konsumentwmediachspoecznociowych-100325052855-phpapp01.pdf

(5099 KB) Pobierz
1079002467.002.png
1079002467.003.png
KNOW: KONSUMENT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
3
,
S P I S T R E S C I
Wstęp
5
Wprowadzenie
6
Charakterystyka uczestników badania
7
Na styku mediów i społeczeństwa
8
Społeczności internetowe mają w istocie społeczny charakter
9
Użytkowników mediów społęcznościowych portret własny
11
Marki w mediach społecznościowych
15
Wnioski i rekomendacje
17
1079002467.004.png
“ P e o p l e d o n ’ t b e l i e v e w h a t y o u t e l l t h e m .
T h e y r a r e l y b e l i e v e w h a t y o u s h o w t h e m .
T h e y o f t e n b e l i e v e w h a t t h e i r f r i e n d s t e l l t h e m .
T h e y a l w a y s b e l i e v e w h a t t h e y t e l l t h e m s e l v e s . ”
– Seth Godin, autor bloga sethgodin.typepad.com
1079002467.005.png
KNOW: KONSUMENT W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
5
W S T E P
,
W
styczniu 2010 roku agencja Euro RSCG Sensors zleciła badanie, które miało określić kierunek,
w jakim zmierzają kontakty międzyludzkie oraz sposób wykorzystania mediów społecznościowych
w Polsce. Ankietą objęto osoby wieku do 18 do 64 lat zarejestrowane w internetowym panelu badawczym
IMAS OnLine. Uzyskano 538 poprawnie wypełnionych wywiadów internetowych. Niniejszy raport przedsta-
wia ogólny kierunek zmian w dziedzinie mediów społecznościowych, a także definiuje obecne oczekiwania
polskich konsumentów w stosunku do komunikacji marek i firm w mediach społecznościowych. Na koniec
zaprezentowano garść wniosków i przemyśleń skierowanych do osób zajmujących się komunikacją marke-
tingową.
1079002467.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin