WZÓR KONSPEKTU ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
Miejsce prowadzenia zajęć: nazwa Uczelni ................................
Wydział:…………………………………………………………
kierunek/specjalność:…………………………………………...
Typ studiów:(licencjacie, magisterskie)
Tryb studiów: (stacjonarne, niestacjonarne)
Rok studiów ................................................................................
Semestr..........................................................................................
Przedmiot nauczania/Moduł.........................................................
Dział programowy........................................................................
Temat zajęć.................................................................................
Ilość godzin dydaktycznych......................................................................
Imię i nazwisko nauczyciela.............................................................................................
Imię i nazwisko studenta prowadzącego (*tylko dla potrzeb praktyk pedagogicznych lub zajęć praktycznych z dydaktyki)………………………......................................................
Cel ogólny zajęć: ..............................................................................................................
Taksonomiczne ujęcie celów:
Dziedzina poznawcza…………………………
Dziedzina psychomotoryczna…………………
Dziedzina afektywna………………………….
PLAN METODYCZNY ZAJĘĆ:
CELE DYDAKTYCZNE
(umiejętności studenta w taksonomicznym ujęciu)
Treści kształcenia
Metoda kształcenia
Środki
dydaktyczne
Metoda sprawdzenia
(czy cele zostały osiągnięte)
1.
Forma sprawdzenia:…………………………………………………………………………
Ewaluacja końcowa zajęć:
· Dobre aspekty zajęć:……………………………………………………………………
· Złe aspekty zajęć:……………………………………………………………………….
(podać ewentualną przyczynę niezrealizowania zaplanowanych celów – rodzaj czynników zakłócających)
Literatura dla nauczyciela:…………………………………………………………………
Literatura dla studentów:…………………………………………………………………
ANEKS:
Do konspektu zajęć dołączyć należy wszystkie materiały dydaktyczne, z których korzysta nauczyciel, takie jak: folie, nośniki elektroniczne, ewentualne wzory plansz, tabel, schematów, testy dydaktyczne itp.
piewca