jak-prowadzic-tani-i-skuteczny-marketing.pdf
(
1981 KB
)
Pobierz
458594376 UNPDF
© Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Justyna Muszyńska
rok 2009
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wy-
łącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży,
zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
Data: 21.07.2009
Tytuł: Jak prowadzić tani i skuteczny marketing
Autor: Justyna Muszyńska
Wydanie I
Redakcja: Magda Wasilewska
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzial-
ności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw
patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania in-
formacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
.....................................................7
Co to jest Strategia Marketingowa?
.
.............................................................................7
Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową?
.
.......................................................7
2. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
.....................................12
............................................................15
Co powinna zawierać standardowa strona internetowa?
.
...........................................15
4. OFERTA HANDLOWA
.................................................................19
KATALOGACH INTERNETOWYCH
................21
.............................................23
Jak to działa?
.
.............................................................................................................24
Co trzeba zrobić, aby reklamować w Google swoją stronę internetową?
.
..................25
7. PR
................................................................................................27
8. BLOG FIRMOWY
........................................................................29
Co to jest blog?
.
...........................................................................................................29
Czym różni się blog od tradycyjnej strony firmowej?
.
................................................29
Dlaczego warto blogować?
.
.........................................................................................30
9. ISO
..............................................................................................33
NASZE WYBRANE ARTYKUŁY
.
.......................................................36
Strona WWW – internetowa wizytówka firmy
.
..........................................................36
Jak opakować produkt, żeby dobrze się sprzedawał?
.
................................................41
Reklama w Google – skuteczny sposób pozyskiwania
.................................44
WSTĘP
.
..............................................................................................4
O AUTORZE PORADNIKA
.
................................................................6
1. STRATEGIA MARKETINGOWA
3. STRONA INTERNETOWA
5. REJESTRACJA W
6. REKLAMA W GOOGLE ADWORDS
klientów
JAK PROWADZIĆ TANI I SKUTECZNY MARKETING —
Justyna Muszyńska
Wstęp
Wstęp
Większość moich klientów mówi: „Nastały ciężkie czasy”, „Mój budżet
marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, „Co zrobić, żeby nie
wypaść z rynku?”
Te pytania zainspirowały mnie do napisania tego Poradnika i pokazania
właścicielom firm, że przy skromnym budżecie marketingowym można
nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie
reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.
Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie
na jej rozwoju, to przeczytaj ten Poradnik i wykorzystaj wskazówki, które
w nim umieściłam. Opisane w tym Poradniku działania to nie teoria aka-
demicka, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspiesze-
nie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.
Przekonaj się o skuteczności działań, które opisałam w tym Poradniku.
Wybierz jedną z usług i zleć ją nam, a my BEZPŁATNIE wykonamy ją dla
Ciebie. Na końcu każdego rozdziału umieściłam listę usług, które może-
my dla Ciebie BEZPŁATNIE wykonać. Wybierz jedną z nich i skontaktuj
się z nami pod numerem telefonu + 48 695 921 708 – najlepiej w godzi-
nach 9.00-12.00, od poniedziałku do piątku, lub wyślij do nas e-mail na
adres:
doradztwo@kompasartstudio.pl
.
4
JAK PROWADZIĆ TANI I SKUTECZNY MARKETING —
Justyna Muszyńska
Wstęp
Jeżeli masz wątpliwości, którą usługę wybrać, umów się z nami na BEZ-
PŁATNE konsultacje. Poznamy specyfikę działania Twojej firmy i dora-
dzimy Ci, która usługa byłaby dla Ciebie najkorzystniejsza.
Na stronie
kompasartstudio.wordpress.com/poradnik/
prowadzimy dys-
kusję na temat tego Poradnika. Przyłącz się do niej!
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury,
Justyna Muszyńska
www.KompasArtStudio.pl
5
Plik z chomika:
misuszatek123
Inne pliki z tego folderu:
the-accounting-cycle.pdf
(6857 KB)
statistics-for-business-and-economics.pdf
(6516 KB)
strategic-financial-management.pdf
(5542 KB)
microeconomics-uk.pdf
(5789 KB)
current-assets.pdf
(5713 KB)
Inne foldery tego chomika:
Akupresura
Audiobooks
Autosugestia i hipnoza
Dla Ciebie
Dziecko rozwoj
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin