Gabriela.doc

(23 KB) Pobierz
Zachowanie: Anna jest pogodna, ambitna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi

Zachowanie: Gabriela jest pogodna, sympatyczna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Łatwo dochodzi do porozumienia, choć niekiedy popada w konflikty z rówieśnikami.  Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Systematycznie uczęszcza na zajęcia. Na lekcji pracuje sprawnie, ale często jest nieuważna i rozkojarzona. Zazwyczaj  jest aktywna. Najczęściej jest przygotowana do zajęć.             

Zajęcia edukacyjne: Uczennica wypowiada się samorzutnie, budując poprawnie krótkie  zdania. Dobiera słowa i wyrażenia adekwatne do danego rodzaju wypowiedzi. Czyta sylabami i wyrazami. Porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń. Przepisuje tekst z nielicznymi błędami. Nie stosuje poznanych zasad ortograficznych. Potrafi samodzielnie ułożyć krótką wypowiedź. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo; o tyle mniej, o tyle więcej. Dodaje i odejmuje liczby w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego w pamięci.  Z pomocą nauczyciela rozwiązuje i układa zadania tekstowe. Myli się przy odczytywaniu godzin na zegarze i wykonywaniu obliczeń kalendarzowych. Słabo opanowała tabliczkę mnożenia w zakresie 30. Zna dni tygodnia, nazwy miesięcy, pór roku. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Wskazuje jadalne części warzyw i zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Chętnie podejmuje się działań plastyczno-technicznych, ale nie zawsze dba o staranność wykonywanych prac. Prawidłowo odtwarza słowa i melodie poznanych piosenek. Jest mało sprawna ruchowo, nie zawsze prawidłowo wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowana.

 

Język angielski: Uczennica opanowała materiał w stopniu bardzo dobrym, przewidziany w pierwszym semestrze nauki. Na zajęciach pracuje samodzielnie i wyróżnia się aktywnością.

 

Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, rozpoznawanie rzeczowników i czasowników, odczytywanie wskazań zegara, mnożenie i dzielenie w zakresie 30.

 

Religia: celujący

 

             

 

.........................................

                                                                                        Wychowawca

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin