Język niemiecki podstawowy - klucz.pdf
(
144 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - niemiecki_A1_PP_model
Centralna Komisja Egzaminacyjna
BADANIE DIAGNOSTYCZNE
W ROKU SZKOLNYM 2011/2012
JĘZYK NIEMIECKI
POZIOM PODSTAWOWY
KLUCZ ODPOWIEDZI DO ZADAŃ
GRUDZIEŃ 2011
Rozumienie ze słuchu
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
1.1.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
B
1.2.
C
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie
bardzo proste
i krótkie wypowiedzi
ustne artykułowane
wyraźnie i powoli,
w standardowej
odmianie języka […].
1.3.
C
1.4.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
A
1.5.
2.4) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu.
C
2.1.
B
2.2.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
E
2.3.
C
2.4.
A
3.1.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
F
3.2.
P
3.3.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
F
Znajomość funkcji językowych
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
4.1.
B
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
IV. Reagowanie
na wypowiedzi.
Uczeń uczestniczy
w prostej rozmowie
i w typowych
sytuacjach reaguje
w sposób zrozumiały,
adekwatnie
do sytuacji
komunikacyjnej,
ustnie lub pisemnie
[…].
4.2.
A
4.3.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
C
4.4.
E
5.1.
6.6) Uczeń wyraża swoje emocje.
A
5.2.
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
C
5.3.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
B
6.1.
6.5) Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta
o opinie i życzenia innych.
B
6.2.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
A
6.3.
B
Strona 2 z 3
Rozumienie tekstów pisanych
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
7.1.
B
7.2.
3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
E
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie […]
krótkie i proste
wypowiedzi pisemne
[…].
7.3.
A
7.4.
3.3) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu.
C
8.1.
3.1) Uczeń określa główną myśl tekstu.
B
8.2.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
C
8.3.
A
8.4.
C
9.1.
B
9.2.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
A
9.3.
C
9.4.
A
Znajomość środków językowych
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
I. Znajomość
środków
językowych.
Uczeń posługuje się
bardzo podstawowym
zasobem środków
językowych
(leksykalnych,
gramatycznych,
ortograficznych) […].
10.1.
1. Uczeń posługuje się bardzo
podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
B
10.2.
A
10.3.
C
11.1.
1. Uczeń posługuje się bardzo
podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
A
11.2.
C
11.3.
B
Strona 3 z 3
Plik z chomika:
die.nachtigall
Inne pliki z tego folderu:
Język niemiecki podstawowy - arkusz.pdf
(641 KB)
Język francuski rozszerzony - transkrypcja.pdf
(108 KB)
Język francuski rozszerzony - arkusz.pdf
(369 KB)
Język francuski podstawowy - arkusz.pdf
(873 KB)
Język francuski podstawowoy - transkrypcja.pdf
(140 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 19.01.2025
Caramel - Soundtrack
DELF
Diane Dassigny
Die Toten Hosen - In aller Stille (2008)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin