IMG_9526.doc

(33 KB) Pobierz

GRUPA A


Imię, nazwisko ...              Nr indeksu             

1.              Który zestaw zawiera wymaganie klienta, któro nie pochodzi z zestawu ośmiu wymiarów
Jakości:

)            zgodność ze specyfikacją, niezawodność

)            estetyka, postrzeganie

r,)    nitka cena, łatwość obsługi

dostępność w czasie, atrakcyjna wartość

2.              Które z poniższych stwierdzeń jest nieprawdziwe:

)            Praca zespołowa zwiększa zaangażowanie pracowników

)            Samokierujące się zespoły robocze powoływane są tylko na wydziałach produkcyjnych

)            Członkowie samokierujących się zespołów roboczych są odpowiedzialni nie tylko za wykonanie pracy, ale za kierowanie samymi sobą

)            Praca zespołowa jest jednym z ważnych elementów TQM

9.              Które ze stwierdzeń jest nieprawdziwe

)          efektem ciąg/ego doskonalenia są stopniowe ulepszenia z użyciem podręcznych środków

)          zmiany dokonywane w ramach ciągłego doskonalenia nie potrzebują zwykle żadnych

i              inwestycji

C)\              ciągłe doskonalenie jest akcja planowaną co jakiś czas, zwykle kilka razy do roku przez ścisłe

kierownictwo organizacji

D)              ciągłe doskonalenie i pionierstwo paradygmatu pozwalają wyprzedzać konkurencję

10.              Pionier paradygmatu to:

,a)   ktoś kto odkrywa nowe reguły I czasem je patentuje

;B) ) ktoś kto stosuje w praktyce nowy paradygmat, który jest jeszcze powierzchowną

niesprawdzona ideą

C)              szef służb kontrolujących jakość, który posługuje się opracowaną w Japonii metodą

paradygmatu

D)              lider zespołu utworzonego dla zastosowania Poka-Yoke


3.              TQM to:

)            sposób zarządzania organizacją

)            filozofia zorientowania na jakości wyznawana przez przedsiębiorstwo

C)              kultura wewnątrz-zakładowa
* D)              każde z powyższych A, B i C

11.   Wg TQM jakość to: Stopień doskonałości

Spełnienie uzgodnionych wymagań klienta C)   Spełnienie uzgodnionych wymagań dostawcy 0)   Spełnienie warunków sprecyzowanych w Ustawie o Jakości


4.    Model Kano jakości wyrobu dzieli jakość na następujące grupy: A)    Jakość wymagań podstawowych i Jakość powodującą entuzjazm Jakość estetyki. Jakość funkcjonalności i Jakość niezawodności

Jakość   wymagari   podstawowych.   Jakość   oczekiwana   jako   spełnienie   wymagań wyartykułowanych przez klienta i Jakość powodującą entuzjazm D)   Jakość mierzalną finansowo i Jakość mierzalną poza finansowo

12. Które z poniż...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin