Umysl sprzedawcy.pdf

(1580 KB) Pobierz
36824611 UNPDF
36824611.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl i .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 23.09.2008
Tytuł: Umysł sprzedawcy (fragment utworu)
Autor: Artur Wojciechowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
36824611.002.png
SPIS TREŚCI
.......................................................................................
5
........................................
8
.....................................
10
..................................................................................
10
.................................................................
15
..............................................
16
Uwarunkowania i sukces
...................................................................................
17
Podświadomość
..................................................................................................
19
DLACZEGO LUDZIE ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZEDAŻĄ PONOSZĄ
KLĘSKI?
22
Słabe nastawienie
..............................................................................................
22
Brak nieustannego treningu
..............................................................................
23
Zwlekanie
...........................................................................................................
24
Nieumiejętność ponoszenia klęski
....................................................................
24
Krytyka - Odrzucenie - Problem
.......................................................................
26
Nieumiejętność poradzenia sobie z odmową
....................................................
27
ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KLIENCI NIE KUPUJĄ
...........................
29
Tradycyjne motywy robienia zakupów
.............................................................
29
Współczesne motywy robienia zakupów
...........................................................
31
Trzy grupy potrzeb
............................................................................................
32
Potrzeby Twojego klienta
..................................................................................
36
Arkusz I: Potrzeby twojego klienta
...............................................................
39
Wykorzystaj w praktyce grupy potrzeb klienta
................................................
40
Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
.......................................................
40
WAŻNE CECHY SUKCESU
...............................................................
42
Wyrazistość postanowienia
...............................................................................
42
Pragnienie
..........................................................................................................
42
Entuzjazm
..........................................................................................................
43
Zastosowanie wiedzy
.........................................................................................
43
Zaufanie do siebie
..............................................................................................
44
Ujmująca osobowość
.........................................................................................
44
Wiara i ufność
....................................................................................................
44
Zdolność do dodatkowego wysiłku
...................................................................
44
Wytrwałość
........................................................................................................
45
Ukierunkowanie na cele
....................................................................................
45
Samodyscyplina
.................................................................................................
45
Osobista inicjatywa
............................................................................................
45
Wyobraźnia
........................................................................................................
46
Koncentracja
......................................................................................................
46
Pozytywny wizerunek samego siebie
................................................................
46
Wyciąganie nauki z niepowodzeń
.....................................................................
47
Dobre zdrowie
....................................................................................................
47
Liczyć swój czas i pieniądze
..............................................................................
48
.........................................................................................
Ścisłe myślenie
...................................................................................................
48
Empatia
..............................................................................................................
48
Rozpoznaj swoje mocne strony
.........................................................................
50
Arkusz I: Cechy niezbędne do osiągnięcia wielkości
....................................
51
Arkusz II: Ocena cech charakteru
................................................................
52
JAK SPRZEDAWAĆ Z SATYSFAKCJĄ
..............................................
53
Dlaczego tak naprawdę odczuwasz niechęć do
sprzedawania?
.......................
54
Arkusz I: Twoja niechęć do sprzedaży
..........................................................
55
Arkusz II: Co myślisz o swojej niechęci do
sprzedawania
...........................
56
ROZPOZNAJ U SIEBIE DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
.........................
59
Demobilizujące myśli
.........................................................................................
61
Arkusz I: Demobilizujące myśli
....................................................................
62
Arkusz II: Lepszy sposób myślenia
..............................................................
65
WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE
.....................................
68
Wynagradzaj się na każdym etapie
...................................................................
69
Arkusz I: Nagrody
.........................................................................................
69
BĄDŹ REALISTĄ W SWOICH ZAMIERZENIACH
............................
72
Zasada sześciokrotnego kontaktu
.....................................................................
72
Twój wskaźnik sprzedaży
..................................................................................
74
Arkusz I: Wskaźnik sprzedaży
......................................................................
77
NA ZAKOŃCZENIE
..........................................................................
81
ZAPOWIEDŹ
....................................................................................
82
UMYSŁ SPRZEDAWCY – darmowy fragment – kliknij po więcej
Artur Wojciechowski
str. 5
Od autora
Witaj!
Nazywam się Artur Wojciechowski.
Ten facet na zdjęciu to ja. To przeze mnie
siedzisz teraz przed monitorem komputera
i śledzisz ten tekst w nadziei, że dowiesz się,
co przeszkadza Ci w skutecznej sprzedaży
oraz jak czerpać radość ze sprzedaży.
Od 1992 roku zajmuję się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności
osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych
struktur sprzedaży, przebyłem drogę od szeregowego sprzedawcy po
dyrektora struktury. Zahaczyłem o sprzedaż wielopoziomową, tak
zwany MLM, sprzedawałem własne usługi jako terapeuta, aż trafiłem
do branży pośrednictwa finansowego, gdzie zacząłem karierę jako
agent ubezpieczeniowy. Współpracowałem z największymi
instytucjami finansowymi w Polsce takimi jak: Commercial Union,
Norwich Union (obecnie Sampo), Zurych (obecnie Generali), HMI
i Compensa z grupy Ergo.
Od 2000 roku służę handlowcom oraz menedżerom swoją wiedzą,
umiejętnościami i doświadczeniem. Wspieram ich działania
w obszarach zarządzania sprzedażą oraz rozwoju umiejętności
osobistych, a także wykorzystania Internetu w biznesie.
Dzisiaj mówię o sobie: “Jestem trenerem – praktykiem”.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Artur Wojciechowski
36824611.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin