CECHY PRODUKTU typ złšcza AGP 8x producent chipsetu nVidia model chipsetu GeForce4 MX-440-8X (NV18) wielkoć pamięci 64 MB typ zastosowanej pamięci DDR (64bit) taktowanie rdzenia 250 MHz taktowanie pamięci 400 MHz rodzaje wyjć/wejć wyjcie video [tv-out] wyjcie D-Sub typ chłodzenia radiator wersja opakowania produktu BOX obsługiwane standardy OpenGL DirectX 7 zaawansowane technologie LMA II (Lightspeed Memory Architecture II) Accuview AA mechanizm T&L drugiej generacji oprogramowanie V-Tuner, Power DVD 5.0 RAMDAC 350 MHz DODATKOWE ZASOBY Więcej o produkcie www.giga-byte.com Karta GeForce4 MX-4000 to propozycja dla użytkowników wymagajšcych przystępnej ceny. Karta została wyposażona w układ graficzny NVIDIA GeForce4 MX (NV18, 2 potoki 2 TMU) i 64 MB pamięci DDR (z szynš do pamięci o szerokoci 128 lub 64-bity). Do cech specjalnych procesora graficznego należš: technologia wywietlania obrazu nView, architektura Lightspeed Memory Architecture II oraz mechanizmy wygładzania krawędzi Accuview Antialiasing. Karta wyposażona jest w układ RAMDAC 350 MHz, zapewniajšcy wysokš jakoć podczas pełnoekranowego wywietlania filmów DVD oraz wyjcie sygnału telewizyjnego, obsługujšce maksymalnš rozdzielczoć 1024x768. Technologia nView Kombinacja sprzętowej i programowej technologii nVidia nView, podnosi i tak już bardzo wysoki standard wprowadzony przez nVidię, by dostarczyć niesamowitej funkcjonalnoci w obsłudze wielu wywietlaczy. nView obsługuje standardowe ustawienia oraz posiada możliwoć dostrajania wydajnoci (jakoci wywietlania) dla każdego z obsługiwanych urzšdzeń wyjciowych (monitor, TV, LCD) przy zachowaniu intuicyjnego interfejsu. nView wspiera również: * tryb wieloekranowy Windows XP * do dziewięciu jednoczenie obsługiwanych wywietlaczy poprzez Panel Sterowania Microsoft * zaawansowane Zarzšdzanie Okienkami oraz pozycjonowanie okienek dialogowych * transparentne okna oraz menu * zoom miniaturek okien na zamieconym pulpicie * wsparcie dla skrótów klawiszowych oferujšce nieograniczone możliwoci w powišzywaniu akcji ze skrótami * do 32 zupełnie różnych rodowisk pracy zapisanych jako oddzielne pulpity Architektura Lightspeed Memory Architecture II (LMA II) Aby obsłużyć wszystkie zintegrowane funkcje, GeForce4 MX GPU wykorzystuje technologię LMA II, która pozwala zwiększyć przepustowoć pamięci nawet o 300% oraz poprawić jej ogólnš wydajnoć. Nowe technologie: zawierajšcy 128 bitowy interfejs pamięci DDR, Z-occlusion culling (pomijanie w renderowaniu niewidocznych obiektów), Fast Z-clear (szybkie czyszczenie bufora Z), oraz Auto Precharge (ładowanie obiektów, tekstur zanim sš jeszcze potrzebne) zapewniajš płynne wywietlanie obrazu w najnowszych grach i aplikacjach 3D i 2D. Technologia Accuview Antialiasing Opatentowana technologia Accuview Antialiasing zapewnia najwyższš wydajnoć, kompatybilnoć oraz jakoć wywietlanego obrazu bez schodków na krawędziach obiektów. Poprzez zintegrowanie wielu sprzętowych wielopróbkowych technik antyaliasingu wysokiej rozdzielczoci, między innymi 2x, 4x, Quincunx oraz nowego trybu 4XS, GeForce4 MX GPU zapewnia około 5 razy lepszš wydajnoć niż GeForce2 MX GPU przy wykorzystaniu antyaliasingu, jednoczenie zapewniajšc wyższš jakoć obrazu. GeForce4 MX GPU kontynuuje bogatš tradycję nVidia w dostarczaniu przodujšcych technologii dla rynku, przy zachowaniu niskich kosztów oraz wysokiego stopnia integracji (wszystko w jednym chipie).
GRZES28