Granice pól i ich kupowanie.docx

(112 KB) Pobierz

Granice pól i ich kupowanie

 

W zakładce Scenegraph zaznaczamy fields, po rozwinięciu mamy:field01, field02 itd., są to wszystkie pola jakie mamy na mapie, zmieniając ich położenie zmieniamy położenie granic pól które możemy kupić.

Jeżeli takiego transforma niema pobieramy pole.i3d, (chodź musi być bo inaczej mapa się nie uruchomi)

Pobierz kod źródłowy  Kod źródłowy

http://www1.zippy.../file.html
 


Po czym importujemy na naszą mapę

Opis transformów:
(patrząc od góry)

fields - tego nie ruszamy, bez niego mapa nie uruchomi się (nie zmieniamy pozycji).
field01- index pola, nie zmieniaj jego pozycji (musi być 0 0 0).
fieldBuyTrigger - tigger, po wejściu w niego otworzy się menu z kupnem pola (można zmienić pozycję i ustawić według uznania na polu)
fieldDimensions - ogrodzenie pola (nie zmieniamy pozycji)
corner01_1 - ustaw go w którymś z rogów twojego pola (można zmienić pozycję)

Uwaga! Jest jeszcze jeden transform "corner02_1", można go usunąć. Używamy go wtedy, kiedy twoje pole ma nieregularny kształt np.
s1.pokazywarka.pl/i/1614252/197268/1.jpg

Ustawianie rogów pola

Ustaw corner01_1 w którymś z rogów pola
Otwórz transform corner01_1, w nim są pozostałe rogi. Ustaw ich pozycję na 0 0 0. Następnie przesuń ich do następnych rogów pola.
s1.pokazywarka.pl/i/1614252/842503/2.jpg

Cena za pole i hektary

Zaznacz index field01, w okienku User Attributes:

fieldArea - hektary pola (aby je policzyć, zasiej na polu np. zboże, skoś kombajnem; w PDA będzie ilość skoszonych hektarów)
fieldPrice - cena za pole

Uwaga! Chcesz aby gracz posiadał pole na starcie? Patrz niżej.

W okienku User Attributes (zaznacz index field01):
s1.pokazywarka.pl/i/1614252/490770/3.jpg

Poradnik sprawdzony osobiście i działa

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin