Marcin Ostrychacz - Ton wiecznościowy.doc

(121 KB) Pobierz

                                     „Ton wiecznościowy”

 

                                               Marcin Ostrychacz

 

Wstęp

   Trzymany przez Was scenariusz osadzony jest w realiach Świata Mroku, a dokładniej drugiej edycji W:M.Plastyczna struktura jak i założenia opowieści nie nakładają na graczy żadnych ograniczeń klanowych.Pokolenie także nie ma większego znaczenia,ale należy pamiętać, że wysoka pozycja jak i potężne moce Kainitów często wpływają w sposób destruktywny na przebieg sesji.Jedynym wymogiem jest posiadanie przez postać(ci) gracza(czy) wampirzego przyjaciela,który zniknał trzydzieści lat temu.

   Istota scenariusza zawiera się w samych wampirach,w pragnieniu powrotu do człowieczeństwa.Ze względu na introspektywny temat opowieści zrezygnowałem z miedzyklanowych intryg na rzecz spisku indywidualnego, stworzonego przez nienasycenie zblazowanego artysty.

   Na pierwszy rzut oka struktura samego scenariusza może wydawać się zagmatwana,ale po kilkukrotnym przeczytaniu stanie się on nierozerwalną całością przekazującą w wysublimowany sposób wiele wartości.Symbole zawarte w opowieści nie są pustymi środkami przekazu zaś mają na celu stworzenie oryginalnych i ciekawych sesji z nietuzinkowym klimatem.

                                                                                                     

                                                                                                       Życzę miłej lektury i udanych sesji.

 

Spis postaci

Alan

Klan: Toreador

Pokolenie:IX  

Postać Alana jest mechanizmem napędowym całej fabuły. Na jego wewnętrznym dramacie  i pragnieniach wspiera się cała konstrukcja scenariusza. Dla jednej z postaci graczy charyzmatyczny Toreador jest początkiem przeklętej egzystencji,ale nie jako ojciec lecz jako przyrodni brat.Tuż po przemianie naszego Kainity Alan nauczył go stawiać pierwsze kroki w całkowicie odmienionym świecie,nauczył patrzeć oczami wampira i był po prostu najlepszym przyjacielem.

   Jednak wspaniała znajmość nie trwała zbyt długo.Po kilku latach artystyczny geniusz po prostu wyparował,zniknął niczym senne widmo.

   Alan jest starym wampirem poczętym na froncie Wojny Secesyjnej. Jego ojciec był kochającym ludzi Toreadorm o europejskim pochodzeniu,który dostrzegł w umierającym Alanie niepowtarzalną moc, wrodzony artystyczny geniusz i potężną nadwrażliwość.Tak narodził się ten poeta,prozaik,rzeźbiarz i malarz w jednej osobie.

   Jego dzieła są idealne,perfekcyjnie wyważone i skomponowane z olśniewającym pomysłem.W kręgach śmiertelnych jest kilkoma osobami,a w gronie Spokrewnionych zblazowanym,znudzonym życiem artystą rozbudzającym pożądanie nawet w zimnych i wyrachowanych wampirzycach klanu Ventrue czy Tremere.

   Geniusz Alana nie pozwolił mu długo cieszyć się sławą i jakże wysoką pozycją wśród kainickiej społeczności.Nie mógł znieść niekontrolowanych napadów Bestii i chorej miłości do Vicki.W końcu nie wytrzymał i postanowił odejść.Przez trzydzieści lat poszukiwał antidotum na kainowe piętno,aż w koncu w sercu Indii odnalazł potężnego mistyka-eremite.Za namowami Toreadora pustelnik podarował mu potężny artefakt i przekazał proste zaklęcia potrzebne do przeprowadzenia rytuału nazwanego „Złodziejem dusz”.

   Alan w końcu odnalazł utracone człowieczeństwo i postanowił wrócić w rodzinne strony.W drodze powrotnej postanowił sprawdzić działanie sześcianu na wypaczonym Pariasie poznanym w slumsach Moskwy.Efekt był oszałamiający!Poddany działaniu promieni słońca były wampir przeżył.Jednak w kilknaście godzin później umarł w strasznej agonii.Jego ciało zaczęło się rozkładać w bardzo szybkim tęmpie.Alan od razu zrozumiał w czym tkwi problem.Rytuał pozwala na transplantację duszy jednak nie naprawia zniszczonych od wewnątrz organów.Wraz z zanikiem mocy kainickiej krwi organizm umiera.  Kolejny eksperyment zakonczył się podobnie, z tym że przed śmiercią napoił królika doświadczalnego swoją krwią.W efekcie poddany transplantacji wampir powrócił do Świata Mroku jako strasznie oszpecony twór(to przez rozkładające się ciało).Alan pozostawił go w moskiewskich kanałach. 

   Rytuały strasznie go pobudziły i zainspirowały do tworzenia,a niemoralny wymiar czynów obudził w jego głowie demony.Zblazowany artysta zapragnął wykorzystać artefakt do stworzenia dzieła, największego dzieła dotychczasowego nie-życia...postanowił poświęcić najbliższych przyjaciół Sztuce.Chce namówić postaci graczy by poddały się „Złodziejowi dusz”,a nastepnie gdy bedą pod ludzką postacią umierać da wybór: albo śmierć z duszą w ciele albo życie wampira.Wszystko pragnie uwiecznić w powieści pt.„Ton wiecznościowy”.

   Odgrywaj Alana jako zabójczo inteligentnego artyste.Mówiąc używa perfekcyjnie wyważonych i dobranych słów przy czym delikatnie gestykuluje.Zawsze posiada jakieś rozwiązanie,często cytuje wybitnych filozofów by w kilka sekund później wyśmiać ich złote myśli.Narratorze,do roli Alana musisz się przygotować jak prawdziwy aktor.Opracuj wyszukany polot i delikatność,uwodzicielską mimikę twarzy i słownictwo jakiego używa ten arcygenialny artysta.Aby tego dokonać wystarczy poczytać trochę dobrej poezji i prozy epoki Romantyzmu.Polecam dzieła Baudelaira,Poego czy Teophila Gautier.

  

Vicki

klan: malkavian

pokolenie: XII

   Wyglądem przypomina bardzo rozwinietą nastolatkę,być może przez strój niegrzecznej uczennicy,w którym zazwyczaj można ją zobaczyć.Kraciasta spódniczka jak i zawiązana na supeł pod samymi piersiami biała bluzka stanowczo przekraczają granicę przyzwoitości.Twarz Vicki jest zaprzeczeniem jej seksualności,blada,anielska o kruchych liniach,blond włosy uformowane w dwa kucyki sterczące niewinnie na bokach głowy.Jedynie podkrążone głębokimi cieniami oczy mówią prawdę o ich włascicielce.Wewnątrz spojrzenia tli się obłędna miłość i niewzruszony morderca.

   Taka właśnie jest Vicki.Wszyscy ją kochają,a ona kocha wszystkich.Czasami uaktywnia się natura jej klanu wówczas pojawiają się problemy.Na codzień urocza kobieta zachowuje się jak rozpieszczona licealistka kokietująca wszystkich dookoła bez względu na wiek i płeć.Należy zaznaczyć że jest najbliższą przyjaciółką naszej Koterii.Być może wiążą ich jakieś głębsze uczucia,taka postać rzeczy była by wręcz wskazana.

 

agenci Arthur Maloney i Frank Black

Maloney to młody i ambitny pracownik.Pochodzi z rodziny irlandzkich emigrantów. Jest strasznie religijny i z tego powodu poszukuje pomiotów szatana, które zabrały jego ojca. To prawda gdy Arthur miał trzynaście lat jego ojciec został Przemieniony. Kilkakrotne odwiedziny”zimnego”tatusia uzmysłowiły inteligentnemu chłpcowi, że coś nie gra. Dorastał tylko z jedną myślą”co stało się ojcu i czym stał się ojciec?”W pewnym momęcie życia trafił na Franka Blacka.Za jego namową wstapił w szeregi FBI,a następnie zapoznał się z arkanami biura do Spraw Specjalnych. Od tamtej pory wraz z Frankiem tropi potwory.

   Arthur jest bladym i szczupłym mężczyzną.Twarz chuda,oczy podkrążone,na pokrytej czarnymi kędziorami głowie wiecznie spoczywa klasyczny kapelusz.Ubiera się w najpospolitsze garnitury i długi prochowiec.Jest wysportowany i dobrze strzela,jednak nie wie prawie nic na temat potomków Kaina.

   Natomiast Frank jest zimnym i bezwzględnym łowcą,który przez większość życia tropi wampiry. Jest opętany tylko jednym pragnieniem, a jest nim destrukcja istot odbiegających naturą od człowieczego rodzaju. Posiada obszerną wiedzę teoretyczną na temat Lupinów i Kainitów,ale nigdy wcześniej z nimi nie walczył. W przeciwnieństwie do młodszego partnera jego koordynacja fizyczna uległa osłabieniu głównie za sprawą rozwijającego się raka płuc(od palenia tzrech ramek Marlboro dziennie) i skłonności do nadużywania whiskey. Frank Black wygląda na lat siedemdziesiąt,a w rzeczywistości ma ich 48.Naogi i stres potwornie wykonczyły fanatycznego agenta.Śmierdzi alkoholem i nikotyną.

   Agenci są uzbrojeni w przestarzały sprzęt, zwykłe rewolwery.W bagarzniku samochodu wożą dwie kamizelki kuloodporne i śrutówkę.

 

szeryf Harry Stockpill

   Bardzo prosty i nieprzyjemny człowiek,który na każdym kroku podkreśla:"ja mam tutaj władzę,to moje miasto" itp.Typowy małomiasteczkowy szeryf lubiący nadużywac władzy.Do panteonu negatywnych cech Harrego Stockpilla możemy dodać alkoholizm,rasizm,dziwkarstwo(jest bywalcem Hellgate) i agresję skierowaną na dzieci i żonę.Szeryf Lock Haven "u siebie" czuje się zupełnie bezkarny.

Wewnetrzna brzydota współgra z wygladem zewntrznym stróża prawa.Ma żadkie,wiecznie przetłuszczone włosy i poważną nadwagę.Jego twarz mówi o przebytej ospie czy ostrym trądziku,zawsze szyderczo wykrzywiona w grymasie,który ma być uśmiechem.

Odgrywaj jako chama,prostaka i prawdziwego sukinsyna.

 

prostytutka Audry

   Jedna z wielu dziewczyn wchodzących w skład haremu Jacka,miejscowego bandziora i alfonsa.Nie wyróżnia się niczym szczególnym byc może zielone oczy nadają jej osobie głębszego wymiaru.Pali bardzo dużo papierosów,zawsze żuje gumę i prubuje naciągnąć na drinka czy szybki numerek.Jest narkomanką uzależnioną od heroiny.Pracuje po godzinach jak i na zapleczu knajpy Jacka.

Opowiadając o Vicki będzie strasznie zmieszana jak by czegoś się wstydziła,poza tym widziała jak Malkavianka rozrywała gardło jednemu z klientów,ale nic o tym nie będzie wspominała, chyba że za sprawą dominacji czy innych wampirzych sztuczek.

 

 

Prolog- późna jesień 1994

   Ta część scenariusza zawiera elementy fabuły,które powinny być raczej opowiedziane przez Narratora,a nie interaktywnie rozegrane przez graczy.Jednak ambitni i posiadający dużo wolnego czasu prowadzący mogą pokusić się o bezpośrednie rozegranie opisanego poniżej zalążka opowieści.

Postaci graczy powinny należeć do jednej koterii i znać się od dłuższego czasu.Jak zaznaczyłem we Wstępie co najmniej jeden Kainita musi pamiętać o zaginionym trzydzieści lat temu przyjacielu,bardzo drogim przyjacielu(patrz Spis postaci-Alan).Ponad to koteria graczy wchodzi w grono adoratorów Vicki,która nie utrzymuje z nikim innym tak bliskich kontaktów jak z nimi.Nic nie stoi na przeszkodzie,a nawet jest wskazane, by nasze wampiry po prostu kochały uroczą Malkaviankę.Pamiętaj Narratorze by opisać jej postać bardzo kolorowo,ponieważ owa dama będzie występowała w scenariuszu jako osoba wirytualna i Kainici nie będą mieli okazji spotkać się z nią twarzą w twarz.Mimo wszystko już na początku sesji postaci muszą czuć emocjonalny związek z Vicki gdyż jej osoba jest głównym elementem zawiązania akcji.Podczas kreowania platonicznych więzi pamiętaj o narzędziu jakim jest Preludium.

Przejdźmy do fabuły.Dwa tygodnie temu Vicki zniknęła bez śladu.Nikt się tym zbytnio nie przejmował ze względu na charakter i naturę wampirzycy.Jednak pewnego dnia do uszu wysoko postawionych Kainitów dotarły wiadomości o dziwnych i pozbawionych racjonalnego podłoża morderstw,które miały miejsce w miasteczku Lock Haven leżącym ok. 250 kilometrów na Północ od Waszyngtonu.Opisy świadków zdarzeń bezsprzecznie wskazują na ingerencję kapryśnej Vicki w krwawe zajścia.Wszystkich informacji Spokrewnieni dowiedzieli się od wtyczek w FBI, którego szefostwo nieoficjalnie wysłało do zbadania sprawy dwóch agentów z Wydziału do Spraw Specjalnych. Incydent w Lock Haven rozsierdził Księcia,który widzi w wyczynach Kainitki jawne złamanie tradycji Maskarady.Nie chcąc dalszego rozgłosu Książe sugeruje koterii aby udała się do Lock Haven w celu ratowania  przyjaciółki oraz zatarcia śladów jej bluźnierczej dzialałności.Jest to jedyny sposób by udobruchać wściekłą Starszyznę.na odchodne Książe podkreśli,że gdyby takim zachowaniem wykazała się jakakolwiek inna osoba wchodząca w grono tutejszej Rodziny od razu zostałaby skazana na Śmierć Ostateczną,jednak to jest Vicki...Książe doda,że wyjazd musi być natychmiastowy z powodu agentów FBI,ponad to nie wiadomo co przyjdzie do głowy znudzonej Malkaviance.

   Tak więć Kainici wyruszają do Lock Haven by ściągnąć z powrotem ukochaną przyjaciółke czy kochankę i po niej "posprzatać"(zatrzeć ślady nienaturalnych zabójstw).

Przejdźmy teraz do Vicki.Przed czterema miesiącami zagubiona w rzeczywistości Kainitka odebrała telefon,w słuchawce rozpoznała głos ukochanej osoby,której nie widział dobre trzydzieści lat.To był głos Alana pragącego się z nią spotkać i tylko z nią.Wspomnienia jakże namiętnej i bezgranicznej miłości w pełni opanowaly zabłakane myśli kobiety.Spowite mrokiem wnętrze rozkwitło, a perwersyjne myśli rozpłynęły się pod temperaturą odkurzonego głosem Alana uczucia.Spotkanie skończyło się dopiero po trzech fantastycznych miesiącach w Sant Petrsburgu.Ten okres był najwspanialszymi chwilami w życiu i nie-życiu Vicki.Oprócz ekstazy przelanej między dwoma kochankami stało się kilka istotnych rzeczy.Mianowicie Alan przedstawił jej subtelną intrygę o artystycznym podszyciu.Toreador pragnie by niesamowita Malkavianka wzięła w niej udział.Vicki oczywiście zgodziła się choć przez momet jej sumieniem targnął wyrzut, ponieważ spisek skierowany był w kierunku ukochanych przyjaciół-koterii graczy.Poza tym wampirzyca wiedziała o przyjaźni wiążącej Alana z jednym z nich.Do konca nie mogła tego zrozumieć.Liczyło się tylko zbawienne uczucie i obecność Alana.

   Plan polega na ściągnięciu postaci graczy do miasteczka Lock Haven.Dalsze informacje kochanek przed Vicki zataił zasłaniając się jej dobrem jak i dobrem wspólnych przyjaciół.Malkavianka wiedziała jedynie,że Alan chce im pokazać przedmiot,który odmieni świat.

   Jednak coś poszło nie tak.Po przyjeździe do Lock Haven Vicki nie zastała na miejscu Alana.Wówczas w negatywny sposób coś zaczęło na nią odziaływać.Czuła nieopisywalne pragnienie krwi oraz słyszała perwersyjne szepty wypełniające jej głowę.W pewnym momęcie straciła panowanie nad sobą i zaczęła zabawę.Włócząc się po knajpach i podłych spelunkach zaznawała  wulgarnych rozkoszy.Jej czyny rozbudziły Bestię,czego nastepstwem była masakra na zapleczu lokalnego baru.Od tamtej pory nikt Vicki nie widział i nie wie gdzie ona może się podziewać.Na tym kończy się historia Malkavianki.

 

 

 

CZĘŚĆ I: SEN O ROZKŁADZIE I SŁOŃCU

 

Poszukiwania w Lock Haven

   W tym miejscu zaczyna się "żywa"część scenariusza. Koteria wjeżdża do położonego pomiędzy zalesionymi szczytami Lock Haven. Na pierwszy rzut oka miasteczko tchnie sielanką i odwiecznym spokojem. Ładne domy z przepieknymi ogródkami, czyste ulice, zadbany park i niedawno odnowiony kościół świadczą o zamożności górskiej prowincji. Miasteczko dobrze prosperuje dzięki dużemu tartakowi i błyskawicznie rozwijającej się fabryce mebli. W tych dwóch miejscach pracuje prawie połowa mieszkańców Lock Haven.

   Wraz z nadejściem zmroku ulice pustoszeją, a po zajściach z Vicki nawet rozbuzowana hormonami młodzież unika nocnych spacerów. Jedynie bezpańskie psy i koty na spółkę z kloszardami penetrują śmietniki w poszukiwaniu ukrytych tam skarbów. Ulice Lock Haven w nocy umieraja. Jednak istnieje jedno miejsce gdzie życie tętni całą dobę,jest nim bar Hellgate. Tania, śmierdząca papierosami i piwem spelunka, kochana przez miejscowych za "tartaczny" klimat i kobiety tańczące na rurach.Właściciel lokalu-gruby i obleśny Jack-urządził w piwnicznych pomieszczeniach burdel, z którego korzystają wtajemniczeni mieszkańcy Lock Haven lub zamożni przyjezdni szukający niecodziennych rozrywek. Zazwyczaj do knajpy przychodzą pracownicy tartaku, ale czasami można zobaczyć wyżej postawione osoby(szeryf,dyrektor liceum,a nawet burmistrz)przmykające tylnymi drzwiami do rozkoszy ukrytych w piwnicy. Porządku w Hellgate pilnują ludzie Jacka, milczące wielkoludy w kraciastych koszulach. Jack opłaca szeryfa i udziela rabatu na dziewczyny dlatego też jego działalność jest praktycznie bezkarna,miejscowy stróż prawa przymyka oczy nawet na kwitnący w mieście narkotykowy biznes, którego źródło tkwi właśnie w barze grubego alfonsa.

   Kolejnym miejscem godnym uwagi jest położony na przedmieściach hotel Grizzli z panoramicznym widokiem na leniwą rzekę Black River. Wnętrze przybytku jest umodelowane na górską modłę,ściany z ciosanych bali, kamienne kominki, skóry i trofea z dzikich zwierząt. Ceny są w normie, a obsługa miła.

Wyrózniającym się miejscem jest tartak i fabryka mebli tworzące razem wielki kombinat przemysłowy. Lokacja jest położona dwadzieścia kilometrów za miastem i nie stanowi ważnego elementu fabuły.Istnieją tylko dla klimatu.

   Podczas śledztwa Kainici mogą zawitać w biurze szeryfa i koronera. Obie lokacje są stereotypowe. W nocy ktoś na portierni czy dyżurce,w biurze szeryfa funkcjonariusze na nocnej zmianie, a w przybytku koronera szajbnięty stróż gadający z trupami.

   Kainici wykorzystując nadnaturalne moce jakimi są obdarzeni bez większych przeszkód moga zniszczyć czy sfałszować akta dotyczące niewyjaśnionych zajść w Lock Haven. Jedyną przeszkodą są agenci FBI, którzy prowadzą swoje dochodzenie.

  Najprościej i najkrócej można przedstawić zewnętrzny klimat Lock Haven przyrównując je do lynchowskiego Twin Peaks: prowincjonalna cisza, mgła, natura, wszystko podszyte tajemnicą.

   Po przyjeździe Kainici zaczną poszukiwania swej przyjaciółki oraz usuwanie śladów jej morderczych orgii.W kilka godzin od rozpoczęcia dochodzenia powinni stanąć oko w oko z agentami FBI. Do spotkania może dojść np. na posterunku policji,w biurze koronera czy w Hellgate. Agent Black zmierzy ich chłodnym spojrzeniem i będzie unikał rozmowy(podejrzewa że postaci graczy są zamieszani w sprawę,a rozpytywanie się przez Kainitów o Vicki i morderstwa da mu gwarancje swojej hipotezy).

Prowadząc wątek detektywistyczny nie powinieneś Narratorze skupiać się tylko i wyłącznie na nim. Gdyby gracze nie przejawiali chęci do rozgryzania kryminalnych motywów, po prostu przetestuj odpowiednie atrybuty i umiejętności. Zebrane informacje będą adekwatne do wyniku.Informacje jakie mogą uzyskac na temat Vicki przedstawię w punktach:

- dokonała istnej masakry w piwnicznych pomieszczenaich baru Hellgate, zabiła dwie prostytutki i klienta.

- podobno ostatni raz widział ją pracownik tartaku wracający z nocnej zmiany, była naga i cała we krwi, przebiegła jak dziki zwierz leśną drogę i zniknęła w gąszczu.

- strasznie dziwnie się zachowywała, mówiła bardzo mało.

- w noc poprzedzającą masakrę zmarł w dziwnych okolicznościach Andy Woodgate, miejscowy kochaś, który oprowadzał piękną turystkę po miejscowych knajpach, w aktach denata wyraźnie zaznaczony jest zgon przez utratę krwi.  

-prostytutka Audry jako jedyna wyszła cało z krwawej orgii, na dodatek świadkowie twierdzą,że zwijała się w szaleńczej ekstazie. tak naprawdę Audry mało co pamięta, ale nigdy wcześniej nie przeżyła tak wspaniałego uczucia( chodzi o pocałunek).

-o morderstwa wypytuje się dwóch agentów FBI, o kainitów też(tą informację mogą dostać jedynie podczas drugiej nocy w Lock Haven)

   Powyższych informacji nie powinieneś udzielać hurtowo i na przestrzeni kilku godzin śledztwa.

   Rozłóż dawkowanie informacji by dochodzenie miało naturalny przebieg.

 

Niesamowity przyjaciel

   W momęcie gdy Kainici zaczną odczuwać znurzenie wywołane detektywistyczną pracą na scenę wkracza Alan.

   Do spotkania może dojść gdziekolwiek(ulica,hotel,knajpa itp.),ale musi wywołać odpowiedni efekt zaskoczenia i niesamowitości.Toreador na widok koterii uśmiechnie się i powie:-Długo mnie nie było...ale już wróciłem...-następnie rzuca się w ramiona najbliższemu przyjacielowi.

   Alan od razu zacznie wyjaśniać,odpowiadać na pytania tak samo chaotycznie jak bedą one zadawane, jego osoba będzie emanowała radością. Zaproponuje by udać się w spokojne miejsce i rozmaiać, rozmawiać i jeszcze raz rozmawiać. Po kilkunastu minutach zapyta się:"Gdzie jest Vicki?Przecież miała z wami przyjechać?"W tym momęcie będzie chciał sprzedać swoją wersję, a przedstawia się ona następująco. Alan zadzwonił do Vicki dwa tygodnie temu, chcieli oboje zrobić niespodziankę przyjaciołom i nic nikomu nie mówili. Koteria miała przyjechać wraz z Vicki przedwczoraj i zobaczyć niespodziankę jaką miał być Alan, ale artysta się spóźnił i przybył dopiero dzisiejszej nocy. Na wieści o Vicki zareaguje głębokim smutkiem i poddenerwowaniem. Jednak nie straci głowy i poradzi aby udać się na spoczynek, gdyż słońce się niedługo przebudzi. Alan zatrzymał się w hotelu Grrizli.

   W istocie nie tak miało wszystko wyglądać.Toreador przeczuwa, że Vicki opanowała Bestia, a on mógł temu zaradzić. Jednak jego więzi ze Sztuką okazują się silniejsze i postanawia kontynuować swe dzieło. Ma świadomość, że Kainici w takich okolicznościach nie zechcą współpracować więc wkrada się do ich pokoju i pisze szminką Vicki na lustrze i ścianach:"Bawcie się dobrze.Ja śpiewam i tańczę i wszystko widzę.Jest cudownie.Kocham was,kocham was".Alan sądzi ,że usprawiedliwi ten fortel kapryśną naturą Malkavianki. Gdyby Kainici nie mieszkali w hotelu, wówczas podrzuci perfekcyjnie spreparowany liścik o przedstwionej wyżej treści.

Następnej nocy Alan zaoferuje pomoc przy zacieraniu śladów jak i poszukiwaniu przyjaciółki, jednak nie będzie ukrywał, że woli porozmawiać z bliskimi mu osobami, których nie widział trzydzieści lat. Powie, że Vicki świetnie się bawi, a sprawa się zabliźni i nikt z tego konsekwecji nie będzie wyciągał. Poza tym podkreśli, że całe jego nie-życie się odmieniło.W końcu, gdyby Kainici uparcie drążyli wątek śledztwa, będzie nalegał by usiąść i porozmawiać, ale w zacisznym i bezpiecznym miejscu, twierdzi że musi powiedziec coś bardzo ale to bardzo ważnego, coś co odmieni ich egzystencję. Powaga słów Alna powinna zapruszyć w umysłach graczy podejrzenia i ciekwaość.

 

Błękitny sześcian

   Charyzmatyczny Kainita jest śmiertelnie poważny.Widać,że coś go gnębi,a zarazem fascynuje.Gdy wszyscy znajdą się w cichym i spokojnym miejscu Alan zacznie opowiadać. Przez pierwsze chwile rozmowa będzie monologiem Toreadora dotyczącym jego trzydziestoletniej wyprawy w poszukiwaniu utraconego człowieczeństwa.Wspomni o...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin