6.30- 8.30- zajęcia organizacyjno- porządkowe, poranna toaleta
8.30- 11.30- zapoznanie się z dokumentacją nauczyciela oraz wychowanków
· plan pracy wychowawczo- terapeutyczno- opiekuńczej
· program wychowawczy- główne hasło „Razem bawimy się i uczymy”
· program profilaktyki
14.00- 14.30- obiad
14.30- 15.30- odpoczynek poobiedni przy muzyce
15.30- 18.00- zajęcia wychowawczo- terapeutyczne-
· metoda W. Sherborne
· gry i zabawy rozwijające indywidualne zainteresowania wychowanków
· ustrukturyzowane gry planszowe oparte ba współpracy, układanie puzzli
· zabawy kreatywna- prace artystyczne
18.00- 18.30- kolacja
18.30- 20.00- czynności higieniczno- porządkowe
20.00- 21.00 zajęcia relaksacyjne, zabawy wyciszające „Rosnące drzewo” i ”Małe kotki” przy spokojnej muzyce
14.00- 14.30-obiad
14.30- 15.30- odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek z magnetofonu
15.30- 18.00- zajęcia z kółka teatralnego
· Rozgrzewka
o Zabawa ożywiająca „Żaby i aligatory”
o Ćwiczenia oddechowe
o Rozgrzewka poszczególnych części ciała
· Próba przedstawienia
11.00- 12.00- gry i zabawy świetlicowe zgodne z indywidualnymi zainteresowaniami
· ustrukturyzowane, gry planszowe
· związane z wyobraźnią, udawanie (odgrywanie scenek ze znanych bajek)
12.00- 13.00- zajęcia wychowawczo- terapeutyczne „Tworzymy wspólny krajobraz”
6.30- 8.30- zajęcia organizacyjno- porządkowe
14.30- 15.30- odpoczynek poobiedni
15.30- 17.30- zajęcia wychowawczo- terapeutyczne- prowadzenie (scenariusz)
17.30- 18.00- czas wolny
20.00- 21.00- wyciszanie, słuchanie muzyki
15.30- 18.00- wyjście do sklepu- prowadzenie zajęć (scenariusz)
15.30- 16.00- odpoczynek poobiedni, słuchanie bajek z magnetofonu
16.00- 18.00- sałatka- prowadzenie zajęć (scenariusz)
20.00- 21.00- wyciszenie, słuchanie bajek
piątek 26.09
13.00- 14.00- zabawa w sali doświadczeń
14.30- 15.00- odpoczynek poobiedni
15.00- 16.00- sherborne prowadzenie zajęć (konspekt)
16.00- 16.30- pożegnanie z dziećmi
jarzab