Emocje i marzenia to klucz gdy sprzedajesz rozwiazania, instrukcje krok po kroku. Sprzedawaj obraz nowego domu, samochodu, wielomiesieczne wakacje. Albo obraz twojego nowego ja, twojego nowego ulepszonego wizerunku. Ludzie nie chca dzialac i ich maly odsetek podejmuje dzialania i konkretne kroki. Wielu woli marzyć, wiecznie zdobywać wiedzę, mieć wybujałe fantazje i cišgle stać w miejscu. Zakup emocji i marzen to lepsza wersja i opakowanie sprzedazy instrukcji zmiany swojego zycia krok po kroku. Nie kaze myslec o pracy jedynie o efektach. Kupia takze ci co nie podejmuja dzialania. Krzysztof Rdzeń - wizja o coachingu - tworzenie sklepu internetowego w 30 dni. Sprzedal coaching kilkunastu osoba dal wiedze praktyczna i niezbedne narzedzia. Żadnen z kursantow nie stworzyl dochodowego e-biznesu. Prawdopodobnie żadna z nich nawet nie zrobiła małego kroku w tym kierunku. Przeczytali, pochwalili i odłożyli na wieczne póniej. Kupili marzenia a nie sposób na ich realizację. Zaspokoili potrzebę i stracili motywację. Odbiorca musi znac rezultat. Chce wiedziec jaka wartosc jest przeznaczona dla niego. Maksymalne ukierunkowanie korzysci na klienta. W praktyce rzadko tak bywa. Walic info jak dlugo sprzedawca dziala na rynku, jakie super sa produkty itp. Wazne jest jak moga rozwiazac twoj/e problem/y. Emocje i marzenia => odbiorca
obieq