scenario.doc

(292 KB) Pobierz
Temat postu: Resident Evil

Temat postu: Resident Evil !  

--------------------------------------------------------------------------------

 

Testowane dzisiaj - Masa radochy 

Są 2 równe teamy .

Zadanie - Wybić team przeciwnika / przeżyć .

Po "śmierci" gracz czeka 30-60 sekund i staje się zombie .

Zasady zombiaków .

Zombie jest nieśmiertelne .

Zombie strzela tylko "z biodra" .

Zombie ma strefy trafień - Dostaje w ręke = Nie rusza ręką . Dostanie w noge = Wlecze nogę za sobą .

Zombie nie komunikują się między sobą , ani nic nie mówi , najwyżej ryczy , jęczy , etc. ( Kermitowi to najlepiej wychodziło  )

Zombie nie atakuje innych zombie .

Zombie zasadniczo jest "głupie" - Idzie wprost na przeciwnika , nie chowa się za przeszkodami , nie unika kulek przeciwnika .

 

Wygrywa team który zdąży wybić drugi team zanim dopadną go zombie lub wygrywa gracz który jako jedyny nie jest zombie .

 

!

Temat postu: a czas ucieka..  

 

--------------------------------------------------------------------------------

Proponuje zagrać coś prostego

 

Saite 1 i saite 2, zakress działania to droga i 5 metrów pobocza.

Team 1 to dwie osoby

Team 2 to 6 osób

 

Team 1 ma odebrać skrzynkę z bombą

Team 2 ma 3 skrzynki a w jednej bombę z zegarem odliczającym czas do wybuchu. Team 2 ma za zadanie dostarczenie skrzynki z bombą do danego saitu

TYLKO TEAM 2 WIE W KTÓREJ SKRZYNCE JEST BOMBA

 

do dopracowania, ale jak wam się podoba?

Temat postu: The Getaway / Jailbreak

Odpowiedz z cytatem


Scenario jeszcze do dopracowania .
Wątku fabularnego na razie niet .
Obecna wersja scenariusza na osób 10 . Miejsce akcji - Mistrzewice .

Więc :
Na Site II lub III są piwniczki - czyli więzienie .
W jednej z nich siedzi sobie więzień - bez mundura , bez żadnego sprzętu .
Sprzęt wyżej wspomnianego jegomościa znajdowałby się w budynku w okolicy więzienia .
Czyli jest już Team Alpha ( tak - jednoosobowy ) .

Team Bravo :
4 luda - Terroryści .
Uzbrojeni byle jak , raczej nie powinni mieć na sobie mundurów , albo przynajmniej częściowo nie mieć icon_wink.gif

Team Charlie :
5 luda - Special Forces .
Uzbrojeni solidnie , najlepiej identycznie umundurowani icon_smile.gif

Zadania poszczególnych teamów :

Team Alpha :
- Zwiać z pudła
- Zabrać swój sprzęt
- Dołączyć do Team Charlie

Team Bravo :
- Nie pozwolić zwiać więźniowi
- Przeczekać określony czas póki nie przybędzie transport po więźnia ( czas do ustalenia - zależy od liczby osób )

Team Charlie :
- Odbić więźnia
- Dotransportować go żywego do Rescue Zone

Jest to najprostrza wersja scenariusza .

Wersja na więcej ( ok. 20 ) osób :

Ofkoz zwiększona ilość osób w teamach Bravo i Charlie .
Dodatkowy Team terrorystów który przybywa po danym czasie w miejsce gdzie jest przetrzymywany więzień . Mają zadanie odtransportować go żywego do określonego miejsca . Jeżeli po przybyciu do więzienia więźnia tam nie ma - muszą go zabić .

Moze też być 2 więźniów , etc. - ale jest to zabawa już na naprawde sporą ilość osób .

Zasady :
- NIKT z terrorystów nie może wejść do piwnicy .
- Więzień jest uwolniony gdy w piwnicy znajdzie się ktoś z SF .
- Przy wejściu do więzienia może czaić się najwyżej 1 Terrorysta . Wg. mnie jakby przy wejściu czaiło się kilka osób naraz to SF nie miałoby szans .
- Terroryści NIE spodziewają się ataku SF . Czyli powinni sobie siedzieć w jakimś budynku i np. grać w karty icon_wink.gif

Wersja do dopracowania .
All rights reserved by HateMe

 

Dyktator” - z analogią do „Pilota”

Miejsce(a): opuszczona wioska w niej ukrywa się Dyktator upadłej Republiki; obóz armii wyzwolenia; okoliczne tereny.

Siły: armia wyzwolenia Republiki – powstała w wyniku wojny domowej, obaliła rząd Dyktatora I teraz poszukuje go w celu podania przed sąd tymczasowy Republiki; siły lojalne Dyktatorowi (odziały fanatyczne) – poszukują swojego przywódcy aby wywieźć go za granicę Republiki I tym samym ocalić.

Cel: armia wyzwolenia – schwytać Dyktatora, doprowadzić żywego do obozu i osadzić w „celi”; bojówki – odnaleźć Dyktatora, doprowadzić żywego do granicy.

Zasady specjalne:
- brak ożywania;
- Dyktator (ew. wszyscy żołnierze) może zostać postrzelony (trafienie w rękę lub nogę) lub zastrzelony (głowa, tułów);
- Dyktator nie może narażać swego życia, nie powinien otwierać ognia do przeważającej siły wroga – jeśli jest sam, nie może odgrywać „Rambo”, jest bardziej bierną postacią scenariusza i bardziej chroni swoje życie niż stara się być „przydatny” na polu walki;
- na starcie Dyktator ma broń krótką i ograniczoną ilość amunicji (nie można mu jej odebrać, ale jeśli schwytany przez wroga – nie może korzystać, musi schować do kabury do momentu aż zostanie przejęty przez przyjazne siły) nie ma łączności – dopóki nie otrzyma, nie ma apteczki (nie może być medykiem), nie ma oznaczenia przynależności (szarfa, taśma itp.);
- podział sił – armia wyzwolenia nieco liczniejsza, ale słabiej uzbrojona;
- każdy oddział ma medyków (1 na 10 żołnierzy + 1 jeśli reszta oddziału > 5);
- scenariusz kończy: doprowadzenie Dyktatora do obozu i utrzymanie w „celi” przez 5 min (zwycięstwo armii wyzwolenia); doprowadzenie dyktatora do granicy (zwycięstwo bojówek); zabicie dyktatora (nikt nie wygrywa, przegrywa Dyktator icon_smile.gif);
- jeśli są medycy i każdy żołnierz może zostać postrzelony / opatrzony – wtedy bojówki nie mogą opatrzyć i pojmać, tylko dobić (wyjątek stanowi Dyktator);
- każdy oddział ma jednego lub więcej współpracujących dowódców będących jednocześnie dowódcami pododdziałów (lub jednego dowódcę oddziału i kilku podlegających mu dowódców pododdziałów);

Dodatkowe zasady - Postrzelenia i medycy - w nowym temacie Zasady Specjalne .

Pozdrów

 

Temat postu: Ośrodek badawczy.  

 

Wojska terrorystów prowadzą tajne badania nad nową bronią biologiczną w ośrodku badań w puszczy mistrzewickiej.

Siły wojskowe mają za zadanie zniszczyć ośrodek i zdobyć jedną z trzech próbek broni.

 

Wszystko szło zgodnie z planem ale Kowalski zapomniał spakować masek gazowych bez których nie dostaną się na teren ośrodka badawczego.

Dlatego teraz po wylądowaniu grupa musi zdobyć maski z pobliskiej bazy terrorystów a potem mając juz maski wedrzeć sie na teren ośrodka i wykonać cele misji.

 

Miejsca strategiczne:

 

punkt zrzutu wojska - wiadomo co to.

baza terrorystów - miejsce skąd trzeba ukraść maski.

ośrodek badawczy - miejsce które trzeba wysadzić i skąd ukraść próbki.

 

Strony konfliktu:

personel i ochrona ośrodka badawczego

obsada bazy terrorystów

spadochroniarze

 

Cele

spadochroniarze - wysadzić ośrodek badań i ukraść przynajmiej jedną próbke zanim terroryści ją wywiozą.

terrorysci - ochraniać bazę przez określony czas. Po tym czasie wycofać sie z ośrodka z próbkami.

 

Powrót do góry       

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

Ale głupie  to z Kowalskim ofkors.

Może lepiej niech mają te maski od razu - nie kombinujmy.

Albo niech będzie podwójny scenariusz. Powiedzmy, że to jest tylko recon (oddział musi cośtam zrobić, znaleźć, sfotografować), potem przy okazji dowiaduje się, że to baza chemiczna i dostaje rozkaz zdobyć próbkę. A do tego celu są potrzebne maski, które znajdują się gdzieś w pobliżu (trzeba znaleźć).

Dobrze by było jakby był jeden większy budynek, jako ten do którego mozna wchodzić tylko w masce. Dlatego łatwiej byłoby to może zrobić gdzieś na Chemiteksie.

--------------------------------------------------------------------------------

 

w sumie chemitex sama nazwa nawet pasuje do tego typu działań. Niedaleko sali aliena są nawet pomieszczenia biorowe w ktorych moglyby być laboratoria.

A z reszta jest sporo miejsc.

I jeszcze może być taka opcja że dopiero po dotarciu do miejsca które muszą sfotografować dowiadują sie wogole gdzie jest laboratorium.

--------------------------------------------------------------------------------

Trzeba ten plan dopracować.

Dróżyna broniąca może poprostu siedzieć przy maskach, bo będa wiedzieli, że dróżyna atakująca i tak musi najpierw zdobyć maski.

--------------------------------------------------------------------------------

Maski beda w budynku - magazynie - w którym nie bedzie mogl siedziec zaden terrorysta. co najwyzej warta przed budynkiem.

--------------------------------------------------------------------------------

Wyjściem z takiej sytuacji jest rozciągnięcie terenu działania i celu misji. Wtedy terroryści muszą się skupić na kilku rzeczach i nie mogą postawić całego oddziału w jednym miejscu (no chyba, że taki mają głupi plan  ).

Krótko mówiąc: musi być więcej niż jeden sposób na wygranie scenariusza.

 

Proponuję, aby celem Primary 1 było sfotografować jakiś charaktyrystyczny obiekt; Primary 2 - znaleźć i wykraść fiolkę.

Cel Secondary 1 - zdobyć maski (konieczne do osiągnięcia Primary 1).

Popieram pomysł, żeby miejsce z fiolkami nie było wcześniej znane, tzn. do czasu aż misja przejdzie w fazę II.

Wszystkie trzy obiekty (do foto, magazyn z maskami, lab) powinny być znacznie oddalone. Obiekt do sfotografowania powinien być na zwnątrz, aby było widno ma się rozumieć .

 

Wynik: wykonanie całej misji - wygrywa oddział SF, wykonanie jednego celu - remis, nie wykonany żaden z punktów Primary - wygrywają Tango.

--------------------------------------------------------------------------------

Inny plan.. Terroryści powinni byś w duużo większej grupie niż Anty..

Ale musza się zachowywać tak jakby nie wiedzieli o ataku

czyli nie chować się po kątach tylko np spacerować przy głównych wejściach, jako straż... dopiero po rozpoczęciu ataku przez AT (zabiciu pierwszych terrorystów). terroryści robią alarm i mogą się kryć...

--------------------------------------------------------------------------------

Ok, to jeszcze inna modyfikacja, którą z Radkiem chcieliśmy wprowadzić wcześniej w przypadku innego scenariusza - rozciągnięcie czasu.

Kiedy cały scenariusz trwa dłużej niż godzinę, najlepiej niech trwa nawet dłużej niż dwie, wtedy wiadomo, że nikt nie będzie w stanie wytrzymać z bronią przy nosie cały ten czas na stanowisku. Ochrona musi obrać bardziej wyszukaną taktykę, atak z resztą też, ale przede wszystkim wszystko nabiera większego realizmu.

 

Jeśli ktoś się boi, że go zabiją na początku i będzie czekał 2 godz., to możemy zrobić ten scenariusz z respałnem (np. 20 min.) lub z medykami (np. przy drugim frafieniu - śmierć "całkowita").

--------------------------------------------------------------------------------

A co z serią z AEGa ?

1 seria = jedno trafienie ?

--------------------------------------------------------------------------------

tak było poprzednio...

--------------------------------------------------------------------------------

Bosz...

No proste - jak zostałeś trafiony to czekasz na medyka i w tym czasie jesteś "kuloodporny". Bądźmy humanitarni i nie dobijajmy rannych.

No chyba, że nożem ... tzn. "z ręki" - podchodząc i dotykając  .

Tak jak było na RZlocie.

Postrooooo

konflikt polsko - rosyjski  

--------------------------------------------------------------------------------

Misja: Recon

 

Sytuacja:

Wojskowy samolot naukowy w wyniku awarii spadł nad terytorium Rosji. Piloci, jak i żołnierze zginęli podczas katastrofy. Rosja oczywiście pozwoliła zbadać, zebrać pozostałości po spalonym samolocie, jak i spalone ciała. Niestety nie dało się ciał zidentyfikować.

Po 72 godzinach od wypadku grupa Polskich komandosów zostaje zrzucona w pobliżu katastrofy. Celem jest infiltracja okolicznych 3 wiosek i sprawdzenie czy nie są to ukryte rosyjskie kompleksy wojskowo – naukowe.

Podczas wykonywania zadania w jednym z wiosek zobaczyli polskiego naukowca, członka załogi rozbitego samolotu, jednakże porusza się on swobodnie po terenie wioski. Jest zdrajcą.

 

Cel główny:

- sfotografowanie wszystkich trzech kompleksów wojskowych wroga (saity)

Cele podrzędne:

- wysadzenie jednego budynku kompleksu dowolnie wybranego (największy budynek na danym saicie)

- doprowadzenie zdrajcy do punktu zbioru

- odnalezienie czarnej skrzynki przy rozbitym samolocie (leży w pobliżu miejsca rozbicia samolotu)

 

Misja zostaje wykonana w momencie gdy zostanie wykonany cel główny oraz dwa z celów podrzędnych.

Misja rozpoczyna się w momencie zrzutu polskich komandosów. Podczas wykonywania celu głównego, gdy zobaczą zdrajcę dostają rozkazy wykonania celów podrzędnych.

Temat postu: stinger  

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

tak sobie pomyslalem ze moze byc ciekawie:

 

sytuacja:

3 dni temu zestrzelono rzdowy smiglowiec przy uzyciu wyrzutni rakiet naprowadzanych Stinger. Przed wczoraj jeden z informatorow doniusl, ze widzial cos co moze przypominac skrzynie ze Stingerami w wiosce w pobliskim lesie. Wywyaiad potwierdzil te dane.

 

zadanie:

1. odnalesc i zniszczyc wyrzutnie

2. ewakuowac odzial (dojsc do LZ alfa lub bravo)

 

warunki:

1. terrorysci w wiosce nie spodziewaja sie ataku ze strony jednostek specjalnych, aczkolwiek sa podejzliwi i wysylaja patrole (zeby ktos nie usiadl na skrzyni i pilnowal, albo zabunkrowal sie i czekal). no bo skad niby maja wiedziec ze akurat tego dnia i o tej godzinie wpadna komandosi?

2. w zaleznosci od liczebnosci sil nieprzyjacielskich (terrorystow powinno byc wiecej niz SF) ustalane sa patrole i ich liczebnosc i trasa. Tak ze SF musi je najpierw zanlesc!

3. LZ alfa i bravo musza znajdoac sie mniej wiecej w tej samiej linii co punkt staru i cele. (w sumie moze byc tylko jeden LZ)

4. brak respownowania!

--------------------------------------------------------------------------------

a LZ ustalaja komandosi, terrorysci nie wiedza gdzie sa LZ, ale moga scigac SF

 

Misja konczy sie po zniszczeniu Stingerow i ewakuacji badz w przypadku eliminacji wszystkich trrorystow

--------------------------------------------------------------------------------

 

Bądz wszystkich Antyterrorystow.

 

Ja bym jeszcze dorzucił do scenariusza wieśniaków.

 

Znaczy sie cywili. żeby było bardziej realnie. Znaczy sie normalne zamieszkałe wioski.

 

Podział na grupy losowy ( wspomniane wcześniej losowanie kart ).

Żeby żadna grupa nie wiedziała kto należy do innej grupy to osoba która wylosuje juz karte oddali sie od grupy do miejsca zbiorki wylosowanego teamu.

 

W miastach moga przebywać zarówno wieśniacy jak i terroryści.

Za zabicie wieśniaka SF dostaje duuuuuzo ujemnych punktow. A terroryści maja żywe tarcze.

--------------------------------------------------------------------------------

ja proponuje dodac jeszcze pilota zakładnika który bedzie siedzial gdzies w niewiadomym nam miejscu bo wywiad dal ciala na misje jest jakis ustalony czas inaczej pilot wyspiewa kody do wystrzelenia glawic do zmodyfikowanych stingerow i bedzie boom ,wic wystarczy odbic zakladnika i zrobic ffoty ewentualnie rozbroic stingera i odbic pilota!

Zabicie pilota powoduje w nas mieszane uczucia, ale misja musi byc kontynuowana dalej i stingery musza byc w takim przpadku rozbrojone zeby przypadkiem zaden irakijczyk nie proobowal ich z hackowac i odpalic,

cialo pilota musi byc zabrane z wioski! (jesli zginie).

 

to byl scenariusz a teraz konkrety:

Stingery w sajcie 2 gddzies

 

zakladnik niewiem w którym sajcie moze byc w 1 a moze i 2 a nawet i w 3

do wyboru do koloru.

--------------------------------------------------------------------------------

mozna tez zrobic tak ze gdzies w lesie bedzie may oddzial terrorystow (nie za blisko situ ze stingerami) ktory moze zostac wezwany do pomocy jezeli komandosi zostana wykryci i zacznie ich scigac!!! tyle ze nie musi zostac wezwany... hmm

--------------------------------------------------------------------------------

Znaczy sie terroryści rezydują gdzies poza miastem, a w mieście maja swojego człowieka. Ten człowiek w mieście ma mape z droga do bazy terrorystów.

I nie wie kto jest wieśniakiem a kto nie. I może sie okazać że w pewnym momencie na luzie gada sobie z kims z SF. I chodzi o to żeby poznał że w mieście sa SF a SF musi wykryć tego kolesia i przechwycic mape, albo po prostu schwytac kolesia ( za schwytanie można przyjąć podejście na odległość 2 m, czyli pewnego strzału bądź przyłozenie guna do ciała terrorysty.)

Potem koleś prowadzi nas do swoich ( mamy dobre metody przesluchiwan  )

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin