MESSAGE OF FOUNDERS.pdf

(565 KB) Pobierz
present conferences with Mr. Stefano Sala, from Zuccari
New Year Letter
251282260.004.png
Musisz stać się tym, co chcesz
zmienić na świecie
Paradoksem naszej epoki jest to, że…….
Mamy coraz większe budynki, ale coraz słabszy temperament,
coraz szersze autostrady, ale bardzo zawężony punkt widzenia.
Wydajemy więcej, ale zarabiamy mniej,
Kupujemy więcej, ale prawie wcale z tego nie korzystamy,
Zwielokrotniliśmy stan posiadania, ale zmniejszyliśmy nasze wartości.
Mamy wielkie domy, ale niewielkie rodziny,
Zapewniliśmy sobie wygodę, ale nie mamy czasu z niej korzystać,
Mamy dużo więcej dyplomów, ale o wiele mniej pracy odpowiadającej
naszym wyborom.
Mamy dużo większą wiedzę, ale mniejszą świadomość i przede
wszystkim dużo mniej zdrowego rozsądku,
Mamy dużo więcej lekarstw, ale paradoksalnie coraz gorsze
samopoczucie.
Odkryliśmy atom, ale nie wyzbyliśmysię naszych uprzedzeń.
Podbiliśmyprzestrzeń, ale nie odkryliśmy naszego wnętrza,
Dodaliśmy lat naszemu życiu, ale nie dodaliśmyżycia naszym latom.
Podbiliśmyprzestrzeń, ale nie odkryliśmy naszego wnętrza.
Szybko sądzimy innych, ale zapominamy w odpowiednim czasie osądzić
siebie, a bez tego nic nie zmienimy.
Mało się śmiejemy i przede wszystkim ……………….mało kochamy, nie
pamiętamy że można kochać, kochać życie, naturę, zwierzęta, świat,
niebo, morze, wszechświat, kobiety, mężczyzn i dzieci naszej planety i
siebie samych….!!!
Uwierzcie, nauczyć się kochać, to ofiarować sobie najpiękniejszy
prezent.
01
251282260.005.png
Trzeba się kochać, by być kochanym, innymi słowy, trzeba kochać siebie
samych, aby być kochanym przez innych, i nawet jeżeli większość ludzi
doświadczy najgłębszego strachu i jednocześnie największej
miłości…..wszyscy potrzebujemy miłości, wszyscy chcemy odnaleźć
pasję w tym co robimy każdego dnia, wszyscy potrzebujemy porannego
przebudzenia i słów "Kocham to co robię"!
w innym razie stajemy się, de facto, żywymi trupami,
w innym razie to tylko przetrwanie, marne życie, wegetacja, niczemu nie
potrzebna,
STAJEMY się bezużyteczni, stajemy się częścią nieskończonej,
nieograniczonej listy
osób, które tylko przechodzą przez ziemię, listy która nie przestaje się
powiększać z powodu ……
naszych obaw, przekonań, uprzedzeń i przede wszystkim Z POWODU
NASZEJ IGNORANCJI .
Nienawiść, strach, nietolerancja i porażka są jedynie owocem naszej
ignorancji.
Na Ziemi żyje 6,8 miliarda ludzi, 75% zarabia 2 dolary dziennie, za
niecałe 15 lat będzie nas 10 miliardów. Jeżeli będzie 9 miliardów
ignorantów i 1 miliard bogatych lub w dobrej sytuacji finansowej, ludzkość
napotka największe problemy z jakimi kiedykolwiek sięborykała:
to będzie wojna, prawdziwa wojna.
02
251282260.006.png
Życie zawsze pokazuje drogę, wystarczy w to
wierzyć, przygotować się, pracować nad tym,
mieć pasję i nigdy nie się nie poddawać.
Pomówmy o tym.........idee YOUNIVERSE WORLD , nie pomyliłem się
IDEE, które dzięki nam wszystkim, dadzą światowemu rynkowi,
prawdziwe możliwości pracy, utworzą autentyczne działalności
gospodarcze, wytworzą techniki rozwoju, określą prawdziwe metody
wzrostu, szkoleń i edukacji dostosowanej do dzisiejszej gospodarki, i to
wszystko…dostępne dla miliona osób na całej planecie.
Każdy zdecyduje o tym co chce robić oraz o stopniu swojego
zaangażowania, czy to będzie dla zabawy, aby nawiązać znajomości,
oszczędzić,podróżować,szkolićsię,wyszukiwać,robić interesy, stworzyć
własną sieć społecznościową, pokazać się innym, rozwinąć własną już
istniejącą firmę, spotkać się ze sławnymi ludźmi, zagrać w świecie 3D,
pracować w świecie 3D, zarabiać, uczyć się, dzielić z innymi… wszystko
jest podstawowąideą YOUNIVERSE WORLD .
03
251282260.007.png 251282260.001.png
Aby do tego dojść, musieliśmy stworzyć i od nowa wymyślić układy
ekonomiczne, wychodzące poza tradycyjne, przestarzałe i już opóźnione
schematy dystrybucji, zarządzania, produkcji i marketingu. W tym celu,
trzeba było stworzyć PRAWDZIWY partnerski model biznesowy,
poniekąd, umową zostaną objęci konsumenci, klienci i handlowcy z
całegoświata, a to zmienia absolutnie wszystko.
Na przykład, w naszych czasach, większość środków marketingowych
skupia się w dalszym ciągu na reklamie i innych narzędziach służących
do przekonania każdego pojedynczego konsumenta, nie zwracając uwagi
na fakt, że każdy zakup produktu lub usługi jest swojego rodzaju
uczestniczeniem w procesie społecznym…..bezsensownym.. czyż nie ?
Jesteśmy w trakcie tworzenia innego wymiaru, szerokiego i jednocześnie
precyzyjnego, łączącego, a zarazem bardziej rozpowszechnionego,
atmosfery jedności i indywidualności, żyjącej, organicznej,
fundamentalnej i głęboko ludzkiej, reaktywności i szybkości, która
pobudza uczucia.
04
251282260.002.png 251282260.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin