crm_marketing.pdf

(619 KB) Pobierz
658504418 UNPDF
Automatyzacja procesów marketingowych
skuteczne kampanie marketingowe i precyzyjna
komunikacja dzięki Microsoft Dynamics TM CRM
Dzięki systemowi Microsoft Dynamics CRM specjaliści ds. marketingu mają
dostęp do niezawodnych narzędzi weryikacji danych i segmentacji rynku,
zarządzania kampaniami. Mają również możliwość wykonywania wnikliwych
analiz marketingowych tak, aby zwiększyć skuteczność działań, poprawić
wydajność i w efektywny sposób śledzić kluczowe wskaźniki. Microsoft Dynamics
CRM pozwala korzystać z kompleksowego zestawu narzędzi marketingowych,
dzięki którym można odpowiednio dopasować działania do potrzeb klientów.
„Dzięki irmie
Microsoft możemy
nie tylko dostrzec
nasze własne
możliwości,
lecz także
zidentyikować
nowe, które
można
przedstawić
klientom. Pozwala
nam to skuteczniej
dostosować się
do ich potrzeb.”
Microsoft Dynamics CRM 4.0 w dziale marketingu
Planowanie
i budżetowanie
DAviD Johnson
Dyrektor do spraw informatyki,
Jones Lang Lasalle
Skuteczna komunikacja
marketingowa
a
on
Na powyższym rysunku zaprezentowano możliwości systemu Microsoft Dynamics CRM,
które pomagają organizacjom w skutecznym zarządzaniu cyklem życia kampanii
oraz w optymalizowaniu kompozycji marketingowych.
658504418.017.png 658504418.018.png 658504418.019.png 658504418.020.png 658504418.001.png 658504418.002.png 658504418.003.png 658504418.004.png 658504418.005.png 658504418.006.png 658504418.007.png 658504418.008.png 658504418.009.png 658504418.010.png
„Dzięki
oprogramowaniu
Microsoft Dynamics
CRM możemy
zapewnić wyższą
jakość obsługi klienta
przez dostarczenie
ważnych informacji
oraz innowacyjnych
produktów.
Implementacja
Microsoft Dynamics
CRM pozwoli irmie
Cold Stone Creamery
na oszczędności
rzędu milionów
dolarów w ciągu
najbliższych dwóch
lub trzech lat.”
AKtywne pLAnowAnie
Korzystanie z dogłębnych analiz pozwala przełożyć informacje o klientach na zrozu-
miałą, praktyczną wiedzę, dzięki czemu irma może szybko reagować na zmieniające
się preferencje klientów i pojawiające się szanse.
PRzejRzySTe iNfoRMaCje o KlieNCie
System Microsoft Dynamics CRM umożliwia holistyczne podejście do klienta, uwględniające
dokładną segmentację zawierającą szczegółowe dane handlowe i demograiczne.
oDPowieDNia KoMPozyCja MaRKeTiNgowa
funkcje raportowania i analizowania pozwalają na ocenę wydajności działań zwią-
zanych z komunikacją bezpośrednią typu direct mail, e-mail i in. Dzięki temu dział
marketingu może skupić się na wykorzystaniu najbardziej efektywnych kanałów
komunikacji.
lePSze zaRząDzaNie PRaCą
Dla pracowników działu marketingu system zarządzania relacjami z klientem (CRM),
stanowiący naturalne rozszerzenie programu Microsoft® ofice outlook® 2007, ozna-
cza zarządzanie pocztą e-mail, spotkaniami, zadaniami i kontaktami z klientami pozio-
mu z jednej aplikacji biznesowej. funkcja korespondencji seryjnej programu Microsoft
ofice word 2007 pozwala na szybsze przygotowanie korespondencji marketingowej.
wyŻSza SKUTeCzNoŚĆ KaMPaNii MaRKeTiNgowyCH
inteligentne funkcje tworzenia list i segmentacji pozwalają na dotarcie do potencjal-
nych klientów i utrzymanie obecnych klientów. na podstawie udanych kampanii mar-
ketingowych przeprowadzonych w przeszłości można również opracować szablony
kampanii, z których będzie można korzystać w przyszłości.
DoSTęP Do DaNyCH w CzaSie RzeCzywiSTyM
funkcje szczegółowych raportów i analiz umożliwiają śledzenie, jaki odsetek osób
odpowiedział na daną kampanię marketingową, pomiary poziomu zainteresowania
i kontrolowanie kosztów w ramach każdej kampanii i każdego działania w czasie
rzeczywistym.
HeaTHeR DoRR
Kierownik do spraw systemów
informacyjnych marketingu, Cold
Stone Creamery
Łatwość projektowania, realizacji i śledzenia kampanii przy użyciu szablonów tworzonych przez
użytkownika.
658504418.011.png 658504418.012.png
iNfoRMaCje o ofeRTaCH
Całościowe spojrzenie na zgromadzone informacje o klientach, ich preferencjach, historii kontak-
tów i zakupów pozwala przewidzieć ich przyszłe potrzeby. Dzięki temu irma może odpowiednio
ukierunkować swoje działania, by zwiększyć szanse powodzenia sprzedaży krzyżowej czy wiązanej,
tzw. cross-sell i up-sell. Takie podejście sprzyja umacnianiu więzi z klientem i budowania jego lojal-
ności względem irmy.
lePSze zaRząDzaNie Bazą DaNyCH
Tworzenie list. System Microsoft Dynamics CRM umożliwia automatyczne tworzenie statycznych
lub dynamicznych list na podstawie kont klientów, kontaktów lub potencjalnych szans. Dzięki funk-
cji szukania zaawansowanego można zidentyikować potencjalnych klientów w oparciu o szeroki
zakres kryteriów określanych przez użytkownika. Kreator importu danych pozwala importować
listy, zapewniając precyzyjne pobieranie danych.
Zbiorcze wykonywanie zadań. import dużej ilości danych może być wykonywany poza godzinami
szczytu, co pozwala na optymalizację wykorzystania zasobów systemowych.
Poprawa dokładności danych. System umożliwia automatyczne wykrywanie i usuwanie zdupliko-
wanych rekordów z list, co wpływa pozytywnie na wskaźniki dotyczące podejmowanych działań
i skuteczność kampanii. Proste deiniowanie reguł oznacza poprawną obsługę duplikatów.
Zarządzanie działaniami marketingowymi przy wykorzystaniu pozwoleń. System Microsoft
Dynamics CRM zapewnia, że od samego początku baza danych tworzona jest z uwzględnieniem
zgody irm na korespondencję. wykorzystywana jest macierzysta funkcja śledzenia akceptacji/rezy-
gnacji dla wszystkich rekordów kontaktów, co pozwala uniknąć wykonywania niepotrzebnych cykli
oraz powoduje poprawę wskaźników reakcji.
SKUTeCzNiejSze zaRząDzaNie KaMPaNiaMi
Zarządzanie cyklem życia kampanii. System pozwala na określanie zadań, czynności i materiałów
marketingowych dla całego cyklu życia kampanii. Umożliwia również tworzenie budżetów i dei-
niowanie dalszych działań związanych z obsługą dla respondentów oraz innych osób.
Zwiększenie wartości marki. Możliwość współpracy między zespołami i jednostkami organizacyj-
nymi pozwala na podtrzymanie i zwiększenie spójności oraz wartości marki.
Praca w środowisku z dobrze znanym interfejsem użytkownika. Dzięki niezawodnej integracji
programu ofice outlook 2007 z programem Microsoft Dynamics CRM można automatycznie
synchronizować wiadomości e-mail, zadania i szczegółowe dane dotyczące klientów. funkcja kore-
spondencji seryjnej programu ofice word 2007 pozwala na szybkie tworzenie i wysyłanie kore-
spondencji, a interfejs oparty na sieci web daje możliwość zarządzania szablonami korespondencji
seryjnej z dowolnego miejsca na świecie.
Śledzenie odpowiedzi. Prowadzenie kampanii w pętli zamkniętej jest możliwe dzięki śledzeniu
wszystkich działań podejmowanych w ramach kampanii. Można wykorzystać odpowiedzi e-mail
jako potencjalny kontakt z zainteresowanym klientem,, wyróżnić szanse sprzedaży i wykonać wiele
innych czynności poprzez zaledwie kilka kliknięć.
Monitorowanie wyników. System Microsoft Dynamics CRM pozwala na generowanie w czasie
rzeczywistym szczegółowych raportów dotyczących wydajności przy wykorzystaniu kluczowych
wskaźników, takich jak zwrot z inwestycji, wskaźniki skuteczności podejmowanych działań czy
koszt każdej odpowiedzi.
SzyBKie RozPoCzęCie KaMPaNii
Planowanie i prowadzenie kampanii. Microsoft Dynamics CRM 4.0 pozwala na korzystanie
z szablonów zdeiniowanych w systemie. Użytkownik może też samodzielnie tworzyć szablony
według własnych potrzeb i preferencji. Stworzone od podstaw kampanie mogą stać się szablona-
mi. Działania składające się na kampanię można planować tak, aby ich wykonanie następowało od
razu lub w określonym czasie w przyszłości, a kampanie można rozpoczynać w dowolnym miejscu
na świecie, korzystając z zaawansowanych funkcji obsługi wielu języków i walut.
Jasny przekaz. System umożliwia tworzenie szablonów e-mail o profesjonalnym wyglądzie i łatwe
uruchomienie korespondencji seryjnej. Przy wykorzystaniu skonigurowanych przez użytkownika reguł
oferuje również automatyczną i inteligentną konwersję wiadomości e-mail na dane kontaktowe klienta..
Deiniowanie działań. Dzięki systemowi Microsoft Dynamics CRM można wybierać działania w ramach
kampanii, takie jak wysyłanie wiadomości e-mail, rozmowy telefoniczne, wysyłanie faksów lub
organizacja spotkań i przypisywać je do odpowiednich osób.
„Microsoft
Dynamics CRM
umożliwia irmie
Pumpkin Patch
realizację lepiej
ukierunkowanych
i bardziej
skutecznych
kampanii
marketingu
bezpośredniego,
co pozwala
zapewnić wysoki
poziom obsługi
oraz zadowolenie
klienta.”
BRUCe walKley
Dyrektor generalny, pumpkin
patch
658504418.013.png 658504418.014.png
„Zamiast
wykonywania
setek telefonów
do przedstawicieli
irm w celu
uzyskania informacji
o efektach kampanii,
na potrzeby tego
projektu korzystamy
z masowych
wiadomości
e ‑mail programu
Microsoft Dynamics
CRM. To wielka
oszczędność czasu
i pieniędzy!
oD SzaNSy SPRzeDaŻy Do PoTeNCjalNego KlieNTa
Lepsze wykorzystanie informacji o potencjalnych klientach. System pozwala użyt-
kownikowi w prosty sposób odróżnić nowe potencjalne szanse od dotychczasowych
klientów i zmienić wybrane szanse w nowe możliwości poprzez jedno kliknięcie.
Automatyczne przekierowywanie informacji o potencjalnych klientach. określone
informacje są automatycznie dostarczane do właściwych osób w zależności od produktu,
regionu, kwoty w dolarach lub na podstawie innych kryteriów zgodnie ze zdeiniowanymi
przez użytkownika regułami przepływu pracy.
Dostrzeganie ukrytych możliwości. Możliwość intuicyjnego śledzenia relacji mię-
dzy klientami, potencjalnymi szansami, osobami wpływowymi i dostawcami pozwala
dostrzec nowe okazje. warto zapoznać się ze złożonymi scenariuszami biznesowymi
i zastosować je, korzystając z funkcji rozszerzonej obsługi relacji „wielu z wieloma”.
SaNDy CliffoRD
Dyrektor do spraw technologii
rynkowych i informatyki, United way
greater Twin Cities
Śledzenie skuteczności kampanii i planowanie działań na ujednoliconym ekranie.
aby uzyskać więcej informacji na temat
programu Microsoft Dynamics CRM,
odwiedź stronę:
www.microsoft.pl/crm
TwoRzeNie aNaliz MaRKeTiNgowyCH
Określanie trendów i przewidywanie wyników. System Microsoft Dynamics CRM po-
zwala skutecznie wprowadzać nowe produkty i usługi, jednocześnie zwiększając szansę
na sprzedaż kolejnych produktów lub usług. Umożliwia podejmowanie decyzji o przy-
dziale zasobów marketigowych na podstawie pojawiających się możliwości.
Dbanie o lojalność. Kompleksowe podejście do informacji o kliencie pozwala na wyjście
z inicjatywą i zaproponowanie wymiany produktu lub odnowienia umowy bądź po
prostu nagradzanie klientów, którzy często korzystają z oferty.
Analiza danych demograicznych. System umożliwia segmentację klientów według
proili demograicznych oraz indentyikacji potencjalnych szans na zakup już
w momencie ich powstawania.
Informowanie o zwrocie z inwestycji w działania marketingowe. Dedykowane pulpity
nawigacyjne dla kadry kierowniczej zapewniają dostęp do szczegółowych informacji,
w tym najważniejszych wskaźników dotyczących sprzedaży i wydajności. warto wyko-
rzystać zalety wynikające ze stosowania programów marketingowych.
Niniejszy dokument ma charakter wyłącznie informacyjny.
fiRMa MiCRoSofT Nie UDziela ŻaDNyCH gwaRaNCji, BezPoŚReDNiCH, DoMNieMaNyCH aNi USTawowyCH, Na iNfoRMaCje zawaRTe w TyM DoKUMeNCie.
© 2008 Microsoft Corporation. wszelkie prawa zastrzeżone. Microsoft, Microsoft Dynamics, logo Microsoft Dynamics, outlook i windows
są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi irmy Microsoft Corporation w Stanach zjednoczonych lub innych krajach.
M
658504418.015.png 658504418.016.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin