Zostań SuperPartnerem! Wersja 2 - Krzysztof Abramek - ebook.pdf

(673 KB) Pobierz
373248531 UNPDF
373248531.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
"Zostań SuperPartnerem"
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 10.05.2008
Tytuł: Zostań SuperPartnerem — fragment utworu
Autor: Krzysztof Abramek
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna i Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www. ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
373248531.003.png 373248531.004.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP .....................................................................................7
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI? ................................................10
Rodzaje programów partnerskich ............................................... 11
Czy/ile można na tym zarobić? ................................................. 13
PODSTAWY PRAWNE ....................................................................15
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES! ...........................................17
PRZYGOTUJ SIĘ ........................................................................19
PRZEDE WSZYSTKIM POTRZEBUJESZ PLANU DZIAŁANIA ....................... 20
Materiały szkoleniowe i marketingowe ....................................... 20
MOTYWACJA .............................................................................23
WIEDZIAŁEM, ŻE TEGO NIE ZROBISZ …..............................................27
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ! .................................................................28
LISTA TYPU OPT-IN ................................................................... 28
BUDOWA BAZY SUBSKRYBENTÓW ................................................... 30
Personalizacja ...................................................................... 33
Follow-up – klucz do sukcesu .....................................................35
Wydawaj e-zin ......................................................................40
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM ...........................................44
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI ZAMIEŃ PASJĘ NA GOTÓWKĘ ......................46
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ .................................................................48
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW ............................................................53
BĄDŹ INNY ...............................................................................57
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI ...............................................................63
TWORZENIE OFERT ....................................................................65
Słowa ................................................................................. 67
Słowa kreujące sprzedaż ........................................................ 69
Ekscytujące nagłówki ............................................................. 71
Reguła Białej Przestrzeni ........................................................ 75
Krótkie sentencje .................................................................. 76
Wywołaj akcję ...................................................................... 76
Trenuj i ćwicz ...................................................................... 77
Zastosuj UPO ....................................................................... 78
Podglądaj innych .................................................................. 79
Opowiedz o własnych doświadczeniach ...................................... 80
Zacytuj innych ..................................................................... 81
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA .............................................................83
2 miesiąc ............................................................................. 83
6 miesiąc ............................................................................. 85
373248531.005.png
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ ............................................87
MINISTRONY .............................................................................93
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY .................................................96
MONITORUJ .............................................................................98
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE ...........................................101
NARZĘDZIA .............................................................................103
Wyszukiwarki ..................................................................... 103
Bannery i pochodne ............................................................. 104
Własne e-ziny ..................................................................... 106
Reklama w innych e-zinach .................................................... 109
Crosslinking ........................................................................ 109
Ebooki .............................................................................. 110
Tablice ogłoszeniowe ............................................................ 111
Stopki w e-mailach ............................................................... 112
Fora dyskusyjne .................................................................. 115
Pop-up ............................................................................... 116
Płatna reklama .................................................................... 117
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH .......................................119
PISZ BLOG ..............................................................................122
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI? ............................................125
Kryteria wyboru programów partnerskich i MLM-ów ..................... 126
Unikaj systemów piramidalnych .............................................. 133
Ponzi ................................................................................ 135
Matryce ............................................................................. 138
Z KIM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ ........................................................142
Złote Myśli .......................................................................... 142
Best-Class .......................................................................... 144
Nextranet ........................................................................... 144
CnebPoints ........................................................................ 145
ESCPartners ....................................................................... 147
DobryEbook ....................................................................... 148
Escape Magazine ................................................................. 149
Klub Zixo ........................................................................... 150
Matsol .............................................................................. 151
PROGRAMY PARTNERSKIE I FINANSE ..............................................154
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE .........................................................156
NIE TYLKO PIENIĄDZE ................................................................158
Systemy wymiany linków ....................................................... 158
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ! ..........................................................161
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP ............................................................164
STWÓRZ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI ........................................172
Przykłady .......................................................................... 172
ZAINWESTUJ W SIEBIE! ..............................................................174
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY ................................................... 175
ARTYKUŁY .............................................................................176
Domowe biznesy ................................................................. 181
Czy Internet potrzebuje network marketingu i vice versa? ............. 186
373248531.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin