komantarz.doc

(21 KB) Pobierz
Nauczycielka przy liczeniu w pamięci nie zawsze czekała aż uczniowie pracujący wolniej odpowiedzą tylko pytała następną osobę

 

 

15

 

Zajęcia były prowadzone w ciekawy sposób. Zadania dostosowane do poziomu uczniów ale zmuszające do samodzielnego myślenia. Różnorodność metod, technik i narzędzi pracy przyczyniła się do poprawy jakości zajęć. Chociaż nauczycielka  przy liczeniu w pamięci nie zawsze czekała aż uczniowie pracujący wolniej odpowiedzą tylko pytała następną osobę, co zniechęca uczniów wolniej myślących. Nauczycielka kontrolowała pracą uczniów, wyjaśniała im wszelkie wątpliwości.

 

 

 

13

Lekcje były przemyślne bardzo dobra komunikacja między nauczycielem i uczniami. Prowadząca używała języka w pełni zrozumiałego dla uczniów, jeżeli jakieś słowo było niezrozumiałe wszyscy wspólnie wyjaśniali je. Dzieci były bardzo aktywne, kontakt z nauczycielem był bardzo dobry. Zaimponowała mi również cierpliwość nauczycielki w odpowiadaniu na pytania dzieci.

 

              14

 

W bardzo ciekawy sposób podczas lekcji została wykorzystana znajomość omawianej lektury. W umiejętny sposób nauczycielka wykorzystała postacie i przedmioty z książki do nauki matematyki. Podobała mi się interakcja jak zaszła między uczniami a nauczycielem. Dzieci chętnie angażowały się w proponowane zadania. Forma, przyjęta przez nauczycielkę, spowodowała duze zainteresowanie uczniów.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin