TI_03-00-01-21-T_pl(2).pdf

(30 KB) Pobierz
745348198 UNPDF
Technical
information
03
TI 03-00 01 21 T
pl
Typy usterek pompowtryskiwaczy
Dotyczy wszystkich silników z
pompowtryskiwaczami.
Aby usterki te zostały zarejestrowane jako
aktywne i wytworzyły kody usterek, silnik
musi pracować przez jakiś czas. Kod usterki
nie powstanie jedynie gdy zapłon jest
włączony.
Opis
Wystąpiły wypadki zwarcia cewki
elektromagnetycznej w obudowie zaworu
pompowtryskiwacza. Jedna z usterek 51–56
będzie zarejestrowana. Ten problem
powinien zostać rozwiązany w produkcji od
lipca 1999. Patrz TI 03-99 i TI 08-19
Dlatego jednostka sterująca ma trudności z
ustaleniem jakiego typu usterka wystąpiła.
Usterka może być aktywna również w
nieuszkodzonych cylindrach.
Usterki, które nie wytwarzają
kodów.
Zwarcie
Zwarcie zostanie wykryte przez Scania
Diagnos lub przez kody migające. Usterka
występuje gdy zapłon jest włączony i nie
znika, dopóki zwarcie nie zostanie usunięte.
Usterkę można także wykryć przez
włączenie pompowtryskiwacza w Scania
Diagnos.
Jeśli jeden z zaworów przelewowych nie
utrzymuje prawidłowego ciśnienia, może to
doprowadzić do ograniczenia prędkości
silnika spowodowanego ograniczeniem
ciśnienia i przepływu paliwa.
Pomiar ciśnienia paliwa wykaże, czy jest tak
rzeczywiście. Ciśnienie powinno wynosić
ok. 5 barów.
Usterki, które generują te same
kody
Następujące usterki generują ten sam kod
usterki, co problem opisany powyżej:
1. Jeżeli sprężone gazy uchodzą przy
miedzianej podkładce dyszy.
2. Jeżeli zawór przelewowy na kolektorze
paliwa nie utrzymuje prawidłowego
ciśnienia.
3. Jeżeli zawór przelewowy w pompie
podającej nie utrzymuje prawidłowego
ciśnienia.
© Scania CV AB 2000-02
1 (1)
745348198.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin