Montaż tempomatu A4 1,9 TDI 1z.doc

(25 KB) Pobierz
Montaż tempomatu

Montaż tempomatu.

 

Kolory przewodów                  ECU                                                         manetka

 

Zolto czarny                                                     67pin                                            do           4,6

czerwony z siwym paskiem                   59pin                                            do             5

niebieski                                                           35pin                                           do             2

czerwony z zotym paskiem                     36pin                                           do             3

czarny                                                             39pin                                            do             1

 

i podłączasz się w Ecu a nie do białej kostki.

 

 

 

uruchamiamy program Vag-com

-wchodzimy w "01-engine"

-sprawdzamy czy nie ma błędów "02"

-potem "11-login w okienku wpisujemy kod 11463 i klikamy "do it"

jeśli tempomat się aktywował w okienku "component" pojawi się literka "G"

 

 

sygnały z manetki sprawdzasz w silniku - grupa 6 - i przedostatnie okno

 

wyłączony tempomat - 000000

wyłączony tempomat z "vor dem Einrastpunkt"-nie mam pojecia o co chodzi - 000010

włączony tempomat - pozycja EIN - 000011

pozycja AUFN - 001011

wciśnięty FIX - 000111

wciśnięty hamulec  - 010011

wciśnięte sprzęgło – 100011

 

5 pin z manetki to zasilanie i nie musicie tego podpinać pod ecu, podepnij pod bezpieczniki, pod listwę zasilającą...

 

 

 

Manetkę od sedana czyli bez sterowania tylna wycieraczką można zamontować do avanta.Ja tak zrobiłem i wszystko działa , wymaga ona jedynie drobnej kosmetyki - obcięcie małego ogranicznika, który blokuje ruch ramienia w stronę kokpitu, poza tym drobnym szczegółem manetka ta posiada wszytkie potrzebne styki itd. do sterowania tylną wycieraczką.

 

 

 

1 –

2 – reset

3 – set

4,6 – zasilanie

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin