Silnik krokowy w X16SZR.pdf
(
426 KB
)
Pobierz
427533978 UNPDF
Proces demontażu silnika krokowego w samochodzie z silnikiem X16SZR (1.6V8) jest identyczny jak w silniku C14SE
(jak to opisał kol. Bajzel), lecz inne jest rozmieszczenie osprzętu na silniku. Silnik krokowy znajduje się w dolnej
części zespołu wtryskiwacza, po lewej stronie. Dokładnie miejsce jego położenia wskazuje strzałka "A" na zdjęciu nr1.
Silnik połączony jest z instalacją poprzez 4 stykową wtyczkę wyjmowaną do dołu. Przykręcony jest do zespołu
wtryskiwacza dwoma śrubami typu TORX (Zd1 "B"), po lewej z dołu i po prawej u góry. Dla lepszego dostępu do śrub
(szczególnie górnej) zdemontowałem wlot powietrza do wtryskiwacza (Zd1 "C"), lecz nie jest to konieczne.
Na zdjęciu nr2 widać wyczyszczony silniczek w całej okazałości
.
Zdjęcie nr 3 przedstawia gniazdo mocowania silnika
Zdjęcie nr 4 silniczek na swoim poprzednim miejscu.
Ważne!!!
Uwaga na o-ring , który lubi sobie wypaść niepostrzeżenie w momencie wyciągania silnika z gniazda.
Plik z chomika:
tomi3221
Inne pliki z tego folderu:
Wymiana żarówek podświetlenia.pdf
(1510 KB)
Wymiana żarówek oświetlenia konsoli środkowej w 15 minut w starszych modelach.pdf
(148 KB)
Wymiana termostatu bez zdejmowania paska rozrządu - Astra.pdf
(1116 KB)
Wymiana tarcz i klocków.pdf
(680 KB)
Wymiana serwo hamulca Opel.pdf
(2353 KB)
Inne foldery tego chomika:
Opel Astra(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin