Instrukcja Saga Fallout.pdf

(14546 KB) Pobierz
SAGA FALLOUT manual
469088036.002.png
Spis treÊci
FALLOUT
MAPY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
INTERAKCJA Z INNYMI POSTACIAMI . 75
DIALOG . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
HANDEL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .76
POSTACIE TOWARZYSZÑCE . . . . . . . . 77
OPCJE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79
TWOJA POSTAå . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
PROFITY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
DOÂWIADCZENIE . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
WALKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84
DODATKI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
TWOJA POSTAå . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
WST¢P . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
POSTACIE STANDARDOWE . . . . . . . . . .4
TWORZENIE NOWEJ POSTACI . . . . . . . 4
CHARAKTERYSTYKI . . . . . . . . . . . . . . . . 6
UMIEJ¢TNOÂCI G¸ÓWNE . . . . . . . . . . . 7
CECHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
OBS¸UGA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
WST¢P . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
MENU G¸ÓWNE . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
EKRAN WYBORU POSTACI . . . . . . . . . . 12
WIDOK W CZASIE GRY . . . . . . . . . . . . 12
PANEL U˚YTKOWNIKA . . . . . . . . . . . . .13
PANEL U˚YTKOWNIKA I KURSORY . . . 16
KURSORY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
EKRAN POSIADANYCH PRZEDMIOTÓW 20
OKNO UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . 23
EKRAN POSTACI . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
ROBCO PIPBOY 2000 . . . . . . . . . . . . . . 26
MAPY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
DIALOG . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
OPCJE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
WALKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36
LISTA WYPOSA˚ENIA . . . . . . . . . . . . . . 42
DOÂWIADCZENIE . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
LISTA PROFITÓW . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
FALLOUT TACTICS
WST¢P . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
GRANIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
POCZÑTEK ROZGRYWKI
DLA JEDNEGO GRACZA . . . . . . . . . . . 97
POCZÑTEK ROZGRYWKI
WIELOOSOBOWEJ . . . . . . . . . . . . . . . . 99
TRYBY ROZGRYWKI . . . . . . . . . . . . . . 102
EKRAN TAKTYCZNY . . . . . . . . . . . . . . 103
PASEK INTERFEJSU . . . . . . . . . . . . . . . 104
LISTA UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . 107
EKWIPUNEK . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
EKRAN POSTACI . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
PIPBOY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
MENU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
ROZMOWY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
HANDEL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110
BUNKIER . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .111
MAPA ÂWIATA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
POJAZDY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
EKRAN OPCJI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .113
ZAPISYWANIE / WCZYTYWANIE GRY 115
WALKA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
POSTACIE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
WSPÓ¸CZYNNIKI . . . . . . . . . . . . . . . .118
CECHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
FALLOUT 2
INTERFEJS GRY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
MENU G¸ÓWNE . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
ROZPOCZ¢CIE NOWEJ GRY . . . . . . . . 53
POSTACIE STANDARDOWE . . . . . . . . . 54
TWORZENIE W¸ASNEJ POSTACI . . . . . 55
CHARAKTERYSTYKI . . . . . . . . . . . . . . .56
CHARAKTERYSTYKI WTÓRNE . . . . . . . 56
CECHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
WIDOK W CZASIE GRY . . . . . . . . . . . . 60
KURSORY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
PANEL U˚YTKOWNIKA . . . . . . . . . . . . . 63
OKNO UMIEJ¢TNOÂCI . . . . . . . . . . . . . 66
EKRAN POSIADANYCH PRZEDMIOTÓW 66
EKRAN POSTACI . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
PODSTAWOWE DANE I STATYSTYKI . 70
UÂWI¢CONY ROBCO PIPBOY 2000 . . . 72
AUTORZY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .137
POMOC TECHNICZNA . . . . . . . . . . . .146
PRAWA AUTOESKIE . . . . . . . . . . . . . . .147
WARUNKI GWARANCJI . . . . . . . . . . . .147
OSTRZE˚ENIE O EPILEPSJI . . . . . . . . .148
1
469088036.003.png
INSTALACJA
UmieÊç p∏yt´ DVD w nap´dzie DVD-ROM. Uruchomi si´ system autoodtwarzania
oraz wyÊwietli ekran startowy. JeÊli funkcja autoodtwarzania nie dzia∏a,
po w∏o˝eniu p∏yty do nap´du, instalacj´ nale˝y uruchomiç samodzielnie.
Dokonujesi´ tego poprzez wybranie nap´du DVD (podwójne klikni´cie na
ikonie), z którego nast´puje instalacja. Nast´pnie nale˝y kliknàç dwukrotnie na
pliku „autorun.exe”. Teraz wybierz gr´, którà chcesz zainstalowaç oraz post´puj
zgodnie z wyÊwietlanymi na ekranie wskazówkami.
Zainstalowane gry mo˝esz uruchomiç poprzez wybór odpowiedniego skrótu
w menu start lub z programu startowego p∏yty DVD.
2
469088036.004.png
FALLOUT
3
469088036.005.png
TWOJA POSTAå
WST¢P
Kluczem do odtworzenia cywilizacji na Ziemi po wybuchu jàdrowym sà ludzie.
W naszym laboratorium trwajà prac´ z ludêmi majàcymi odrodziç umar∏y Êwiat
na nowo.
Postaç,którà wybra∏eÊ lub stworzy∏eÊ,reprezentuje Ciebie w Êwiecie stworzonym
dla potrzeb tej gry. Z tego wzgl´du poj´cia gracza i jego postaci wyst´pujà
zamiennie. Inne postacie, na przyk∏ad pozostali mieszkaƒcy Krypty, ludzie
z zewnàtrz lub mutanci, ˝yjà w∏asnym ˝yciem i masz na nich tylko poÊredni
wp∏yw.
POSTACIE STANDARDOWE
Rozpoczynajàc nowà gr´ mamy do dyspozycji trzy postacie standardowe: Maxa
Stone’a, Natali´ i Alberta. Sà oni odpowiednio przystosowani do prze˝ycia na
zewnàtrz: Max jest osi∏kiem, Natalia jest utalentowanà z∏odziejkà, a Albert ma
wrodzony talent do dyplomacji. Istnieje mo˝liwoÊç modyfikacji tych postaci.
TWORZENIE NOWEJ POSTACI
Poni˝sze wskazówki pozwolà Ci na utworzenie postaci, która Twoim zdaniem
najlepiej b´dzie odpowiada∏a warunkom nowego Êwiata.
Twoja postaç b´dzie reprezentowaç Ciebie w nowym Êwiecie i b´dzie
wykonywaç Twoje rozkazy. To jest w∏aÊnie pi´kno gier role-playing - Ty jesteÊ
komputerowà postacià.
Postaç jest zdefiniowana przez ró˝ne parametry i umiej´tnoÊci. Je˝eli chcesz
zobaczyç ich opis to podÊwietl ich nazw´ kursorem. Odpowiednia informacja
pojawi si´ w prawej dolnej cz´Êci ekranu.
Ekran tworzenia
postaci.
4
469088036.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin