TI_16-02-05-27-B_pl.pdf

(43 KB) Pobierz
745340605 UNPDF
Technical
information
16
TI 16-02 05 27 B
pl
Zakłócenia sygnałów z alternatora
Pojazdy objęte akcją
TI dotyczy autobusów K, L i N.
Podstawa
Zdarzały się przypadki zakłóceń sygnału
prędkości obrotowej (W) i sygnału
ładowania (D+) z alternatora. Zakłócenia
występują w formie nieregularnego sygnału
podawanego do obrotomierza, czasem
powodującego wyłączenie funkcji
obrotomierza. Występowały również
zakłócenia w działaniu urządzeń zależnych
od ładowania.
Przyczyną zakłóceń są ostre krawędzie
wewnątrz falistej osłonki kabla (2). Kable
dotykały ostrych krawędzi (1), co
powodowało przetarcie izolacji kabli. W
niektórych przypadkach kable ulegały
przerwaniu.
Czynności zaradcze
Aby uniknąć tych problemów wdrożono
nowe wiązki przewodów z wewnętrzną
osłonką (3).
Scania CV AB 2002-06
1 (2)
745340605.001.png
Rozwiązanie serwisowe
Jeśli wystąpią opisane powyżej problemy
spowodowane zakłóceniami, sprawdź
okablowanie pod kątem uszkodzeń i
przetarć. Uszkodzone kable należy
wymienić.
Zmiana została wdrożona do produkcji od
następujących numerów podwozi:
Autobus
Scania Katrineholm
1 842 940
Części
Opis
Część wycofana Nowa część
Ilość
Wiązka przewodów K 11/12 l
1 470 159
1495994
1
Wiązka przewodów K 9 l, L diesel/
gaz
1 470 152
1495991
1
Wiązka przewodów N
1 441 715
1496628
1
2 (2)
Scania CV AB
TI 16-02 05 27 B pl
745340605.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin