uwodzicielska-sprzedaz.pdf

(562 KB) Pobierz
395109673 UNPDF
395109673.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl i .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 23.01.2008
Tytuł: Uwodzicielska sprzedaż (fragment utworu)
Autor: Rafał Graj
Wydanie I
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Lidia Kaźmierczak
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
395109673.002.png
SPIS TREŚCI
.............................................................................
6
JAK POWSTAŁ PROJEKT „UWODZENIE
W SPRZEDAŻY”
...............
7
Dlaczego warto wykorzystać uwodzenie w
sprzedaży?
......................................
8
.............................................................................................
11
POSTAWA I UMIEJĘTNOŚCI
.................................................
13
...........................................................................
14
Żeby coś kupić, najpierw
musisz
coś
sprzedać
..................................................
17
Pasja
. ..................................................................................................................
19
............................................................
20
......................................................................................
22
Daj klientowi to, czego chce –
i jeszcze
więcej...
..............................................
22
Zasada „win to win”
...........................................................................................
24
Twoja pewność siebie...
....................................................................................
25
Zatrzymaj klienta na dłużej
...............................................................................
26
Tajemnice systemów sprzedaży
........................................................................
27
Po co w ogóle tworzyć systemy?
...................................................................
27
I Prostota
.......................................................................................................
29
II Łatwa kontrola
..........................................................................................
29
III Jednolitość
...............................................................................................
29
IV Szczelność
.................................................................................................
29
V Efektywność
...............................................................................................
29
VI Elastyczność
.............................................................................................
30
UWODZICIELSKA MOWA CIAŁA
....................................................
31
Co to jest mowa ciała?
........................................................................................
31
Dlaczego korzystać z mowy ciała w
uwodzeniu
w sprzedaży?
..........................
31
Twój chód i biodra
.............................................................................................
34
Ustawienie nóg
..................................................................................................
35
Biżuteria i długopis
............................................................................................
37
Zakończenie
.......................................................................................................
40
Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciała
........................................
40
SPOSÓB UBIERANIA SIĘ
................................................................
42
Jak cię widzą, tak cię piszą
................................................................................
43
Klasyczny ubiór
..................................................................................................
45
Cechy ubioru kobiety z klasą
.............................................................................
47
I na koniec – zapach
..........................................................................................
49
Sztuczki tuszujące niedoskonałości
..................................................................
50
Nierealna piękność wzorem kobiecości
............................................................
52
TON GŁOSU
.....................................................................................
54
DOPASOWANIE I KOTWICE
............................................................
57
Dopasowanie
......................................................................................................
57
Lingwistyka
...................................................................................................
58
Twoja mowa
..................................................................................................
58
Kotwice
..........................................................................................................
59
PSYCHOLOGIA MĘŻCZYZNY
..........................................................
61
Różnice w myśleniu kobiety i mężczyzny
..........................................................
61
W jaki sposób mężczyźni postrzegają kobiety?
................................................
63
Biologia szukania partnera
................................................................................
67
MAGIA JĘZYKA
...............................................................................
68
Linia czasu a lingwistyka
...................................................................................
69
Przyszłość
......................................................................................................
69
Przeszłość
......................................................................................................
70
Teraźniejszość
...............................................................................................
70
Kasowniki „nie” i „ale"
.......................................................................................
71
Słowo „nie"
.....................................................................................................
71
Słowo „ale”
.....................................................................................................
72
Struktura metamodelu
......................................................................................
74
Usunięcie
.......................................................................................................
75
Generalizacje
.................................................................................................
77
Zniekształcenia
..................................................................................................
78
Potencjalny wybór
.............................................................................................
80
NIEZWYKŁY COACHING „UWODZENIE
W SPRZEDAŻY”
.............
ĆWICZENIA CZYNIĄ MISTRZA
.......................................................
89
Ćwiczenie 1
.........................................................................................................
91
Ćwiczenie
.......................................................................................................
91
Cel ćwiczenia
..................................................................................................
91
Rady
...............................................................................................................
91
Ćwiczenie 2
........................................................................................................
92
Ćwiczenie
.......................................................................................................
92
Cel ćwiczenia
.................................................................................................
92
Uwagi
.............................................................................................................
92
Ćwiczenie 3
........................................................................................................
93
Ćwiczenie
.......................................................................................................
93
Cel ćwiczenia
.................................................................................................
93
Uwagi
.............................................................................................................
93
Książka a szkolenie na żywo
..............................................................................
94
Misja 1
............................................................................................................
95
Misja 2
...........................................................................................................
96
NAJLEPSZE ZAKOŃCZENIE
...........................................................
98
83
UWODZICIELSKA SPRZEDAŻ – darmowy fragment – kliknij po więcej
Rafał Graj
str. 5
Wprowadzenie
Witam, nazywam się Rafał Graj, jestem specjalistą, jeśli chodzi o naj-
nowsze techniki sprzedaży. Pewnego dnia zapragnąłem uczyć
mądrego podejścia do życia. Kiedyś narodziło się we mnie pragnienie
bycia nauczycielem – i teraz spełniam swoje marzenie, kocham ludzi
i pragnę, by było im w życiu jak najlepiej. Słowo „nauczyciel” oznacza
dla mnie powołanie i pasję – biorę odpowiedzialność za twoje cele
i traktuję to bardzo poważnie. Moim priorytetem jest to, byś uczyła
się najlepszych technik – takich, które działają i przyniosą ci sukces.
Ja proszę cię tylko o jedną rzecz – o to, byś mi zaufała. Tylko wtedy
będę mógł przekazać ci w pełni to, co jest ci potrzebne. Jestem wła-
ścicielem firmy szkoleniowej Secret Sales www.secretsales.pl i zaj-
muję się zawodowo byciem trenerem handlowców, biznesmenów
oraz ludzi, którzy inwestują w swój rozwój. W wolnych chwilach zaj-
muję się nauczaniem osób niepełnosprawnych – przystosowuję je do
świata, używając technik neurolingwistycznego programowania.
Gdybym miał opisać Rafała w dwóch zdaniach:
Niezwykły człowiek z niezwykłą wiedzą i energią. Każdy, kto jesz-
cze myśli, że czegoś nie umie lub nie może – powinien jak najszyb-
ciej poznać Rafała na żywo.
Mirosław Bakulski – właściciel firmy
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Rafał Graj
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin