Granice pól i ich kupowanie
W zakładce Scenegraph zaznaczamy fields, po rozwinięciu mamy:field01, field02 itd., są to wszystkie pola jakie mamy na mapie, zmieniając ich położenie zmieniamy położenie granic pól które możemy kupić.Jeżeli takiego transforma niema pobieramy pole.i3d, (chodź musi być bo inaczej mapa się nie uruchomi)
Kod źródłowy
http://www1.zippy.../file.html
Po czym importujemy na naszą mapęOpis transformów:(patrząc od góry)fields - tego nie ruszamy, bez niego mapa nie uruchomi się (nie zmieniamy pozycji).field01- index pola, nie zmieniaj jego pozycji (musi być 0 0 0).fieldBuyTrigger - tigger, po wejściu w niego otworzy się menu z kupnem pola (można zmienić pozycję i ustawić według uznania na polu)fieldDimensions - ogrodzenie pola (nie zmieniamy pozycji)corner01_1 - ustaw go w którymś z rogów twojego pola (można zmienić pozycję)Uwaga! Jest jeszcze jeden transform "corner02_1", można go usunąć. Używamy go wtedy, kiedy twoje pole ma nieregularny kształt np. Ustawianie rogów polaUstaw corner01_1 w którymś z rogów polaOtwórz transform corner01_1, w nim są pozostałe rogi. Ustaw ich pozycję na 0 0 0. Następnie przesuń ich do następnych rogów pola. Cena za pole i hektaryZaznacz index field01, w okienku User Attributes:fieldArea - hektary pola (aby je policzyć, zasiej na polu np. zboże, skoś kombajnem; w PDA będzie ilość skoszonych hektarów)fieldPrice - cena za poleUwaga! Chcesz aby gracz posiadał pole na starcie? Patrz niżej.W okienku User Attributes (zaznacz index field01): Poradnik sprawdzony osobiście i działa
konradek199417