWE "REALITY SHOW" {2425}{2490}CZESKI SEN {2650}{2736}Witamy, Drodzy Widzowie. {2750}{2890}Intro, kt�re ogl�dacie|jest tak jakby reklam� naszego filmu. {2900}{3014}Znajdujemy si� na parkingu|obok pola, gdzie {3025}{3096}powstanie front|naszego hipermarketu. {3100}{3221}Hipermarketu, kt�ry nigdy nie b�dzie istnia�.|B�dzie tylko przednia �ciana. {3225}{3296}Nazwali�my go "CZESKIM SNEM". {3300}{3346}Po pierwsze,|pozw�lcie, �e si� przedstawimy... {3350}{3446}To jest Vit Klusak|a ja nazywam si� Filip Remunda. {3450}{3617}Jeste�my studentami Filmowej Akademii w Pradze|i to jest nasz ko�cowy projekt. {3625}{3765}Podczas filmu, odwiedzimy|�wiatowej s�awy agencj� reklamow�, {3775}{3918}kt�ra przygotuje kampani�|dla naszego fikcyjnego hipermarketu. {3975}{4096}B�dzie to jedna z kampanii,|kt�re s� nam wszystkim znane. {4100}{4171}Taka, jak te,|kt�re spotykamy codziennie. {4175}{4296}B�dziemy mieli swoje|spoty reklamowe w radiu i TV, {4300}{4421}W gazetach i magazynach|oraz 400 City Light�w rozstawionych w Pradze. {4425}{4571}B�dziemy te� mieli stron� WWW|i gad�ety reklamowe, jak ketchup i woda mineralna. {4575}{4694}Na koniec kampanii,|og�osimy wielkie otwarcie. {4750}{4838}31 maja, tutaj w Letnany. {4875}{4990}Spodziewamy si�|przyj�cia tysi�cy klient�w. {5075}{5171}Mo�ecie zastanawia� si�,|po co to wszystko robimy. {5175}{5321}Czemu chcemy oszuka� tysi�ce ludzi,|�eby przyszli do fikcyjnego hipermarketu, {5325}{5440}kt�ry jest bardziej ��k�|ni� hipermarketem? {5450}{5581}Nie odpowiemy Wam,|z nadziej� �e film sam Wam odpowie. {5600}{5694}Wi�c, przy��czcie si� do nas. {5725}{5841}- My si� przekonamy.|- I Wy si� przekonacie. {6050}{6096}Powinni�my jako� szczeg�lnie wygl�da�? {6100}{6246}W tym momencie nie jest to zbyt wa�ne.|Cz�� g��wna b�dzie p�niej. {6250}{6371}Wtedy powiem wam, jak powinni�cie|wygl�da�, jak gra�, wyst�powa�. {6375}{6491}Panie Setlik, chcemy|wywrze� pewne wra�enie. {6500}{6596}Gra� i wygl�da�|szczerze przed kamer�. {6600}{6717}Ale to nie jest to,|nad czym teraz pracujemy. {6725}{6821}Udokumentujmy to teraz.|Minuta po minucie, prosz�. {6825}{6896}To oczywiste,|�e teraz nie wygl�damy odpowiednio? {6900}{6971}My�l�, �e tak. {7050}{7171}Powiniene� wygl�da� jak manager,|powiniene� wzbudza� szacunek i zaufanie. {7175}{7246}Ju� z nim rozmawia�em|o tym i si� zgodzi�. {7250}{7350}Potem odpowiednio was ostrzy�emy. {7675}{7812}To musi by� co� "gor�cego i spokojnego",|jak gor�ca ba�ka, {7825}{7921}ale zarazem|musi to by� logo marketu. {7925}{8021}Symbol, kt�ry b�dzie si�|kojarzy� z wami. {8025}{8161}Kiedy m�wisz o ba�kach,|mo�emy u�y� kresk�wkowej chmurki. {8175}{8247}S� dwa rodzaje. {8300}{8398}Kiedy posta� m�wi|i kiedy my�li. {8425}{8526}Chmurka|z jej my�lami i pomys�ami. {9275}{9340}CZESKI SEN {9450}{9546}Witamy u Hugo Bossa.|B�dziemy kontynuowa�... {9550}{9621}Do kamery, prosz�. {9625}{9721}B�dziemy kontynuowa� zmienianie was|w prawdziwych mened�er�w. {9725}{9821}To jest obustronnie korzystna szansa|na podpisanie kontraktu {9825}{9933}Z aktualn� prezentacj�|loga Hugo Bossa. {10000}{10071}Na jakie� 10 sekund. {10075}{10179}- 3, 4, 5, 6.|- My�l�, �e wystarczy. {10225}{10375}Teraz spece od wizerunku|przekszta�c� was w prawdziwych menad�er�w. {10450}{10560}Dziewczyny, to jest wasza chwila prawdy. {11850}{11908}BANAN {12200}{12262}SARDYNKI {12275}{12350}TU�CZYK W ZALEWIE {12675}{12733}MLEKO {12775}{12796}CHLEB {12800}{12856}PIWO {13875}{13993}Teraz jeste�cie perfekcyjnym|"p�-produktem", {14025}{14140}ale musicie wej�� w �ycie|i je poprowadzi�. {14150}{14268}Bo to jest biznes.|Musicie przekona� klienta. {14275}{14421}I nie chodzi o wasz wygl�d czy ubrania,|one same nie przekonaj�. {14425}{14505}To s� tylko dodatki. {14525}{14653}Musicie przekona� ich|swoj� osobowo�ci� i charyzm�, {14675}{14746}wasz� si��, waszym ego. {14750}{14796}To s� kluczowe elementy. {14800}{14891}Teraz musicie tego dokona�. {14950}{15096}- To jest to. Jest dobre. Bardzo dobre.|- To jest ca�kowicie przekonuj�ce. Jest idealne. {15100}{15171}Chod�my, to jest to. {15175}{15246}Daj nam dostrzec ciep�y wyraz|w twoich oczach. {15250}{15346}M�g�by� ta�czy� w balecie,|a nie by� menad�erem. {15350}{15463}Postawa, ruchy, ekspresja,|sp�jrz na mnie. {15475}{15546}I �miech, r�b to z u�miechem.|Patrz na mnie. Tutaj jestem. {15550}{15621}Tw�j entuzjazm musi by� oczywisty. {15625}{15741}- Tak, tak jest dobrze.|- Strona po stronie. {15750}{15812}Super... {15825}{15935}Czeski sen.|Ekstra specjalny Czeski sen. {15950}{16021}Bli�ej siebie. {16250}{16372}Obraz reklamy|w czeskich mediach jest wypaczony. {16400}{16521}Dlatego w�a�nie zaciekawi�o mnie,|�e w tym dokumencie, {16525}{16674}agenci reklamowi nie s� grani|przez aktor�w, to prawdziwi agenci. {16750}{16846}Tak na marginesie,|jeste�cie prawie ich lustrzanym odbiciem. {16850}{16936}Tego nie powiedzieli�my. {16950}{17066}To "piku�" dla naszej firmy.|W naszej pracy, {17075}{17171}przyciagn�� czyje� niezainteresowane oko,|co zreszt� jest ca�kiem interesuj�ce. {17175}{17310}Czyli, m�wicie, �e MARKBBDO,|Martin Prikryl i jego ludzie {17350}{17446}udzielili pomocy czemu�,|co nie istnieje. {17450}{17546}I ludzie nadal tam przychodz�,|tylko przez pomoc kampanii. {17550}{17681}- To niesamowite.|- To sprawia, �e to staje si� fajne. {17700}{17821}Czy widzicie to jako|reklam� dla waszego teamu? {17850}{17921}Zwyk�y beret - wielki sukces. {17925}{17996}Je�eli to dzia�a,|to i nam pomo�e. {18000}{18071}Dowcipna reklama pomaga wsz�dzie. {18075}{18242}Nasze reklamy dzia�aj�, nawet jak produkt|jest kiepski albo w og�le go nie ma. {18350}{18451}- Wi�c wchodzicie w to?|- Ch�tnie. {18700}{18821}Czeska TV poszukuje ludzi|do filmu dokumentalnego {18825}{18871}"Hipermarket z ludzk� twarz�". {18875}{18996}Poszukujemy czeskiej rodziny,|kt�ra wielokrotnie do�wiadczy�a {19000}{19071}ca�ych dni sp�dzonych w markecie. {19075}{19171}Wybrane rodziny wygraj�|zakupowe szale�stwo. {19175}{19296}To dok�adnie to, co widzisz.|Po prostu pomniejszone do skali 1:100. {19300}{19396}Wi�c b�dzie tam tylko przednia �ciana. {19400}{19503}D�uga na 100 metr�w|i wysoka na 10. {19575}{19696}Naszym zadaniem jest przekona� ludzi,|�e to prawdziwy hipermarket. {19700}{19828}Teraz musimy pomy�le� nad kampani�.|Ivanka ma szkic. {19850}{19942}Wi�c hipermarket CZESKI SEN. {19950}{20021}Jaki wp�yw ma mie� ta reklama? {20025}{20144}Co� w stylu efektu,|"Nie mog� tego przegapi�!" {20175}{20307}Pami�tasz, jak otworzyli Giga Sport|albo Electro World? {20375}{20471}Co� czego typowy|Czech nie b�dzie chcia� przegapi�. {20475}{20546}Sp�dzi ca�� noc, {20550}{20682}�eby dorwa� najta�sz� pralk�,|kt�r� widzia� w reklamie. {20750}{20833}Witam.|Prosz� o uwag�! {20900}{20996}Witam was na dzisiejszym castingu. {21000}{21106}Przedstawiam wam|dr Jitka Vysekalova, {21150}{21271}specjalistk� ds. zachowa� konsumenckich|odpowiedzialn� za casting. {21275}{21346}Oddaj� jej g�os. {21350}{21459}Jak wygl�da wasz dzie�|w hipermarkecie? {21525}{21596}C�, zakupy zaczynaj� si�|wcze�niejszego wieczora. {21600}{21749}Bezsenno��, przygotowania,|lista d�uga, jak papier toaletowy, itd. {21775}{21913}Szybko pakujesz przygotowane torby|i skrzynki, dzielisz je. {21925}{21996}Zostawiasz dzieciaki w k�cie zabaw. {22000}{22146}Zakupy w Makro zajmuj� dwie godziny,|potem kolejne dwie w Hypernova. {22150}{22221}Potem ewentualnie jaki� obiad. {22225}{22321}Zawsze sobie powtarzam|"nie wydaj za du�o", {22325}{22446}ale potem zobacz� co�|w dobrej cenie i my�l� sobie: {22450}{22575}"Mo�e mi si� przyda�.|Mo�e z tego by� niez�y sos." {22600}{22696}Chcia�abym spr�bowa� wszystkich mo�liwych|rodzaj�w przypraw, nie mog� si� oprze�. {22700}{22846}I ko�cz� wydaj�c fortun�.|Zawsze mnie szokuje, ile one kosztuj�. {22850}{22981}Kocham hipermarkety.|Sprawiaj�, �e czuj� si� �wietnie. {23000}{23121}Mo�na si� w nich zrelaksowa�.|Mo�esz tam znale�� wszystko. {23125}{23196}Cokolwiek ci� interesuje. {23200}{23296}To jest w�a�nie rado�� z hipermarketu.|Dla ka�dego co� dobrego. {23300}{23396}Nie lubi� ma�ych sklepik�w|z wy��cznie jedn� mark�. {23400}{23556}W poprzedni weekend poszli�my|na piesz� wycieczk�, niezbyt d�ug�, 6 km. {23675}{23746}C�rka nienawidzi ich,|wi�c, �eby j� uspokoi�, {23750}{23846}wieczorem skoczyli�my do Tesco.|Promienia�a rado�ci�! {23850}{23921}To jest w�a�nie szcz�cie|dzisiejszej m�odzie�y. {23925}{23996}Ale nie chcia�a� i�� ze mn�|do "Kenvelo" i do "Orsi". {24000}{24096}- To by�oby dla nas ju� za du�o.|- Dla mnie by�o za du�o spaceru. {24100}{24221}Opowiesz nam o tej odczuwanej uldze?|Mo�esz j� opisa�? {24225}{24346}"Bywam znudzona ca�y dzie�.|I nagle - wyj�cie do sklepu..." {24350}{24491}C�, to by�o jak... sama nie wiem,|jakby ca�y dzie� pada�o... {24525}{24621}i nagle, niespodziewanie|zza chmur wysz�o s�o�ce. {24625}{24721}By�o super,|czu�am si� bezpieczna i spokojna. {24725}{24831}Jak sp�dzali�cie soboty jako rodzina? {24850}{24984}- Przed pojawieniem si� market�w?|- W domu albo ogr�dku. {25025}{25146}Nie pami�tam, jak to by�o|przed pojawieniem si� market�w. {25150}{25246}Wtedy nikt nie kupowa� hurtowo mleka. {25250}{25378}Dziesi�� lat temu,|nie kupowali�my te� hurtowo wody. {25398}{25521}- Jak� nazw� m�g�by mie� hipermarket?|- Nic nie przychodzi mi do g�owy... {25525}{25596}My�lisz o czym� przyjemnym?|S�owie lub nazwie. {25600}{25671}Ja nazwa�bym to "Amor". {25675}{25807}"Amor Supermarket."|To mi�o��, poj�cie bliskie ludziom. {25875}{25995}- Ja nazwa�abym to "Harmoni�".|- �atwe �ycie... {26025}{26147}Ja wol� "Jedyny", ni� "Harmonia".|Wi�cej znaczy. {26250}{26371}"Stoliku nakryj si�" jest za d�ugie.|Nie zadzia�a. {26375}{26477}Mam!|Nazwa�abym to "R�g obfito�ci". {26550}{26639}Podoba mi si�...
mallory_