MyAvon Magazine 01 - 2013.pdf

(9721 KB) Pobierz
916531257.208.png 916531257.219.png 916531257.228.png 916531257.239.png 916531257.001.png 916531257.012.png 916531257.023.png 916531257.034.png 916531257.045.png 916531257.056.png 916531257.067.png 916531257.077.png 916531257.084.png 916531257.090.png 916531257.101.png 916531257.112.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
916531257.179.png 916531257.180.png 916531257.181.png 916531257.182.png 916531257.183.png 916531257.184.png 916531257.185.png 916531257.186.png 916531257.187.png 916531257.188.png 916531257.189.png 916531257.190.png 916531257.191.png 916531257.192.png 916531257.193.png 916531257.194.png 916531257.195.png 916531257.196.png 916531257.197.png 916531257.198.png 916531257.199.png 916531257.200.png 916531257.201.png 916531257.202.png 916531257.203.png 916531257.204.png 916531257.205.png 916531257.206.png 916531257.207.png 916531257.209.png 916531257.210.png 916531257.211.png 916531257.212.png 916531257.213.png 916531257.214.png 916531257.215.png 916531257.216.png 916531257.217.png 916531257.218.png 916531257.220.png 916531257.221.png 916531257.222.png
 
 
916531257.223.png 916531257.224.png 916531257.225.png 916531257.226.png 916531257.227.png 916531257.229.png 916531257.230.png 916531257.231.png 916531257.232.png 916531257.233.png 916531257.234.png 916531257.235.png 916531257.236.png 916531257.237.png 916531257.238.png 916531257.240.png 916531257.241.png 916531257.242.png
 
LIST OD
REDAKCJI
Oto nowy rok - czas nowych
możliwości i nowych celów, jakie przed
sobą stawiamy. Mijający rok 2012 był
bardzo udany, ale pora przygotować
się na rok 2013. Pamiętaj, że Avon
daje Ci nieograniczone możliwości!
Na nadchodzący rok przygotowaliśmy
wiele fantastycznych i ekscytujących
produktów oraz wiele porad
i wskazówek w My Avon Magazine.
Rok 2013 zaczynamy od wyprzedaży
z  obniżkami nawet do 75%! Jest
to zatem świetna okazja dla Klientek, aby
kupić ulubione produkty w wyjątkowych
cenach. Nie przegap nowości
z uwielbianych przez Klientki marek:
Skin So Soft i Avon Care.
L
S A
Nowy rok to także zmiany w My Avon
Magazine. Poznaj nowe działy:
• SalonStylizacji - znajdziesz tu
praktyczne wskazówki dotyczące
urody i makijażu, które pomogą Ci
zostać eskpertką ds. piękna.
• Misja:Sukces - wyzwanie i plan
działania. W tym rozdziale powiemy
Ci, jak przekuć każdą kolejną
kampanię w Twój sukces!
Spis
treści
Bazar
3
Amy Cross,
Redaktor Naczelna My Avon Magazine.
Wyprzedaż
4
to będzie
PielęgnacjaSkóry
6
Perfumeria
9
F ashion
10
rok pełen
StudioMakijażu
12
Sa lonStylizacji
14
możliwości
StrefaKonsultantki
16
Misja:Sukces
19
Portfolio - Avon Care
20
REDAKCJA Redaktor Naczelna Amy Cross Natalia Polekhina LIDER KAMPANII Kuba Nonckiewicz DZIAŁ KREACJI Dyrektor Kreatywny Olga Słodka Dyrektorzy artystyczni Małgorzata Matynia Ewa
Mońko Dagmara Ponikiewska COPYWRITER Miłosz Michałowski SZKOLENIA Dana Martin Dorota Ostrożańska PIELĘGNACJA CIALA Justyna Michalska Joanna Waligóra Iwona Żurawska Monika
Piotrowska Magdalena Kuźmińska Michał Rajkiewicz ZAPACHY Patrycja Babis Agnieszka Gadoś Hanna Korczak Anna Zborowska KOSMETYKI KOLOROWE Agnieszka Kita Anna Piechocka
Aleksandra Szkutnik Paulina Krzyżanowska MODA I DODATKI Magdalena Kubuj Dorota Kulbaka Alexander Zandfos Agnieszka Panufnik Michalina Obsowska Anna Waliszewska REDAKCJA
TECHNICZNA Małgorzata Oniszczuk Kinga Kaczorowska Magdalena Kutwin Hanna Żórawska Anna Żbikowska Joanna Pawlik Adam Librowski MARKETING Joanna Lipińska Michał Jasnowski
KONTAKT mam.redakcja@avon.com ADRES: Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. ul. Słowicza 32 02-170 Warszawa Bezpłatny AVON NON STOP 800 800 888 AVON NON STOP (22) 878 28 00 Infolinia: 081
353 303* koszt połączenia: 36 gr brutto za każde 3 min. (dotyczy telefonów stacjonarnych); koszt wg stawek operatora (dotyczy telefonów komórkowych). Katalog w formie elektronicznej na stronie www.avon.pl
2
916531257.243.png 916531257.244.png 916531257.245.png 916531257.246.png 916531257.247.png 916531257.248.png 916531257.002.png 916531257.003.png 916531257.004.png 916531257.005.png 916531257.006.png 916531257.007.png 916531257.008.png 916531257.009.png 916531257.010.png 916531257.011.png 916531257.013.png 916531257.014.png 916531257.015.png 916531257.016.png 916531257.017.png 916531257.018.png 916531257.019.png 916531257.020.png 916531257.021.png 916531257.022.png 916531257.024.png 916531257.025.png 916531257.026.png 916531257.027.png 916531257.028.png 916531257.029.png 916531257.030.png 916531257.031.png 916531257.032.png 916531257.033.png 916531257.035.png 916531257.036.png 916531257.037.png 916531257.038.png 916531257.039.png 916531257.040.png 916531257.041.png 916531257.042.png 916531257.043.png 916531257.044.png 916531257.046.png 916531257.047.png 916531257.048.png 916531257.049.png 916531257.050.png 916531257.051.png 916531257.052.png 916531257.053.png 916531257.054.png 916531257.055.png 916531257.057.png 916531257.058.png 916531257.059.png 916531257.060.png 916531257.061.png 916531257.062.png 916531257.063.png 916531257.064.png 916531257.065.png 916531257.066.png 916531257.068.png 916531257.069.png 916531257.070.png 916531257.071.png
 
Śmiała,
ekstrawagancka
I nA CzASIE
oDżywIA
Twoją skórę
Przedstaw Klientkom nową linię Avon Care z Mleczkiem
Pszczelim. Zawiera ona produkty, które zapewniają skórze
intensywne odżywienie i nawilżenie, dzięki czemu są
idealne na zimę. Klientki udowodniły już, że uwielbiają
Avon Care, czyniąc z tej marki nasz bestseller. Dlatego
też koniecznie przedstaw im nową linię z Mleczkiem
Pszczelim. Więcej informacji o nowej linii znajdziesz
w Portfolio Avon Care na ostatniej stronie My Avon
Magazine.
Śmiały design tej torby opiera się
na luksusowym wyglądzie - imitacji
krokodylej skóry. Dzięki tej torbie
przemienisz swój wygląd w oka
mgnieniu.
M odna
Torba Etta
teraz za jedyne
59,99*
* gdy Klientka wyda 44,99
na produkty z katalogu 1/2013
Avon - fIRmA
przyjazna środowisku
Avon utrzymał 37. miejsce na liście irm najbardziej przyjaznych środowisku stworzonej przez agencje
Interbrand i Deloitte. Avon jest jedyną irmą zajmującą się sprzedażą bezpośrednią, która znalazła
się na liście. Ranking zdominowały irmy motoryzacyjne i technologiczne.
Ranking potwierdza długofalowe zaangażowanie Avon w kwestie ochrony środowiska naturalnego,
między innymi poprzez międzynarodową kampanię „Hello Green Tomorrow”.
fIRmą #1
nA śwIECIE jesT...
AVON!
Avon zajął pierwsze miejsce na liście „Najlepszych irm dla kobiet”
portalu thejanedough.com. Portal ten prowadzony jest przez legendę
mediów Dana Abramsa i zajmuje się sytuacją i pozycją kobiet w świecie
biznesu. Reporterka portalu, Laura Simmons, we współpracy z Catalyst
i NAFE (Krajowym Stowarzyszeniem Kobiet Biznesu) stworzyło listę
500 największych irm świata dla magazynu „Fortune”.
916531257.072.png 916531257.073.png 916531257.074.png 916531257.075.png 916531257.076.png 916531257.078.png 916531257.079.png 916531257.080.png 916531257.081.png 916531257.082.png 916531257.083.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
916531257.085.png 916531257.086.png 916531257.087.png 916531257.088.png 916531257.089.png 916531257.091.png 916531257.092.png 916531257.093.png 916531257.094.png 916531257.095.png 916531257.096.png 916531257.097.png 916531257.098.png 916531257.099.png 916531257.100.png 916531257.102.png 916531257.103.png 916531257.104.png 916531257.105.png 916531257.106.png 916531257.107.png 916531257.108.png 916531257.109.png 916531257.110.png 916531257.111.png 916531257.113.png 916531257.114.png 916531257.115.png 916531257.116.png 916531257.117.png 916531257.118.png 916531257.119.png 916531257.120.png 916531257.121.png 916531257.122.png 916531257.123.png 916531257.124.png 916531257.125.png 916531257.126.png 916531257.127.png 916531257.128.png 916531257.129.png
 
W yprzedaż
CzAS
nA zimową
wyprzEdAż
KlieNTKi uWielbiAJą WyPrZedAże!
Nie PoZWól im PrZegAPić NAsZeJ ZimoWeJ WyPrZedAży.
NAJlePsZe oferTy Tego seZoNu = WielKie osZCZędNośCi.
obNiżKi NAWeT do 75 % i WielKie możliWośCi ZArobKoWe dlA Ciebie!
WyPrZedAż To Nie TylKo NieZ W yKle ATrAKCyJNe CeNy,
Ale Też Wiele besTselleróW AvoN, NA KTóre sKusZą się
ZAróWNo sTAłe, JAK i NoWe KlieNTKi.
Zachęcaj do więksZych Zakupów:
Klientki uwielbiają dobre okazje, dlatego zachęcaj je, aby skorzystały z niższych cen
i dodały coś do zamówienia.
Zachęcaj klientki do tego, by próbowały
nowych produktów:
Niższe ceny sprawią, że Kl ientki będą bardziej skłonne wypróbować
i kupić coś nowego. Jesli produkt im się spodoba mogą zostać Twoimi stałymi Klientkami.
Zrób Zapasy
Zimowa wyprzedaż to fantastyczne ceny i wielka szansa dla Ciebie, aby zrobić zapasy
w celu przyszłej sprzedaży. możesz zainwestować i wykorzystać kupione produkty
w przyszłości jako produkty demo, podarunki dla stałych Klientek. możesz sprzedać
je, kiedy zabraknie ulubionego produktu jakiejś Klientki, lub będzie on dla niej zbyt
drogi. Jak widzisz niewielka inwestycja może się zwrócić na wiele sposobów.
S A L E
staraj się Zdobywać nowe klientki
upewnij się, że masz odpowiednią ilość katalogów. Zimowa wyprzedaż to świetna
okazja, aby zdobyć nowe Klientki. Każda kobieta uwielbia dobre okazje, promocje
i opusty. Przeglądając nowy katalog, na pewno się na coś skusi.
z
ielk i
4
916531257.130.png
 
 
 
 
 
 
916531257.131.png 916531257.132.png 916531257.133.png 916531257.134.png 916531257.135.png 916531257.136.png 916531257.137.png 916531257.138.png 916531257.139.png 916531257.140.png 916531257.141.png 916531257.142.png 916531257.143.png 916531257.144.png 916531257.145.png 916531257.146.png 916531257.147.png 916531257.148.png 916531257.149.png 916531257.150.png 916531257.151.png 916531257.152.png 916531257.153.png 916531257.154.png 916531257.155.png 916531257.156.png 916531257.157.png
S A L
anna Majchrowska,
regionalny
Menedżer szkoleń
-40%
Często
zadawane pytania
-50%
1. Jak zainteresować Klientkę, która zrobiła
duże zakupy w czasie świątecznej kampanii?
--75%
Po prostu zaprezentuj jej świetne oferty i produkty w nowych, sezonowych
opakowaniach, które znajdzie w Katalogu 1/2013, a których z pewnością
nie chciałaby pominąć.
2. „Czy nie jest tak, że wyprzedaż to po prostu
opróżnianie magazynów?”
W przypadku wielu sprzedawców tak właśnie jest, ale Avon pragnie
dać Tobie i Twoim Klientkom Wasze ulubione produkty w super cenach.
Naszym celem nie jest pozbycie się produktów, które się nie sprzedały.
Zimowa wyprzedaż daje Wam szeroki wybór produktów, wielu ulubionych
przez Klientki marek.
3. Co, jeśli moje Klientki wyjadą, np. na ferie zimowe
i przegapią wyprzedaż w Katalogu 1/2013?
Jeśli znajdziesz ofertę, która mogłaby je zainteresować, kup produkt,
korzystając z niższej ceny. Klientka z pewnością doceni Twój gest. A jeśli
nie będzie akurat potrzebować danego produktu, zawsze możesz go
sprzedać komuś innemu lub zwrócić.
4. Czy istnieje duże ryzyko, że moje Klientki będą
rozczarowane, bo popularność wyprzedaży sprawi,
że zabraknie ich ulubionych produktów?
PromoCJA
to KluCz do suKCesu
Przewidujemy duże zainteresowanie zimową wyprzedażą, dlatego
dołożyliśmy wszelkich starań, aby dla nikogo nie zabrakło produktów.
Niektóre produkty mogą mieć ograniczoną dostępność - adnotacja
„do wyczerpania zapasów” znajdzie się wówczas w Katalogu 1/2013. Jeśli
w Katalogu 1/2013 zabraknie produktu, który nie jest objęty powyższym
zastrzeżeniem, to Klientka otrzyma go w przeciągu 3 kolejnych kampanii
- w cenie z Katalogu 1/2013.
Wykorzystuj każde dostępne narzędzie,
aby obsługiwać więcej Klientek:
pisz komentarze o niezwykłych okazjach
na facebooku
• kieruj Klientki do e-katalogu
poinformuj o wyprzedaży na Tweeterze
• wyślij sms do każdej swojej Klientki
• napisz na blogu, czego Klientki mogą
się spodziewać w  Katalogu 1/2013
porada trenera sprzedaży:
Zimowa wyprzedaż nie ogranicza się do sekcji
otwierającej katalog - skieruj uwagę Klientek na pozostałe,
świetne oferty w Katalogu 1/2013.
916531257.158.png 916531257.159.png 916531257.160.png 916531257.161.png 916531257.162.png
 
916531257.163.png 916531257.164.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
916531257.165.png 916531257.166.png 916531257.167.png 916531257.168.png 916531257.169.png 916531257.170.png 916531257.171.png 916531257.172.png 916531257.173.png 916531257.174.png 916531257.175.png 916531257.176.png 916531257.177.png 916531257.178.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin