Jeżeli ma być podłączony joystik , gamepad , kierownica itp.: należy port ten uaktywnić ( Enabled ) .
Game Port (200-207H) dotyczy ustawień portu joysticka na emulowanym SoundBlasterze. Szczegółowy opis Onboard Legacy Audio
Funkcja ta określa, w jaki sposób ma być obsługiwana pamięć RAM leżąca powyżej pierwszego megabajta. W pierwszych komputerach PC w jej obsłudze brał udział kontroler klawiatury. Choć we wszystkich współczesnych konstrukcjach obsługa pamięci jest w całości realizowana przez chipset, pozostawiono możliwość zarządzania pamięcią w pierwotny sposób. Wybór opcji "Normal" oznacza użycie "starego" powolnego sposobu obsługi pamięci RAM. Zalecanym ustawieniem jest Fast, w którym pamięć jest obsługiwana przez chipset.
Graphics Window Size (AGP Aperture Size) - Parametr wyznaczający, jak dużo pamięci RAM zainstalowanej na płycie głównej może być zajęte przez kartę graficzną AGP do tymczasowego przechowywania tekstur. Pamięć ta nie jest wykorzystywana zawsze, lecz tylko podczas wyświetlania scen zawierających tekstury nie mieszczące się w pamięci karty graficznej. Zalecany wybór zależy od ilości posiadanej pamięci RAM i przedstawia się następujaco:
Posiadana ilośc pamięci RAM
Przydzielona pamięć w BIOS-ie dla karty graficznej
64 MB
16 MB
128 MB
32 MB
256 MB
512 MB
1024 i >
Ajger