uwodzicielska-sprzedaz.pdf
(
562 KB
)
Pobierz
395109673 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Uwodzicielska sprzedaż”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
east-mind.u2.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 23.01.2008
Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż (fragment utworu)
Autor: Rafał Graj
Wydanie I
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
.............................................................................
6
JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE
W SPRZEDAŻY”
...............
7
Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w
sprzedaży?
......................................
8
WSTĘP
.............................................................................................
11
POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI
KOBIETY BĘDĄCEJ SPRZEDAWCĄ
.................................................
13
Co tak naprawdę sprzedajesz?
...........................................................................
14
Żeby coś kupić, najpierw
musisz
coś
sprzedać
..................................................
17
Pasja
.
..................................................................................................................
19
Sprzedajemy tak naprawdę wszystko...
............................................................
20
Twój stan emocjonalny
......................................................................................
22
Daj klientowi to, czego chce –
i jeszcze
więcej...
..............................................
22
Zasada „win to win”
...........................................................................................
24
Twoja pewność siebie...
....................................................................................
25
Zatrzymaj klienta na dłużej
...............................................................................
26
Tajemnice systemów sprzedaży
........................................................................
27
Po co w ogóle tworzyć systemy?
...................................................................
27
I Prostota
.......................................................................................................
29
II Łatwa kontrola
..........................................................................................
29
III Jednolitość
...............................................................................................
29
IV Szczelność
.................................................................................................
29
V Efektywność
...............................................................................................
29
VI Elastyczność
.............................................................................................
30
UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA
....................................................
31
Co to jest mowa ciała?
........................................................................................
31
Dlaczego korzystać z mowy ciała w
uwodzeniu
w sprzedaży?
..........................
31
Twój chód i biodra
.............................................................................................
34
Ustawienie nóg
..................................................................................................
35
Biżuteria i długopis
............................................................................................
37
Zakończenie
.......................................................................................................
40
Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała
........................................
40
SPOSÓB UBIERANIA SIĘ
................................................................
42
Jak cię widzą, tak cię piszą
................................................................................
43
Klasyczny ubiór
..................................................................................................
45
Cechy ubioru kobiety z klasą
.............................................................................
47
I na koniec – zapach
..........................................................................................
49
Sztuczki tuszujące niedoskonałości
..................................................................
50
Nierealna piękność wzorem kobiecości
............................................................
52
TON GŁOSU
.....................................................................................
54
DOPASOWANIE I KOTWICE
............................................................
57
Dopasowanie
......................................................................................................
57
Lingwistyka
...................................................................................................
58
Twoja mowa
..................................................................................................
58
Kotwice
..........................................................................................................
59
PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY
..........................................................
61
Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny
..........................................................
61
W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety?
................................................
63
Biologia szukania partnera
................................................................................
67
MAGIA JĘZYKA
...............................................................................
68
Linia czasu a lingwistyka
...................................................................................
69
Przyszłość
......................................................................................................
69
Przeszłość
......................................................................................................
70
Teraźniejszość
...............................................................................................
70
Kasowniki „nie” i „ale"
.......................................................................................
71
Słowo „nie"
.....................................................................................................
71
Słowo „ale”
.....................................................................................................
72
Struktura metamodelu
......................................................................................
74
Usunięcie
.......................................................................................................
75
Generalizacje
.................................................................................................
77
Zniekształcenia
..................................................................................................
78
Potencjalny wybór
.............................................................................................
80
NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE
W SPRZEDAŻY”
.............
ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA
.......................................................
89
Ćwiczenie 1
.........................................................................................................
91
Ćwiczenie
.......................................................................................................
91
Cel ćwiczenia
..................................................................................................
91
Rady
...............................................................................................................
91
Ćwiczenie 2
........................................................................................................
92
Ćwiczenie
.......................................................................................................
92
Cel ćwiczenia
.................................................................................................
92
Uwagi
.............................................................................................................
92
Ćwiczenie 3
........................................................................................................
93
Ćwiczenie
.......................................................................................................
93
Cel ćwiczenia
.................................................................................................
93
Uwagi
.............................................................................................................
93
Książka a szkolenie na żywo
..............................................................................
94
Misja 1
............................................................................................................
95
Misja 2
...........................................................................................................
96
NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE
...........................................................
98
83
UWODZICIELSKA SPRZEDAŻ –
darmowy fragment –
kliknij po więcej
Rafał Graj
●
str. 5
Wprowadzenie
Witam, nazywam się Rafał Graj, jestem specjalistą, jeśli chodzi o naj-
nowsze techniki sprzedaży. Pewnego dnia zapragnąłem uczyć
mądrego podejścia do życia. Kiedyś narodziło się we mnie pragnienie
bycia nauczycielem – i teraz spełniam swoje marzenie, kocham ludzi
i pragnę, by było im w życiu jak najlepiej. Słowo „nauczyciel” oznacza
dla mnie powołanie i pasję – biorę odpowiedzialność za twoje cele
i traktuję to bardzo poważnie. Moim priorytetem jest to, byś uczyła
się najlepszych technik – takich, które działają i przyniosą ci sukces.
Ja proszę cię tylko o jedną rzecz – o to, byś mi zaufała. Tylko wtedy
będę mógł przekazać ci w pełni to, co jest ci potrzebne. Jestem wła-
ścicielem firmy szkoleniowej Secret Sales
www.secretsales.pl
i zaj-
muję się zawodowo byciem trenerem handlowców, biznesmenów
oraz ludzi, którzy inwestują w swój rozwój. W wolnych chwilach zaj-
muję się nauczaniem osób niepełnosprawnych – przystosowuję je do
świata, używając technik neurolingwistycznego programowania.
Gdybym miał opisać Rafała w dwóch zdaniach:
Niezwykły człowiek z niezwykłą wiedzą i energią. Każdy, kto jesz-
cze myśli, że czegoś nie umie lub nie może – powinien jak najszyb-
ciej poznać Rafała na żywo.
Mirosław Bakulski – właściciel firmy
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Rafał Graj
Plik z chomika:
EastMind
Inne pliki z tego folderu:
anatomia-sukcesu.pdf
(886 KB)
jak-oczarowac-klienta.pdf
(610 KB)
manipulacja-perswazja-czy-magia.pdf
(1303 KB)
psychologia-wywierania-wplywu-i-psychomanipulacji.pdf
(1345 KB)
psychologia-zdrowego-rozsadku.pdf
(811 KB)
Inne foldery tego chomika:
Agatha Christie
Arthur Conan Doyle
Biznes
Detektyw- 2009
Galeria
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin