Consumer_2007_pol_29-66_Road.pdf

(6166 KB) Pobierz
untitled
Szosowe i Sportowe
Komponenty Shimano
Sprawdzone w sąsiedztwie i na trasach
największych światowych wyścigów
Wykorzystujemy intensywne ergonomiczne badania w konstrukcji
naszych szosowych komponentów mające na celu redukcję
stresów, które kontrolne funkcje roweru wywołują u użytkownika.
Dla przykładu, nasze dźwignie STI Dual Control pozwalają na
szybką i precyzyjną zmianę przełożeń bez odrywania rąk od
kierownicy. Nasze hamulce szczękowe Dual-Pivot są bardziej
potężne, czułe i łatwiejsze w kontroli od tradycyjnych typów.
I wreszcie nasza technologia mechanizmów korbowych
HOLLOWTECH II, która zwiększa wytrzymałość i sztywność,
redukując przy tym masę.
Grupa TIAGRA została całkowicie przebudowana i udoskonalona
przez zastosowanie bardziej ergonomicznej, dopracowanej
mechanicznie konstrukcji.
Grupa SORA jest teraz dostępna w dodatkowym kolorze.
Dodany zostanie kompaktowy mechanizm korbowy FC-R600
współpracujący z 10-rzędowymi komponentami. System hamulców
tarczowych BR-R505 jest także dostępny dla rowerów szosowych.
Zwiększona zostanie też różnorodność komponentów dla prostej
kierownicy dzięki dostosowaniu konstrukcji BL-R770 do
FD-R770/R773.
Na rynek wprowadzono także modele kół WH-7801-carbon50,
WH-6600, WH-R601, WH-5600, WH-R561 i WH-3N71-szosa.
Doskonała linia komponentów szosowych Shimano spełni
zróżnicowane wymagania użytkowników.
29
2454924.005.png
2/3 X 10-rzędów
30
2454924.006.png
Działanie Bez Kompromisu
Trzy kluczowe słowa wyłoniły się jako temat przewodni dla całkowicie nowego systemu DURA-ACE: prędkość, płynność i
wytrzymałość. Prędkość i płynność oznaczają łatwą zmianę przełożenia, poprawione hamowanie, udoskonaloną ergonomię oraz miłe
wrażenia i atrakcyjną konstrukcję. Wytrzymałość pociąga za sobą konieczność osiągnięcia niskiej masy bez poświęcania
sztywności, trwałości i precyzji. “100% Transmisja Siły” to cel osiągnięty poprzez połączenie tych trzech koncepcji.
ST-7801 Dźwignia STI Dual Control
O Odporny wewnętrzny mechanizm
O Zmodyfikowana kołyska dźwigni dla lepszej
ergonomii
O Poprawiony pod względem ergonomii skok
zmiany przełożeń
O Krótki skok zmiany przełożeń / Wielkość
skoku zmiany przełożenia na niższe została
skrócona o 10 mm.
O Waga: 420 g
SL-7800 Dźwignia przerzutki na ramę
SL-BS78 Dźwignia przerzutki na końce kierownicy
O 10-rzędowa
RD-7800-SS Przerzutka Tylna
O Konstrukcja o szerokim ogniwie
O Współpracuje z 9 i 10-rzędami
O Maks. przednia dyferencja: 16T
O Całkowita pojemność: 29T O Waga: 180 g
CS-7800 Kaseta Zębatek
O Tytanowe Koronki / zwiększona o 30%
odporność na zużycie dzięki specjalnemu
wykończeniu powierzchni
O Współpracuje z tylną 9-rzędową piastą
O Należy używać z superwąskim łańcuchem
dla 10 rzędów
O Kombinacje:
11-12-13-14-15-16-17- 18-19-21T
11-12-13-14-15-16-17- 19-21-23T
12-13-14-15-16-17- 18-19-20-21T
12-13-14-15-16-17- 18-19-21-23T
12-13-14-15-16-17- 19-21-23-25T
12-13-14-15-16-17- 19-21-24-27T
Podkreślone największe koronki są wykonane z tytanu.
O Waga: 173 g (11-23T)
FC-7800 Mechanizm korbowy z Integralną Osią Suportu
Dostępny jest również mechanizm korbowy z zestawem
misek osi suportu (SM-FC7800)
O Mechanizm korbowy HOLLOWTECH II
O Czynnik Q pozostaje taki sam jak
w FC-7701/BB-7700.
O Zminimalizowana powierzchnia styku łożysk
dla bardziej płynnego obrotu.
O Tarcze SG-X
O Przełożenia: 52-39T, 53-39T, 53-42T, 50-39T
O Do triatlonu: 54-42T, 55-42T, 56-44T
O Dostępne długości ramienia:
165 mm, 167,5 mm, 170 mm, 172,5 mm,
175 mm, 177,5 mm, 180 mm
O Waga: 740g (53-39T, 170 mm)
Waga całkowita obejmuje BB
BR-7800 Hamulce Dual-Pivot
O O 100% usprawniona trwałość okładzin
O Regulowane klocki z zakrzywioną podkładką
O O 25% zwiększona sztywność: siła
hamowania jest zogniskowana w hamulcu
przednim, czyli tam gdzie jest najbardziej
potrzebna
O Waga: 314 g
FH-7801 Piasta Tylna
HB-7800 Piasta Przednia
O Wielkość korpusu pozostaje taka sama jak
w 9-rzędowej tylnej piaście FH-7700.
O Aluminiowa główka i oś dla niezwykle
niskiej wagi
O Współpracuje tylko z 10-rzędami
O Na przedniej piaście możliwe naplecenie
radialne
O Płynny obrót
O Podwójna uszczelka kontaktowa
O Zwykłe otwory: 20/24/28/32/36H (FH-7801),
24/28/32/36H (HB-7800)
O Otwory do płaskich szprych:
24/28H (FH-7801), 18/24/28/32H (HB-7800)
O Waga: 268 g (FH-7801), 129 g (HB-7800)
59g (Przedni Zacisk), 64g (Tylny Zacisk)
DURA-ACE 7800
w wersji trzyrzędowej
CN-7801 Łańcuch
O Superwąski łańcuch dla 10 rzędów
O Waga: 280 g
PD-7810 Pedał SPD-SL
O Nisko profilowana i stabilna konstrukcja
platformy
O Pedały: 278 g / Bloki: 70 g
FD-7800 Przerzutka Przednia
O Wysoka sztywność
O Rozmieszczenie trzpieni zapewnia mniejsze
odkształcenia wózka
O Węższy wózek przerzutki
O Pojemność: 16T
O Waga: 74g (typ z hakiem)
Zestawy kół DURA-ACE WH-7801
O W ofercie są dostępne zestawy kół
WH-7801/WH-7801-SL/WH-7801-carbon/
WH-7801-carbon 50.
(Patrz strona 36)
WH-7801-SL
10-RZE˛DOWE
ZESPOŁY NAPE˛DOWE
31
2454924.007.png
10-RZE˛DOWE
ZESPOŁY NAPE˛DOWE
Nowy duch sportu
Shimano ULTEGRA korzysta z inżynierskiego rodowodu DURA-ACE, ale ma własną, niepowtarzalną tożsamość, oferując znacznie
udoskonaloną, atrakcyjną konstrukcję, wspartą nowym poziomem wydajności. Ergonomicznie zaprojektowane dźwignie przerzutki
naśladują styl oraz kształt DURA-ACE i pracują w sposób przyjemny, niewymagający wysiłku. Lżejszy, wytrzymalszy mechanizm
HOLLOWTECH II i sztywniejsza przednia przerzutka umożliwiają precyzyjniejsze i szybsze zmiany przełożeń z przodu. ULTEGRA
łączy sprawdzoną w wyścigach technologię z ergonomiczną doskonałością - wydajność, którą możesz poczuć.
32
2454924.008.png
ST-6600/6603 Dźwignia Dual Control
O Ergonomiczna Konstrukcja
O Odporny wewnętrzny mechanizm
O Taka sama reakcja dźwigni jak w ST-7800 (ST-6600)
O Łatwa zmiana przełożeń
O Krótki skok zmiany przełożeń
O Waga: 490 g (ST-6600, para),
243 g (ST-6603, na przód)
RD-6600-SS/GS Przerzutka Tylna
O Konstrukcja o szerokim ogniwie
O Współpracuje z 9 i 10-rzędami
O Maks. przednia dyferencja: 16T (SS), 22T (GS)
O Całkowita pojemność: 29T (SS), 37T (GS)
O Waga: 209 g (SS), 219 g (GS)
FC-6600/6603
Mechanizm korbowy z Integralną Osią Suportu
Dostępny również mechanizm korbowy z zestawem
misek i łożysk BB (SM-FC6600)
O Mechanizm korbowy HOLLOWTECH II /
Optymalny stosunek niskiej masy i sztywności.
O Czynnik Q pozostaje taki sam jak
w FC-6500/BB-6500.
O Bardziej płynny obrót O Tarcze SG-X
O Przełożenia: 53-39T/52-39T (FC-6600),
52-39-30T (FC-6603)
O Dostępne długości ramienia:
165 mm, 170 mm, 172,5 mm, 175 mm
O Waga: 823 g (FC-6600, 53-39T, 170 mm zintegrowane BB)
922 g (FC-6603, 170 mm zintegrowane BB)
FD-6600/6603 Przerzutka Przednia
O Konstrukcja o szerokim ogniwie / Sztywność
zwiększona o 20%.
O Rozmieszczenie trzpieni zapewnia mniejsze
odkształcenia wózka
O Sprężyna Light-Action
O Pojemność: 16T (FD-6600), 22T (FD-6603)
O Waga: 89 g (FD-6600-F), 113 g (FD-6603-F)
CS-6600 Kaseta Zębatek
O Szeroka gama kombinacji koronek
O Współpracuje z tylną 16-rzędową piastą
O Należy używać z superwąskim łańcuchem dla
10 rzędów
O Kombinacje:
Model standardowy: 11-23T, 12-23T, 12-25T, 12-27T
Model dla juniorów: 13-25T, 14-25T, 15-25T, 16-27T
Uwaga 1: Modele dla juniorów mające górne koronki
13-16T mogą w niektórych ramach stykać się
z tylnymi widełkami dolnymi lub górnymi. Przed
użyciem należy upewnić się, że można je zamocować
do ramy. Modeli dla juniorów z górnymi koronkami
13-16T nie można używać z WH-7801 / 7801-SL /
7801-carbon / FH-7801 / WH-6600 / WH-5600 /
WH-R601.
Uwaga 2: CS-6600 (14-25, 15-25, 16-27) nie mogą
być używane z trzyrzędowym napędem przednim.
Połączenie tych elementów może powodować złą
wydajność pracy przerzutki.
O Waga: 235 g (12-23T)
BR-6600 Hamulce Dual-Pivot
O Regulowane klocki z zakrzywioną podkładką
O Zwiększona o 100% trwałość klocka
hamulcowego w mokrych warunkach
(w porównaniu z BR-6500)
O Kompaktowa i lekka konstrukcja
z podwójnym trzpieniem
O Waga: 330 g
HB/FH-6600 Zestaw Piast
O Współpraca zarówno z 10-rzędowymi, jak i
9-rzędowymi kasetami zębatek
O Na przedniej piaście możliwe naplecenie
radialne
O Przednia indeksowana zmiana przełożeń
DUAL SIS
O Płynny obrót
O Tuleja z wewnętrznym smarowaniem /
Pierścienie typu O-ring w piaście przedniej i
tuleja z wewnętrznym smarowaniem piasty
tylnej pomagają w utrzymaniu oraz
przedłużaniu okresu użytkowania, zachowując
przy tym pierwotne działanie przez długi czas.
O Waga: 140 g (HB-6600), 60 g (zacisk)
347 g (FH-6600), 64 g (zacisk)
SP-6600 Wspornik siodła
O Lekka konstrukcja O Waga: 214 g
PD-6620 Pedał SPD-SL
O Nisko profilowana i stabilna konstrukcja
platformy
O Pedały: 317 g / Bloki: 70 g
WH-6600 Zestaw Kół
O Skonstruowany zgodnie z 10-rzędową
specyfikacją
O 16 cieniowanych i aerodynamicznych szprych na
przednim kole, 20 na tylnym
O Waga: 1687 g para (drutówka)
CN-6600 Łańcuch
O Superwąski łańcuch dla 10 rzędów
O Nie współdziała z 9-rzędowymi systemami
O Płynny obrót / Bieżnie łożysk są utwardzane
w procesie super polerowania, co skutkuje
większą dokładnością, trwałością i super
płynnym obracaniem się.
O Waga: 280 g (116 ogniw)
PD-6620
2/3 X 10-rzędów
WH-6600
33
2454924.001.png 2454924.002.png 2454924.003.png 2454924.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin