Fendt_Vario_900_2009.pdf

(6332 KB) Pobierz
198424411 UNPDF
Fendt 900 Vario
198424411.005.png
Nowy wymiar Vario
Seria Vario 900 od chwili premiery legendarnego Vario 926 w roku 1995 jest symbolem
prekursorskich rozwiązań w produkcji ciągników dużej mocy oraz serią ciągników
dużej mocy odnoszącą największe sukcesy w Europie.
Rosnące wielkości pól, nieproporcjonalnie wydłużające się drogi transportowe oraz
nacisk kładziony na redukcję kosztów zajmują dzisiaj rolników, jak i przedsiębiorców
rolnych. Na wyzwania przyszłości Fendt ma gotową odpowiedź: Nowa seria ciągników
dużej mocy Vario. Nowy Vario 900 oferuje w jednym pakiecie rozwiązania techniczne
z uwzględnieniem wydajności oraz oszczędności czasu na polu i drodze.
2
198424411.006.png
Fendt 922
220 KM 162 kW
Spis treści
Wstęp
2 - 3
Systemy zawieszenia - najwyższy komfort
jazdy
20 - 21
Fendt 924
240 KM 176 kW
Ekonomiczna koncepcja pojazdu
4 - 5
Ogumienie i balastowanie
22 - 23
Fendt 927
270 KM 199 kW
Kabina x5 dla maksymalnego komfortu
6 - 7
Przekładnia WOM
24 - 25
Variocenter: Inteligentna obsługa
8 - 9
Wydajna hydraulika
26 - 27
Fendt 930
300 KM 220 kW
Wyposażenie do jazdy wstecz
10 - 11
System automatycznego prowadzenia
Auto-Guide
Fendt 933
330 KM 242 kW
Technologia oszczędnych silników
12 - 13
28 - 29
Przekładnia Vario - zalety we wszystkich
zakresach
Dodatkowe zalety - Fendt
30 - 31
Fendt 936
360 KM 265 kW
14 - 15
Serwis i oferta usługowa
32 - 33
Vario 900 w przekroju
16 - 17
Dane techniczne
34
Moc maksymalna wg ECE R24
Bezpieczństwo jazdy
18 - 19
Wyposażenie seryjne i dodatkowe
35
3
198424411.007.png 198424411.008.png
Nowoczesny wygląd ciągnika połączony
z nadzwyczajną wydajnością
111%
Niskie koszty na godzinę
Kto przywiązuje wagę do praktycznych porównań
cenowych i statystyk, podczas podejmowania
decyzji o zakupie ciągnika uwzględnia całość
kosztów, w tym koszty pracy na godzinę.
Zalicza się do nich w ponad 50% zużycie paliwa
jako najwyższy składnik kosztów, amortyzację
włącznie z wartością odsprzedaży, konserwację,
naprawy oraz koszty dodatkowe jak ubezpiecze-
nie czy garażowanie.
72 %
59 %
Koszty paliwa
30 %
Amortyzacja /
Odsetki
W przypadku ciągnika Fendt redukuje się
koszty dzięki innowacyjnej technice napędowej
przekładni VARIO oraz najnowocześniejszej tech-
nologii silników.
W ten sposób w ogólnym rachunku można
osiągnąć zmniejszenie kosztów na hektar czy
przewożoną tonę na kilometr - w transporcie jest
to główny współczynnik decydujący o Państwa
sukcesie
32 %
Konserwacja 2 %
Naprawar 4 %
Inne 3 %
Konkurencja
Fendt
Przykładowe obliczenia dla ciągnika Fendt Vario i konkurencyjnego ciągnika w oparciu o zużycie paliwa według top
agrar 12/2004 (Większe zużycie u konkurentów w porównaniu z ciągnikiem Fendt o 4,4 litry na godzinę). Cena oleju
napędowego 1 Euro za litr, okres eksploatacji 8000 roboczogodzin w ciągu 10 lat.
Uznanie nie tylko w środowisku fachowym
Stylizacja oraz ergonomia obsługi ciągnika Fendt 900 Vario budzi uznanie nie tylko w środowisku
fachowym związanym z maszynami rolniczymi. Oprócz wyróżnienia złotym medalem za innowacyjną technikę
na Wystawie Agritechnica 2005, Fendt otrzymał trzy nagrody za wygląd. Trzeba jednak zaznaczyć, że poprzeczka
międzynarodowej nagrody reddot-Award zawieszona jest bardzo wysoko, a w przypadku niemieckiej nagrody za
wygląd obejmującej Republikę Federalną Niemiec nominowani są tylko laureaci innych nagród w tej samej kate-
gorii. Inni kandydaci do tych nagród, wśród których Fendt został wyróżniony jako „best of the best“ („najlepszy
z najlepszych”), w kategorii komunikacja to sami renomowani producenci limuzyn i samochodów sportowych.
Wyraźny znak, że w firmie Fendt innowacje techniczne idą ręka w rękę z nowoczesnym wyglądem.
Techniczne innowacje i finezja w przypad-
ku nowego Fendta 900 Vario są widoczne
w dynamicznym wyglądzie zewnętrznym.
Charakterystyczne prowadzenie linii łączy
w równym stopniu formę i funkcjonalność.
Jednocześnie podczas opracowań głównym
celem było zbudowanie ciągnika, który
poprawiłby Państwa wydajność pracy,
zarówno na polu jak i na drodze.
Nowy wygląd w nowej klasie mocy
W oparciu o wspólne badania wstępne z
Porsche inżynierowie z firmy Fendt opracowali
zupełnie nową linię dla ciągnika 900 Vario.
Istotnymi elementami wyglądu zewnętrznego
są dopasowana maska silnika, nowo zaprojek-
towane elementy oświetlenia oraz nowa kabi-
na. W odniesieniu do wszystkich detali podjęto
największy wysiłek, żeby połączyć optymalną
funkcjonalność i najnowocześniejszy wygląd.
4
198424411.001.png 198424411.002.png 198424411.003.png
• Nowy atrakcyjny wygląd
połączony z maksymalną
funkcjonalnością
• Silniki 4-zaworowe o 7,14 l
pojemności i nowatorskie
technologie zapewniające
opłacalność pracy
• Nowatorska technologia
napędu Vario z inteligent-
nym sterowaniem i wydaj-
nym przenoszeniem mocy
• Prędkość transportowa
60 km/h (w Polsce max
40 km/h) przy niższych
obrotach silnika (1.950
obr./min.)
• Nowa budowa opon,
możliwie największe
opony do ciągników
w wyposażeniu standar-
dowym
• Duży udźwig TUZ
i wydajna hydraulika
• Do 18 t dopuszczalnej
masy całkowitej
• Komfort pracy i komfort
jazdy na najwyższym
poziomie w kabinie „x5”
z Variocenter
• Wysoka rentowność i
niskie koszty
Więcej mocy i więcej komfortu
Przekonująca wydajność
Wysoka wydajność jest decydującą zaletą
ciągników Vario. Cena zakupu zwraca się
z każdą roboczogodziną dzięki wyższej
wydajności i redukcji kosztów paliwa.
Następnym plusem w Państwa rachunku
będzie dobra wartość przy odsprzedaży
ciągnika Fendt. Wyjątkowo wysoka wydajność i
niskie koszty eksploatacji ciągnika 900 Vario
przyniosą Państwu wymierne korzyści!
Nowe ciągniki 900 Vario przekonują nie tylko
swoją nową, innowacyjną technologią silników
oraz nowym modelem flagowym o mocy 360
KM. Prędkość transportowa 60 km/h (w Polsce
max 40 km/h), jeszcze większe rozmiary opon i
wyższe udźwigi otwierają im nowe możliwości.
Jednocześnie nowo skonstruowana kabina
x5 z klimatyzacją automatyczną i nowym pane-
lem Vario zapewnia Państwu najwyższy komfort
obsługi i jazdy.
5
198424411.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin