Dolinski_pytania_psychologia reklamy.doc
(
31 KB
)
Pobierz
Nazwa edsel jest symbolem – klęski
bubble yum, cukierki pop-rocks, K-Markt, MCDonnald’s, Procter & Gamble są przykadem tego – jak plotka może
zniszczyć
firmę
Vicary – ja dałam, że oszukał, że reklama
podprogowa
działa
Marketing MIX to skrót – 4P
Zasada łańcucha i kompensacji charakterystyczna dla – 4P
Reguła 12% - chodzi o obniżki w cenie
Jak jest przed nami duża reklama to najlepsze pole widzenia – 1/3 od góry
Jeśli w reklamie jest tekst logo najlepiej umieścić…? – po lewej stronie tekstu
Pytanie o paradoks dobrego filmu – podczas oglądanie atrakcyjnego ludzie gorzej pamiętają markę, ale pozytywnie
oceniają
produkt
Jeśli osoba obejrzała film z agresja to w przeciwieństwie do innej osoby, która obejrzała film bez przemocy – gorzej zapamięta zarówno markę ja
k i informacje w reklamie
Jeśli jest produkt o wysokim ryzyku społecznym to lepiej żeby reklamował go: pies, emeryt, gwiazda i jeszcze ktoś…. Ja dałam gwiazda
Wg badan Petrovej reklama jest nieskuteczna, gdy… - badani ze względu na jakieś zakłócające czynniki maja problem z wyobrażeniem sobie siebie
Aby zwiększyć zauważalność reklamy prasowej o x razy trzeba wielkość reklamy podnieść o
-
X
2
Muzyka w sklepie Nike – wzrosła sprzedaż u wszystkich – nawet tym, którym muzyka się nie podobała
Jakich argumentów
trzeba użyć przy reklamowaniu chyba artykułów spożywczych – emocjonalnych, racjonalnych (ale mogą się tylko
wydawać
racjonalne), typu A, typu B –dałam
odp.
b
Triada -
zagrożenie, przyczyna, sposób na unikniecie zagrożenia
Ludzie najczęściej – ja dałam nie
doceniają
wpływu reklamy na si
ebie
Groźne dla lidera branży, gdy porównuje się z 324 firma w rankingu
Reklamacja
- nie jest wyznacznikiem ani jakości produktu ani renomy sklepu
Gdy w sklepie jest muzyka poważna klienci spodziewają się – wysokich cen
Przedłużona gwarancja - korzystniejsza dla znanych marek niż nieznanych – lepiej odbierana
w przypadku np. Dell niż noname
Do danych składowych narracji
nie należy – ja dałam ład/chaos
Pytanie o narrację – też co nie wchodzi w rozumienie czy…..slajd 4 w narracjach
Mężczyźni pijacy piwo jaki to rytuał
– konwersacyjny ale raczej ma być towarzyski czy cos takiego – ostatnia odp. chyba
Mikolaj w coca coli jakiego rytualu nie dotyczy - tańca
Def metafory
Łuki mc Donalda to symbol?, znak? Znaczone znaczące…?
Czego nie należy robic jeśli chce się w sieci…. – kazać klientom usuwania opinii
Def insight konsumencki
Jeśli angielskiej arystokracji chce się cos zareklamowac to jakiego kodu trzeba uzyc
–
rezydualny
Jeszcze cos z metafory…
Plik z chomika:
szafraanka
Inne pliki z tego folderu:
Dolinski_psychologia reklamy 1.ppt
(3375 KB)
tozsamość a cykl życia.pdf
(11262 KB)
system_motywowania_zasady_i_kryteria.ppt
(397 KB)
Dolinski_psychologia reklamy 2.ppt
(715 KB)
Goffman do czytania.doc
(32 KB)
Inne foldery tego chomika:
EBOOKI
HISTORIA PSYCHOLOGII
HUMORYSTYCZNIE
Księgi RPG
Loreena McKennit
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin