Rozwiązywanie problemów z Internet Explorerem.doc

(25 KB) Pobierz
Rozwiązywanie problemów z Internet Explorerem

Rozwiązywanie problemów z Internet Explorerem

 

Mimo że stabilność nowej wersji Internet Explorera została znacznie poprawiona, program ten może niekiedy zawiesić się. Najczęściej za problem tego typu odpowiadają dodatki, takie jak formaty ActiveX lub paski narzędzi. Aby dowiedzieć się, czy są one przyczyną problemu, uruchom Internet Explorer bez dodatków.  

Aby uruchomić program bez dodatków:

  1. Kliknij prawym przyciskiem myszy skrót, którym uruchamiasz program Internet Explorer.
  2. Z menu kontekstowego wybierz Właściwości.
  3. W polu element docelowy pozostaw domyślne dane, dodając tuż za końcowym cudzysłowem odstęp oraz opcję –extoff.
  4. Naciśnij przycisk OK.

 

Jeśli po uruchomieniu programu bez dodatków działa on poprawnie, zamknij i uruchom go ponownie, tym razem wraz z dodatkami (poprzez usunięcie dodanej wcześniej opcji uruchamiania). Następnie z menu Narzędzia wybierz Zarządzaj dodatkami. Teraz kliknij kolejno dodatki potencjalnie powodujące problem, a następnie naciśnij przycisk Wyłącz, aby je wyłączyć. Zamknij i uruchom przeglądarkę, następnie sprawdź, czy problem przestał występować.

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin