NVIDIA GeForce4 MX 4000 64MB DDR + TV 64-bit.txt

(3 KB) Pobierz
CECHY PRODUKTU
typ złšcza 	AGP 8x
producent chipsetu 	nVidia
model chipsetu 	GeForce4 MX-440-8X (NV18)
wielkoć pamięci 	64 MB
typ zastosowanej pamięci 	DDR (64bit)
taktowanie rdzenia 	250 MHz
taktowanie pamięci 	400 MHz
rodzaje wyjć/wejć 	wyjcie video [tv-out]
wyjcie D-Sub
 
typ chłodzenia 	radiator
 
wersja opakowania produktu 	BOX
obsługiwane standardy 	OpenGL
DirectX 7
 
zaawansowane technologie 	LMA II (Lightspeed Memory Architecture II)
Accuview AA
mechanizm T&L drugiej generacji
 
oprogramowanie 	V-Tuner, Power DVD 5.0
RAMDAC 	350 MHz

 
DODATKOWE ZASOBY
Więcej o produkcie 	www.giga-byte.com
Karta GeForce4 MX-4000 to propozycja dla użytkowników wymagajšcych przystępnej ceny. Karta została wyposażona w układ graficzny NVIDIA GeForce4 MX (NV18, 2 potoki 2 TMU) i 64 MB pamięci DDR (z szynš do pamięci o szerokoci 128 lub 64-bity).
Do cech specjalnych procesora graficznego należš: technologia wywietlania obrazu nView, architektura Lightspeed Memory Architecture II oraz mechanizmy wygładzania krawędzi Accuview Antialiasing.
Karta wyposażona jest w układ RAMDAC 350 MHz, zapewniajšcy wysokš jakoć podczas pełnoekranowego wywietlania filmów DVD oraz wyjcie sygnału telewizyjnego, obsługujšce maksymalnš rozdzielczoć 1024x768.

 

Technologia nView

Kombinacja sprzętowej i programowej technologii nVidia nView, podnosi i tak już bardzo wysoki standard wprowadzony przez nVidię, by dostarczyć niesamowitej funkcjonalnoci w obsłudze wielu wywietlaczy. nView obsługuje standardowe ustawienia oraz posiada możliwoć dostrajania wydajnoci (jakoci wywietlania) dla każdego z obsługiwanych urzšdzeń wyjciowych (monitor, TV, LCD) przy zachowaniu intuicyjnego interfejsu. nView wspiera również:

    * tryb wieloekranowy Windows XP
    * do dziewięciu jednoczenie obsługiwanych wywietlaczy poprzez Panel Sterowania Microsoft
    * zaawansowane Zarzšdzanie Okienkami oraz pozycjonowanie okienek dialogowych
    * transparentne okna oraz menu
    * zoom miniaturek okien na zamieconym pulpicie
    * wsparcie dla skrótów klawiszowych oferujšce nieograniczone możliwoci w powišzywaniu akcji ze skrótami
    * do 32 zupełnie różnych rodowisk pracy zapisanych jako oddzielne pulpity

Architektura Lightspeed Memory Architecture II (LMA II)

Aby obsłużyć wszystkie zintegrowane funkcje, GeForce4 MX GPU wykorzystuje technologię LMA II, która pozwala zwiększyć przepustowoć pamięci nawet o 300% oraz poprawić jej ogólnš wydajnoć. Nowe technologie: zawierajšcy 128 bitowy interfejs pamięci DDR, Z-occlusion culling (pomijanie w renderowaniu niewidocznych obiektów), Fast Z-clear (szybkie czyszczenie bufora Z), oraz Auto Precharge (ładowanie obiektów, tekstur zanim sš jeszcze potrzebne) zapewniajš płynne wywietlanie obrazu w najnowszych grach i aplikacjach 3D i 2D.

Technologia Accuview Antialiasing

Opatentowana technologia Accuview Antialiasing zapewnia najwyższš wydajnoć, kompatybilnoć oraz jakoć wywietlanego obrazu bez schodków na krawędziach obiektów. Poprzez zintegrowanie wielu sprzętowych wielopróbkowych technik antyaliasingu wysokiej rozdzielczoci, między innymi 2x, 4x, Quincunx oraz nowego trybu 4XS, GeForce4 MX GPU zapewnia około 5 razy lepszš wydajnoć niż GeForce2 MX GPU przy wykorzystaniu antyaliasingu, jednoczenie zapewniajšc wyższš jakoć obrazu. GeForce4 MX GPU kontynuuje bogatš tradycję nVidia w dostarczaniu przodujšcych technologii dla rynku, przy zachowaniu niskich kosztów oraz wysokiego stopnia integracji (wszystko w jednym chipie). 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin