Dolinski_pytania_psychologia reklamy.doc

(31 KB) Pobierz
  1. Nazwa edsel jest symbolem – klęski
  2. bubble yum, cukierki pop-rocks, K-Markt, MCDonnald’s, Procter & Gamble są przykadem tego – jak plotka może zniszczyć firmę
  3. Vicary – ja dałam, że oszukał, że reklama podprogowa działa
  4. Marketing MIX to skrót – 4P
  5. Zasada łańcucha i kompensacji charakterystyczna dla – 4P
  6. Reguła 12% - chodzi o obniżki w cenie
  7. Jak jest przed nami duża reklama to najlepsze pole widzenia – 1/3 od góry
  8. Jeśli w reklamie jest tekst logo najlepiej umieścić…? – po lewej stronie tekstu
  9. Pytanie o paradoks dobrego filmu – podczas oglądanie atrakcyjnego ludzie gorzej pamiętają markę, ale pozytywnie oceniają produkt
  10. Jeśli osoba obejrzała film z agresja to w przeciwieństwie do innej osoby, która obejrzała film bez przemocy – gorzej zapamięta zarówno markę jak i informacje w reklamie
  11. Jeśli jest produkt o wysokim ryzyku społecznym to lepiej żeby reklamował go: pies, emeryt, gwiazda i jeszcze ktoś…. Ja dałam gwiazda
  12. Wg badan Petrovej reklama jest nieskuteczna, gdy… - badani ze względu na jakieś zakłócające czynniki maja problem z wyobrażeniem sobie siebie
  13. Aby zwiększyć zauważalność reklamy prasowej o x razy trzeba wielkość reklamy podnieść o - X2
  14. Muzyka w sklepie Nike – wzrosła sprzedaż u wszystkich – nawet tym, którym muzyka się nie podobała
  15. Jakich argumentów trzeba użyć przy reklamowaniu chyba artykułów spożywczych – emocjonalnych, racjonalnych (ale mogą się tylko wydawać racjonalne), typu A, typu B –dałam odp. b
  16. Triada - zagrożenie, przyczyna, sposób na unikniecie zagrożenia
  17. Ludzie najczęściej – ja dałam nie doceniają wpływu reklamy na siebie
  18. Groźne dla lidera branży, gdy porównuje się z 324 firma w rankingu
  19. Reklamacja - nie jest wyznacznikiem ani jakości produktu ani renomy sklepu
  20. Gdy w sklepie jest muzyka poważna klienci spodziewają się – wysokich cen
  21. Przedłużona gwarancja  - korzystniejsza dla znanych marek niż nieznanych – lepiej odbierana w przypadku np. Dell niż noname
  22. Do danych składowych narracji nie należy – ja dałam ład/chaos
  23. Pytanie o narrację – też co nie wchodzi w rozumienie czy…..slajd 4 w narracjach
  24. Mężczyźni pijacy piwo jaki to rytuał – konwersacyjny ale raczej ma być towarzyski czy cos takiego – ostatnia odp. chyba
  25. Mikolaj w coca coli jakiego rytualu nie dotyczy  - tańca
  26. Def metafory
  27. Łuki mc Donalda to symbol?, znak? Znaczone znaczące…?
  28. Czego nie należy robic jeśli chce się w sieci…. – kazać klientom usuwania opinii
  29. Def insight konsumencki
  30. Jeśli angielskiej arystokracji chce się cos zareklamowac to jakiego kodu trzeba uzyc rezydualny
  31. Jeszcze cos z metafory…

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin