Marzenie Khelgara.doc

(12 KB) Pobierz

Marzenie Khelgara

 

AKT I

Spotykamy Khelgara Tworzymy charyzmatycznego maga- taką postacią najłatwiej będzie zyskac jego zaufanie. Znajdujemy go w gospodzie pod Wierzbą. Pomagamy mu i mówimy zgodnie z jego poglądami i nie unikamy walki- to nam podniesie punkty wpływu. Pytamy się go dlaczego chce zostać mnichem- nie wyjaśniamy mu tego że chodzi tu tylko o siłę- i tak cię zignoruje. Wchodzimy do Świątyni Tyra w Neverwinter i rozmawiamy z przeorem. Daje nam 3 próby. Pierwsza to:

 

Próba Bezstronności- Jest prosta- polega na złagodzeniu temperamentu Khelgara względem innych. Pytamy go o towarzyszy i jeśli masz dostarczający wpływ odpowie w sposób łagodny o kompanach (nawet o Neeshce). Wracamy do Świątyni i mówimy o tym.

 

Próba Okaleczonego- Już trudniejsza. Idziemy do lokacji "Krasnoludzcy zwiadowcy" i rozmawiamy z ekspedycją klanu "Żelazna Pięść". Upieramy się aby pomóc i pomagamy Khelgarowi w wędrówce. W podziemiach nie dajemy diabelstwu nic ukraść (w dialogach).

Dla znalezionych członków klanu jesteśmy mili. Gdy znajdujemy skrzynię z skarbem bierzemy rękawice i wracamy. Zdziwieni dokonaniem Khelgara przekazują mu rękawice i przebaczają. Jeśli pozwolisz mu nosic ten artefakt dostaniesz +4 punkty wpływu. Teraz do kapłana.

 

AKT II

 

Próba Sprawiedliwości- Gdy nadchodzi proces wszystko się rozwiązuje. Po rozprawie Khelgar wejdzie do kaplicy rozwścieczony i poprosi aby mógł iśc tam za ciebie walczyc. Zgódź się. Jeśli podczas wypowiedzi wyrazi że trzeba walczyc o sprawiedliwośc po walce z Lornem pójdź do przeora.

 

Czy tego naprawdę chcesz?- To chyba najłatwiejsza część. Po tym jak przeor stwierdzi że może się szkolic musisz miec u Khelgara naprawdę wielki wpływ. Tu raczej sam dojdziesz.

 

KONIEC

Zgłoś jeśli naruszono regulamin