Shinobi2.pdf
(
345 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - Shinobi2.doc
___
SHINOBI
Ksi
ħŇ
yc
Ļ
wiecił ju
Ň
jasno na niebie. Nazaru
przechadzał si
ħ
ulic
Ģ
– lubił to robi
ę
kiedy ulice
były puste i otaczała go cisza. Za swoimi plecami
usłyszał kroki. Z ciemno
Ļ
ci wyłoniło si
ħ
czterech
zbirów z no
Ň
ami i pałkami. Za jego plecami było
ich dwóch. Był otoczony…
- A co my tu robimy tak pó
Ņ
no? – Rzekł z
krzywym u
Ļ
miechem herszt bandy.
- Spacerujemy – Odrzucił niewzruszony Nazaru.
- A czy wiemy,
Ň
e za tak pó
Ņ
ne przechadzki trzeba
płaci
ę
? – Rozległ si
ħ
Ļ
miech pozostałych
oprychów.
- Nie. I nie mam zamiaru tolerowa
ę
waszych praw.
Teraz odejd
Ņ
cie.
- Słyszeli
Ļ
cie go chłopaki? No trudno, zabawimy
si
ħ
! – I zacz
Ģ
ł podchodzi
ę
z no
Ň
em.
- Nie s
Ģ
dz
ħ
. – Padła szybka odpowied
Ņ
z ust
Nazaru. Nagle co
Ļ
przeci
ħ
ło powietrze.
- Co jest!? Nie mog
ħ
si
ħ
rusza
ę
!
- Ja te
Ň
! – Krzyczeli ci, którzy zaszli wojownika od
tyłu.
Ale jego ju
Ň
tam nie było…
- CO SI
Ħ
STAŁO?! – Rykn
Ģ
ł przywódca bandy
dotykaj
Ģ
c skrwawionego ubrania.
- Co do cholery?! – Te i podobne pytania zadawali
sobie oprychowie ogl
Ģ
daj
Ģ
c przeci
ħ
te koszule i
rany... Rany zadane mieczem.
Tymczasem Nazaru maszerował dalej,
przypatruj
Ģ
c si
ħ
Ļ
wiatłu ksi
ħŇ
yca i
Ļ
cieraj
Ģ
c z
swego wakizashi krew tych, którzy poznali
zdolno
Ļ
ci wojownika Shinobi…
Ko
Ļę
wytrzymało
Ļ
ci
: k8
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci klasowe
:
Równowaga (Zr), Blef (Cha),
Wspinanie (S), Rzemiosło (Int), Wyzwalanie (Zr), Zbieranie
informacji (Cha), Ukrywanie (Zr), Skakanie (S),
Nasłuchiwanie (Rzt), Ciche poruszanie (Zr), Przeszukiwanie
(Int), Wyczucie pobudek (Rzt), Zauwa
Ň
anie (Rzt), Pływanie
(S).
Biegło
Ļę
w broni i pancerzu
: Shinobi nie zyskuje nowych
biegło
Ļ
ci w
Ň
adnej broni lub pancerzu. Gdy ma na sobie
Ļ
redni lub ci
ħŇ
ki pancerz lub/i gdy nosi tarcz
ħ
nie mo
Ň
e
u
Ň
ywa
ę
Ň
adnych zdolno
Ļ
ci, jakie oferuje ta klasa presti
Ň
owa
(oprócz Mokushi-yoru). Shinobi mo
Ň
e nosi
ę
tylko lekki
pancerz.
Masshigura
(jap. Z pełn
Ģ
pr
ħ
dko
Ļ
ci
Ģ
)
(zc)
Ju
Ň
na pierwszym poziomie Shinobi uczy si
ħ
porusza
ę
z
zaskakuj
Ģ
c
Ģ
pr
ħ
dko
Ļ
ci
Ģ
. Mo
Ň
e znikn
Ģę
i pojawi
ę
si
ħ
w
odległo
Ļ
ci podanej w tabelce w akcji darmowej. Wszystko
odbywa si
ħ
tak szybko,
Ň
e przeciwnicy nie zd
ĢŇĢ
wykona
ę
akcji – nie prowokuje to okazyjnego ataku. Wraz z
zdobywaniem do
Ļ
wiadczenia odległo
Ļę
, któr
Ģ
mo
Ň
e przeby
ę
Shinobi zwi
ħ
ksza si
ħ
. Zdolno
Ļ
ci tej mo
Ň
na u
Ň
y
ę
raz w
rundzie.
Kamaitachi
(jap .Ci
ħ
cie wiatru
) (zn)
Shinobi jest tak szybki,
Ň
e zadaje obra
Ň
enia szybciej ni
Ň
przeciwnicy je otrzymuj
Ģ
- zauwa
Ň
aj
Ģ
ci
ħ
cia gdy ich sprawca
jest ju
Ň
daleko. Dzi
ħ
ki tej wła
Ļ
nie szybko
Ļ
ci potrafi zadawa
ę
gł
ħ
bsze i dokładniejsze rany. Aby u
Ň
y
ę
tej zdolno
Ļ
ci musi po
wykonaniu ataku uciec od przeciwnika za pomoc
Ģ
Masshigura. Przeciwnik otrzymuje obra
Ň
enia dopiero w
nast
ħ
pnej rundzie – wzbogacone o warto
Ļę
podan
Ģ
w tabelce.
Przykład
: Czwarto poziomowy Shinobi szar
Ň
uje na
przeciwnika z katan
Ģ
. Atakuje i trafia, nast
ħ
pnie ucieka( za
pomoc
Ģ
Masshigura) na 3m.
Przeciwnik wykonuje normaln
Ģ
akcj
ħ
. W nast
ħ
pnej rundzie
przeciwnik otrzymuje normalne obra
Ň
enia +2k4.
Hari
(jap. Igła)
Shinobi zyskuje biegło
Ļę
w Igle (broni opisanej poni
Ň
ej).
Gdy próbuje nało
Ň
y
ę
na igł
ħ
trucizn
ħ
, nie istnieje szansa,
Ň
e
sam si
ħ
zatruje.
Wymagania które nale
Ň
y spełni
ę
aby zosta
ę
Shinobi:
Bazowa premia do ataku
: +5
Atuty
: Szybkie wyci
Ģ
ganie broni, Poprawiona
inicjatywa, Bieg
Umiej
ħ
tno
Ļ
ci:
Zauwa
Ň
anie 5 rang, Nasłuchiwanie
5 rang
Heiran (
jap. Bieg po
Ļ
cianie
)
(zc)
Shinobi posiadł zdolno
Ļę
biegania
po
Ļ
cianach jak po normalnym
podło
Ň
u. Nie mo
Ň
e wbiega
ę
w
gór
ħ
, tylko w poziomie.
Utrzymuje si
ħ
na
Ļ
cianie dopóki
biegnie – dystans si
ħ
nie liczy.
Bazowa premia
do ataku
- Rzuty obronne -
Poziom
Wytrwało
Ļę
Refleks
Wola
Specjalne
1
+0
+0
+2
+0
Masshigura 3m
2
+1
+0
+3
+0
Kamaitachi 1k4
3
+2
+1
+3
+1
Masshigura 4,5m, Hari
4
+3
+1
+4
+1
Kamaitachi 2k4, Heiran
5
+3
+1
+4
+1
Masshigura 6m, Suro-hari
6
+4
+2
+5
+2
Kamaitachi 3k4, Masshigura-Bu
7
+5
+2
+5
+2
Masshigura 7,5m, Hari Ho-rudo
8
+6
+2
+6
+2
Kamaitachi 4k4, Mokushi-yoru
9
+6
+3
+6
+3
Masshigura 9m, Hayaku-Ken
10
+7
+3
+7
+3
Kamaitachi 5k4, Atemi-hari
Suro-Hari (
jap. Rzut igł
Ģ
)
Od pi
Ģ
tego poziomu Shinobi mo
Ň
e rzuca
ę
igłami na
odległo
Ļę
9m, igła zadaje 1 obra
Ň
e
ı
.
Mokushi-yoru
(
jap.Widzenie nocy
) (zn)
Shinobi zazwyczaj prowadzi nocny tryb
Ň
ycia. Jego oczy
przystosowały si
ħ
do ciemno
Ļ
ci i potrafi on lepiej w niej
widzie
ę
. Otrzymuje widzenie w ciemno
Ļ
ciach na
1,5m/poziom w tej klasie presti
Ň
owej.
Masshigura-Bu (
jap. Cz
ħĻę
przemieszczenia
)
Shinobi szóstego poziomu opanował sztuk
ħ
Masshigura do
perfekcji. Od teraz mo
Ň
e dzieli
ę
dystans jaki przebywa za
pomoc
Ģ
Masshigura-Bu na mniejsze odległo
Ļ
ci i u
Ň
ywa
ę
ich
w ró
Ň
nych odst
ħ
pach czasu (nadal w jednej rundzie).
Ponadto, gdy przemieszcza si
ħ
od przeciwnika w celu
wykonania Kamaitachi mo
Ň
e skierowa
ę
si
ħ
do nast
ħ
pnego,
wykonuj
Ģ
c drugi atak. Mo
Ň
e i tutaj zastosowa
ę
Kamaitachi
musi jednak znów uciec poprzez Masshigura. Mo
Ň
e wykona
ę
tyle ataków ile ma ich bazowych.
Przykładowo
: 10 poziomowy Shinobi posiadaj
Ģ
cy bazowe
ataki +15/+10/+5 biegnie 9m do pierwszego przeciwnika
atakuje pierwszym atakiem. Wykonuje Kamaitachi i
przemieszcza si
ħ
3m do nast
ħ
pnego przeciwnika. Atakuje
drugim atakiem i znowu wykonuje Kamaitachi. Przemieszcza
si
ħ
3m do trzeciego przeciwnika, atakuje trzecim atakiem i
znów robi Kamaitachi, przemieszcza si
ħ
na 3m (tylko tyle mu
zostało z całego dystansu 9m). W nast
ħ
pnej rundzie ka
Ň
dy z
zaatakowanych przeciwników otrzymuje normalne obra
Ň
enia
+ 5k4 z Kamaitachi.
Hayaku-Ken (
jap. Szybkie ostrze
)
(zc)
W walce wr
ħ
cz Shinobi jest mistrzem szybkich ci
ħę
i
pchni
ħę
. Ka
Ň
d
Ģ
bro
ı
któr
Ģ
trzyma Shinobi staje si
ħ
broni
Ģ
Szybko
Ļ
ci. Bro
ı
ma t
Ģ
własno
Ļę
tylko w r
ħ
kach Shinobiego –
gdy j
Ģ
pu
Ļ
ci lub odło
Ň
y or
ħŇ
– bro
ı
traci wła
Ļ
ciwo
Ļę
.
Atemi-hari
(
jap. Podmuch igieł
) (zc)
Raz dziennie Shinobi mo
Ň
e wyrzuci
ę
igły w wszystkich
dookoła, trafiaj
Ģ
c zarówno przeciwników jak i sojuszników.
Podczas akcji całorundowej (nie mo
Ň
e wtedy u
Ň
y
ę
Masshigura) Shinobi wyrzuca 100 igieł w wszystkich
kierunkach. Igły lec
Ģ
z tak
Ģ
pr
ħ
dko
Ļ
ci
Ģ
,
Ň
e trudno ich unikn
Ģę
(rzut na refleks ST 32) a trafienia powoduje natychmiastowy
efekt Hari Ho-rudo.
Igła
Malutka bro
ı
egzotyczna
Obra
Ň
enia: wr
ħ
cz -, kłute lub rzucane 1.
Przyrost zasi
ħ
gu: 9m.
Ci
ħŇ
ar: nieistotny
Hari Ho-rudo
(
jap. Unieruchomienie igł
Ģ
)
(zn)
Shinobi studiuj
Ģ
c akupunktur
ħ
potrafi okre
Ļ
li
ę
witalny punkt
układu nerwowego stworzenia, wykorzystuje to za do
unieruchomiania stworzenia poprzez parali
Ň
jego nerwów.
Wykonuje to poprzez niezwykle precyzyjny rzut igł
Ģ
.
Trafione ni
Ģ
stworzenie musi wykona
ę
rzut na wytrwało
Ļę
ST10 + poziom postaci w tej klasie presti
Ň
owej. Lub zostanie
poddane efektowi analogicznemu do czaru
Wstrzymanie
osoby
rzucane przez 10 poziomowego czarodzieja.
Igły to bro
ı
niepowoduj
Ģ
ca wi
ħ
kszych obra
Ň
e
ı
, jednak
niezast
Ģ
piona przy aplikowaniu trucizn. Ukłucia ni
Ģ
prawie
nie czu
ę
a wbija si
ħ
na tyle gł
ħ
boko,
Ň
e trucizna któr
Ģ
jest
pokryta wpełza do krwioobiegu ofiary,
Plik z chomika:
marek034
Inne pliki z tego folderu:
dungeons and dragons 3 5 edition--draconomicon.pdf
(76647 KB)
d&d 4th edition - draconomicon i - chromatic dragons.pdf
(23688 KB)
Karta do D&D.rtf
(640 KB)
Zabójca magów.doc
(41 KB)
Władca Bestii.doc
(165 KB)
Inne foldery tego chomika:
Anime
Bajki, filmy animowane
Do Gier Komputerowych
Dokumenty
Filmy
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin