Hipnotyczny telemarketing - Dariusz Skraskowski.pdf
(
919 KB
)
Pobierz
117030477 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 12.02.2007
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing
Autor: Dariusz Skraskowski
Wydanie II
ISBN: 978-83-7521-124-5
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA
.......................................................................................................4
2. WPROWADZENIE
..............................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH
....................................................22
3.1. Umawianie spotkań
..............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna
...........................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży
........................................................................................62
3.4. Windykacja należności
........................................................................................66
3.5. Załatwianie reklamacji
.........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami
.......................................................................................89
3.7. Rozmowy z pracownikami
...................................................................................97
3.8. Rozmowy rekrutacyjne
......................................................................................102
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA
...........................................................111
4.1. Wybór celów
........................................................................................................111
4.2. Odkrywanie motywów
........................................................................................113
4.3. Trening mentalny
...............................................................................................114
4.4. Szukanie sposobów
.............................................................................................115
4.5. Ustalanie terminów
............................................................................................116
4.6. Ocena postępów
..................................................................................................117
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
.............................................................119
5.1. Budowanie bazy
...................................................................................................119
5.2. Tworzenie listy
...................................................................................................122
5.3. Nawiązanie kontaktu
..........................................................................................122
5.4. Wstępna kwalifikacja
.........................................................................................124
5.5. Ustalenie decydenta
...........................................................................................124
5.6. Pozyskiwanie zaufania
........................................................................................125
5.7. Rozpoznanie potrzeby
........................................................................................125
5.8. Prezentacja rozwiązań
........................................................................................129
5.9. Finalizowanie rozmowy
......................................................................................135
5.10. Rozwiewanie wątpliwości
.................................................................................136
5.11. Kończenie rozmowy
...........................................................................................141
5.12. Śledzenie realizacji
............................................................................................142
5.13. Pilnowanie płatności
.........................................................................................143
5.14. Rozpatrywanie reklamacji
................................................................................148
5.15. Pozyskiwanie referencji
.....................................................................................151
5.16. Dalsza obsługa
..................................................................................................152
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI
.....................................................154
6.1. Stan emocjonalny
...............................................................................................154
6.2. Głos
.....................................................................................................................155
6.3. Słowa
...................................................................................................................157
6.4. Wzorzec potwierdzania
......................................................................................158
6.5. Uzasadnienie
......................................................................................................158
6.6. Założenia
............................................................................................................159
6.7. Wizualizacja
........................................................................................................159
6.8. Pytania
...............................................................................................................160
6.9. Style myślenia
....................................................................................................160
7. DODATEK – STUDIUM PRZYPADKÓW
..........................................................163
7.1. Umawianie spotkań
............................................................................................163
7.2. Sprzedaż telefoniczna
.........................................................................................168
7.3. Rozmowy po sprzedaży
.......................................................................................177
7.4. Windykacja należności
.......................................................................................179
7.5. Załatwianie reklamacji
.......................................................................................183
7.6. Rozmowy z dostawcami
.....................................................................................186
7.7. Rozmowy z pracownikami
..................................................................................189
7.8. Rozmowy rekrutacyjne
.......................................................................................192
8. PODSUMOWANIE
..........................................................................................195
9. BIBLIOGRAFIA
...............................................................................................197
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING –
Dariusz Skraskowski
1. Dedykacja
● str.
4
1. Dedykacja
Dedykuję to opracowanie osobom,
których zarobki zależą od
skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Dariusz Skraskowski
Plik z chomika:
xsmtx
Inne pliki z tego folderu:
Hipnotyczne Nagłówki - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta.pdf
(147 KB)
Darmowa Promocja w Internecie - jak błyskawicznie i za darmo wypromować każdą stronę.pdf
(255 KB)
CzasNaE-Biznes - Praktyczna Wiedza dla Właścicieli E-Biznesów.pdf
(137 KB)
Internetowy Milioner.pdf
(88 KB)
Strategie free marketingu - Andrzej Smoleń - ebook.pdf
(671 KB)
Inne foldery tego chomika:
4.ZIOŁOLECZNICTWO
7 Krasnoludków Historia Jeszcze Prawdziwsza
Akademia Makijażu Gosha
Anatomia
Anatomia(1)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin