Instrukcja.pdf

(2124 KB) Pobierz
FALLOUT Saga man na CD.qxd
Spis treÊci
FALLOUT
MAPY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
INTERAKCJA Z INNYMI POSTACIAMI . 75
DIALOG . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
HANDEL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .76
POSTACIE TOWARZYSZÑCE . . . . . . . . . 77
OPCJE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79
TWOJA POSTAå . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
PROFITY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
DOÂWIADCZENIE . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
WALKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84
DODATKI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
TWOJA POSTAå . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
WST¢P . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
POSTACIE STANDARDOWE . . . . . . . . . .4
TWORZENIE NOWEJ POSTACI . . . . . . . . 4
CHARAKTERYSTYKI . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
UMIEJ¢TNOÂCI G¸ÓWNE . . . . . . . . . . . . 7
CECHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
OBS¸UGA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
WST¢P . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
MENU G¸ÓWNE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
EKRAN WYBORU POSTACI . . . . . . . . . . 12
WIDOK W CZASIE GRY . . . . . . . . . . . . . 12
PANEL U˚YTKOWNIKA . . . . . . . . . . . . . .13
PANEL U˚YTKOWNIKA I KURSORY . . . 16
KURSORY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
EKRAN POSIADANYCH PRZEDMIOTÓW . 20
OKNO UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . . 23
EKRAN POSTACI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
ROBCO PIPBOY 2000 . . . . . . . . . . . . . . . 26
MAPY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
DIALOG . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
OPCJE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
WALKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36
LISTA WYPOSA˚ENIA . . . . . . . . . . . . . . 42
DOÂWIADCZENIE . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
LISTA PROFITÓW . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
FALLOUT TACTICS
WST¢P . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
GRANIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
POCZÑTEK ROZGRYWKI
DLA JEDNEGO GRACZA . . . . . . . . . . . . 97
POCZÑTEK ROZGRYWKI
WIELOOSOBOWEJ . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
TRYBY ROZGRYWKI . . . . . . . . . . . . . . . 102
EKRAN TAKTYCZNY . . . . . . . . . . . . . . . 103
PASEK INTERFEJSU . . . . . . . . . . . . . . . . 104
LISTA UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . 107
EKWIPUNEK . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
EKRAN POSTACI . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
PIPBOY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
MENU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
ROZMOWY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
HANDEL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
BUNKIER . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .111
MAPA ÂWIATA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
POJAZDY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
EKRAN OPCJI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .113
ZAPISYWANIE / WCZYTYWANIE GRY . . 115
WALKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
POSTACIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
WSPÓ¸CZYNNIKI . . . . . . . . . . . . . . . . .118
CECHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
FALLOUT 2
INTERFEJS GRY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
MENU G¸ÓWNE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
ROZPOCZ¢CIE NOWEJ GRY . . . . . . . . . 53
POSTACIE STANDARDOWE . . . . . . . . . 54
TWORZENIE W¸ASNEJ POSTACI . . . . . 55
CHARAKTERYSTYKI . . . . . . . . . . . . . . . .56
CHARAKTERYSTYKI WTÓRNE . . . . . . . 56
CECHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
WIDOK W CZASIE GRY . . . . . . . . . . . . . 60
KURSORY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
PANEL U˚YTKOWNIKA . . . . . . . . . . . . . . 63
OKNO UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . . 66
EKRAN POSIADANYCH PRZEDMIOTÓW . 66
EKRAN POSTACI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
PODSTAWOWE DANE I STATYSTYKI . 70
UÂWI¢CONY ROBCO PIPBOY 2000 . . . 72
AUTORZY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .137
POMOC TECHNICZNA . . . . . . . . . . . . .146
PRAWA AUTORSKIE . . . . . . . . . . . . . . . .147
WARUNKI GWARANCJI . . . . . . . . . . . . .147
OSTRZE˚ENIE O EPILEPSJI . . . . . . . . .148
1
98595772.005.png
INSTALACJA
UmieÊç p∏yt´ DVD w nap´dzie DVD-ROM. Uruchomi si´ system autoodtwarzania
oraz wyÊwietli si´ ekran startowy. JeÊli funkcja autoodtwarzania nie dzia∏a,
po w∏o˝eniu p∏yty do nap´du instalacj´ nale˝y uruchomiç samodzielnie.
Dokonuje si´ tego poprzez wybranie nap´du DVD (podwójne klikni´cie na
ikonie), z którego nast´puje instalacja. Nast´pnie nale˝y kliknàç dwukrotnie na
pliku „autorun.exe”. Teraz wybierz gr´, którà chcesz zainstalowaç oraz post´puj
zgodnie z wyÊwietlanymi na ekranie poleceniami.
Zainstalowane gry mo˝esz uruchomiç poprzez wybór odpowiedniego skrótu
w menu start lub z programu startowego p∏yty DVD.
2
98595772.006.png
FALLOUT
3
98595772.007.png
TWOJA POSTAå
WST¢P
Kluczem do odtworzenia cywilizacji na Ziemi po wybuchu jàdrowym sà ludzie.
W naszym laboratorium trwajà prace z ludêmi majàcymi odrodziç umar∏y Êwiat
na nowo.
Postaç, którà wybra∏eÊ lub stworzy∏eÊ, reprezentuje ciebie w Êwiecie stworzonym
dla potrzeb tej gry. Z tego wzgl´du poj´cia gracza i jego postaci wyst´pujà
zamiennie. Inne postacie, na przyk∏ad pozostali mieszkaƒcy Krypty, ludzie
z zewnàtrz lub mutanci, ˝yjà w∏asnym ˝yciem i masz na nich tylko poÊredni wp∏yw.
POSTACIE STANDARDOWE
Rozpoczynajàc nowà gr´ mamy do dyspozycji trzy postacie standardowe: Maxa
Stone’a, Natali´ i Alberta. Sà oni odpowiednio przystosowani do prze˝ycia na
zewnàtrz: Max jest osi∏kiem, Natalia jest utalentowanà z∏odziejkà, a Albert ma
wrodzony talent do dyplomacji. Istnieje mo˝liwoÊç modyfikacji tych postaci.
TWORZENIE NOWEJ POSTACI
Poni˝sze wskazówki pozwolà ci na utworzenie postaci, która twoim zdaniem
najlepiej b´dzie odpowiada∏a warunkom nowego Êwiata.
Twoja postaç b´dzie reprezentowaç ciebie w nowym Êwiecie i b´dzie
wykonywaç twoje rozkazy. To jest w∏aÊnie pi´kno gier role-playing - ty jesteÊ
komputerowà postacià.
Postaç jest zdefiniowana przez ró˝ne parametry i umiej´tnoÊci. Je˝eli chcesz
zobaczyç ich opis, to podÊwietl ich nazw´ kursorem. Odpowiednia informacja
pojawi si´ w prawej dolnej cz´Êci ekranu.
Ekran tworzenia
postaci.
4
98595772.008.png 98595772.001.png
Informacja zawarta w tym
miejscu odpowie na wiele
twoich pytaƒ.
Aby stworzyç nowà postaç, wykonaj nast´pujàce
czynnoÊci:
(1) Wykorzystaj punkty postaci
(2) Wybierz trzy umiej´tnoÊci g∏ówne
(3) Wybierz dwie cechy
(4) Wybierz swój wiek
(5) Wybierz swojà p∏eç
(6) Nazwij swojà postaç
(7) Ewentualnie skorzystaj z opcji
(8) Gratulacje! Twoja postaç jest gotowa. NaciÊnij
przycisk OK, aby rozpoczàç gr´!
Zawsze sprawdzaj
powietrze pod wzgl´dem
radioaktywnoÊci
i obecnoÊci wirusów.
Ubranie ochronne
jest twoim najlepszym
przyjacielem.
KROK #1: WYKORZYSTANIE
PUNKTÓW POSTACI
Ka˝da postaç ma siedem g∏ównych wspó∏czynników:
Si∏a (SI). Fizyczna zdolnoÊç noszenia du˝ych ci´˝arów, u˝ywania ci´˝kich broni
i skutecznego ok∏adania przeciwników pi´Êciami.
Percepcja (PE). Kombinacja wzroku, s∏uchu, w´chu, dotyku i intuicji,
pozwalajàca na zauwa˝anie rzeczy niedostrzegalnych dla innych. Umo˝liwia
tak˝e skuteczne strzelanie do oddalonych celów.
Wytrzyma∏oÊç (WY). Umiej´tnoÊç wytrwa∏ej walki z przeszkodami. Ma wp∏yw
na punkty trafieƒ i odpornoÊci.
Charyzma (CH). Po∏àczenie wyglàdu i sposobu zachowania si´,
umo˝liwiajàcego bezkonfliktowe przekonywanie innych postaci do swojego
zdania.
Inteligencja (IN). Wysoki poziom inteligencji zwi´ksza umiej´tnoÊci postaci
oraz daje jej wi´cej opcji w czasie rozmowy z innymi postaciami.
Zr´cznoÊç (ZR). SzybkoÊç i zwinnoÊç - podstawa wielu umiej´tnoÊci
wymagajàcych dobrej koordynacji.
Szcz´Êcie (SZ). Jest to wspó∏czynnik tego, czy si∏y naszego wszechÊwiata
sprzyjajà ci, czy nie.
5
98595772.002.png 98595772.003.png 98595772.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin