Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko czego pragniesz.pdf

(3069 KB) Pobierz
ISBN: 978-83-246-4729-3
Persuasion Skills Black Book
Spis treści
Powiedzieli o Czarnej księdze ................................................................... 9
Podziękowania ........................................................................................ 13
Przedmowa ............................................................................................. 14
Wprowadzenie ........................................................................................ 16
Wartości, etyka i manipulacja ................................................................. 18
Jak korzystać z tej książki? ...................................................................... 20
10 minut praktyki dziennie ....................................................................... 23
Zmiana kierunku myśli rozmówcy ............................................................ 25
P
RZYKŁAD Z JEDNYM POSUNIĘCIEM
............................................................. 28
Z
ASTOSOWANIA WZORCA REDEFINICJI
.......................................................... 29
Ć
WICZENIE WZORCA
................................................................................ 31
C
ZY JESTEŚ NAPRAWDĘ ZAANGAŻOWANY W NAUKĘ UMIEJĘTNOŚCI PERSWAZJI
? ... 32
W
IĘCEJ PRZYKŁADÓW I ILUSTRACJI WZORCA REDEFINICJI
................................. 33
Ramy porozumienia ................................................................................. 35
U
ZYSKIWANIE ZGODY I WYKLUCZAJĄCE SPRZECIW WARUNKOWANIE
.................... 36
R
AMY POROZUMIENIA
.............................................................................. 36
P
ROSTE
ĆWICZENIE
................................................................................. 37
R
AMY POROZUMIENIA RAZ JESZCZE
............................................................. 37
Z
GADZAĆ SIĘ NA WSZYSTKO
? .................................................................... 38
W
ARIACJE NA TEMAT
............................................................................... 40
D
RUGA CZĘŚĆ FRAZY
............................................................................... 41
Jak być przekonującym? ......................................................................... 43
P
OMYSŁY NA ZASTOSOWANIA WZORCÓW
...................................................... 45
T
ECHNIKA SPRZEDAŻY
:
BUDOWANIE
ZBIORÓW
TAK
” ....................................... 47
T
ECHNIKA
NLP:
HIPNOTYCZNE DOPASOWYWANIE I PROWADZENIE
...................... 48
T
ECHNIKA HIPNOTYCZNA
:
PRZERWANIE WZORCA
NLP ..................................... 48
P
RZYKŁAD PRZERWANIA WZORCA
............................................................... 49
Z
MIANA POSTRZEGANIA
............................................................................ 50
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA RZECZYWISTOŚCI
........................................ 51
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA JESZCZE JEDNEJ RZECZYWISTOŚCI
.................. 53
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM I HIPNOTYCZNE WZORCE JĘZYKOWE
................. 53
NLP
A RADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
...................................................... 55
U
KRYTA HIPNOZA W RZECZYWISTYM
ŚWIECIE
................................................ 56
N
AJWAŻNIEJSZA TAJEMNICA PERSWAZJI
NLP ............................................... 57
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin