WZOR KONSPEKTU ZAJEC DYDAKTYCZNYCH.doc

(32 KB) Pobierz
WZÓR KONSPEKTU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH

WZÓR  KONSPEKTU  ZAJĘĆ  DYDAKTYCZNYCH

 

Miejsce prowadzenia zajęć: nazwa Uczelni ................................

Wydział:…………………………………………………………

kierunek/specjalność:…………………………………………...

Typ studiów:(licencjacie, magisterskie)

Tryb studiów: (stacjonarne, niestacjonarne)

Rok studiów ................................................................................

Semestr..........................................................................................

Przedmiot  nauczania/Moduł.........................................................

Dział  programowy........................................................................

Temat  zajęć.................................................................................

Ilość godzin dydaktycznych......................................................................

 

Imię  i  nazwisko  nauczyciela.............................................................................................

Imię  i  nazwisko  studenta  prowadzącego (*tylko dla potrzeb praktyk pedagogicznych lub zajęć praktycznych z dydaktyki)………………………......................................................

 

Cel  ogólny zajęć: ..............................................................................................................

Taksonomiczne  ujęcie  celów:

Dziedzina poznawcza…………………………

Dziedzina psychomotoryczna…………………

Dziedzina afektywna………………………….

 

PLAN METODYCZNY ZAJĘĆ:

 

 

CELE DYDAKTYCZNE

(umiejętności studenta w taksonomicznym ujęciu)             

 

Treści kształcenia

 

 

Metoda  kształcenia

 

 

Środki 

dydaktyczne

 

 

Metoda  sprawdzenia

(czy cele zostały osiągnięte)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Forma sprawdzenia:…………………………………………………………………………

 

Ewaluacja końcowa zajęć:

 

·         Dobre aspekty zajęć:……………………………………………………………………

·         Złe aspekty zajęć:……………………………………………………………………….

 

(podać ewentualną przyczynę niezrealizowania zaplanowanych celów – rodzaj czynników zakłócających)

 

Literatura dla nauczyciela:…………………………………………………………………

Literatura dla studentów:…………………………………………………………………

 

 

ANEKS:

 

Do konspektu zajęć dołączyć należy wszystkie materiały dydaktyczne, z których korzysta nauczyciel, takie jak: folie, nośniki elektroniczne, ewentualne wzory plansz, tabel, schematów, testy dydaktyczne itp.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin