Pieczątka szkoły
Indywidualny program
edukacyjno – terapeutyczny
dla ucznia
…………………………………… z klasy ………
PROGRAM DOSTOSOWANY JEST DO POTRZEB I MOŻLIWOŚCI DZIECKA
ZGODNIE Z ORZECZENIEM NR ………………O POTRZEBIE KSZTAŁCENIA SPECJALNEGO
WYDANYMPRZEZ PORADNIĘ PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNĄ NR …………. W …………………………
Podstawa prawna :
· Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 stycznia 2005 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz niedostosowanych społecznie w przedszkolach, szkołach i oddziałach ogólnodostępnych lub integracyjnych
(Dz. U. z 2005r. Nr 19, poz. 167)
oraz
· Ustawę z dnia 7 września 1991 r. O Systemie Oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.),
· Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół
(Dz. U. z 2009 r. Nr 4, poz. 17),
· Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz.U. Nr 89, poz. 730)
Został zatwierdzony w dniu.............................
przez radę pedagogiczną i wpisany
do rejestru szkolnego zestawu programów
Szkoły Podstawowej ………………………………………
w ……………….. pod numerem…………………………
podpis Dyrektora
1. Charakterystyka ucznia:
Krótka informacja z orzeczenia z uwagi na :…..np Autyzm , zaburzenia zachowania
· Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna poszerzona o opinię z 2009:
z orzeczenia……
· Charakterystyka własna:
2. Zalecenia specyficzne:
z orzeczenia….
3. Tygodniowy harmonogram zajęć
L.p
Dzwonki
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
1
8.00 - 8.45
2
8.50 - 9.35
3
9.45 - 10.30
4
10.40 - 11.25
5
11.35 - 12.20
6
12.40 -13.25
7
13.35 - 14.20
8
polichtanna