pl_eula.rtf

(158 KB) Pobierz

OGRANICZONA UMOWA LICENCYJNA YTKOWNIKA gry CRYSIS 2 (w skrócie „CRYSIS”)

 

 

1. Przedmiot umowy

 

Niniejsza umowa (zwana w dalszej części dokumentu „Umową”) dotyczy korzystania z gry komputerowej CRYSIS i zostaje zawarta pomiędzy firmą Crytek GmbH (w skrócie "CRYTEK") i Tobą, użytkownikiem końcowym (w skrócie „ytkownikiem” lub „Tobą”).

 

Umowa ta zaczyna obowiązywać od momentu, gdy Użytkownik po raz pierwszy rozpocznie pobieranie, instalację, wczytywanie lub w jakikolwiek inny sposób skorzysta z gry CRYSIS.

 

Pobieranie, instalacja, wczytywanie lub jakikolwiek inne wykorzystanie gry CRYSIS jest równoznaczne z tym, że Użytkownik zgadza się na wszystkie warunki zawarte w niniejszej Umowie, jak i dokumentacji dodatkowej. Przed korzystaniem z gry CRYSIS Użytkownik powinien dokładnie przeczytać niniejszą Umowę. Jeśli nie zgadzasz się na warunki zawarte w niniejszym dokumencie, nie wolno Ci korzystać z gry CRYSIS.

 

2. Udzielenie licencji

 

Zgodnie z warunkami niniejszej Umowy firma CRYTEK udziela Użytkownikowi osobistego, niezbywalnego i niewyłącznego prawa użytkowania gry CRYSIS (w skrócie „Licencji”) w okresie czasu ustanowionym poniżej i na warunkach określonych w instrukcji lub opakowaniu do gry CRYSIS.

 

3. Zabezpieczenia techniczne

 

Gra CRYSIS wykorzystuje technologię Solidshield służą do elektronicznego zarządzania prawami. Technologia ta nie wymaga osobnej instalacji. Aby uzyskać więcej informacji na jej temat, odwiedź stronę www.solidshield.com. Do uwierzytelnienia gry CRYSIS oraz weryfikacji Twojej licencji („Uwierzytelnienie sieciowe") za pomocą kodu seryjnego dołączonego do gry niezbędne jest połączenie z Internetem. Firma CRYTEK zastrzega sobie prawo do sprawdzenia licencji Użytkownika w kolejnych procesach uwierzytelniania sieciowego. Jeśli firma CRYTEK uzna, że licencja Użytkownika nie jest ważna, gra w CRYSIS może być niemożliwa. Użytkownikowi nie wolno wyłączać programu Solidshield. Jeśli Użytkownik wyłącza lub w inny sposób ingeruje w zabezpieczenia techniczne, CRYSIS może nie dział prawidłowo, a Użytkownik narusza warunki niniejszej Licencji.  Zanim będzie można rozpocząć grę w CRYSIS, należy autoryzować komputer. Autoryzacja następuje automatycznie po zatwierdzeniu licencji przez firmę CRYTEK (czyli podczas uwierzytelnienia sieciowego), jak opisano powyżej. Pierwszy użytkownik końcowy ma prawo autoryzować do pięciu komputerów, na których będzie mó grać w CRYSIS w trybie lokalnym. Zainstalowanie gry CRYSIS na komputerze powoduje jego automatyczną autoryzację (pod warunkiem dostępności niewykorzystanej autoryzacji). Usunięcie gry CRYSIS z komputera powoduje automatyczne cofnięcie autoryzacji. Aby ręcznie zarządzać udzielaniem autoryzacji, zapoznaj się ze wskazówkami dotyczącymi cofania autoryzacji, znajdującymi się pod adresem: http://activate.ea.com/deauthorize. Aby móc cofnąć autoryzację, niezbędny jest dostęp do Internetu. Po odinstalowaniu gry CRYSIS i udanym cofnięciu autoryzacji, technologia Solidshield powiązana z grą CRYSIS zostanie usunięta z komputera Użytkownika.

 



 

4. Prawa własności intelektualnej

 

Wszystkie prawa autorskie, znaki handlowe oraz wszelkie prawa własności intelektualnej związane z grą CRYSIS sąasnością firmy CRYTEK. Chroni je niemieckie i międzynarodowe prawo autorskie, a także pozostałe prawa, które mają zastosowanie w takich przypadkach. Użytkownik wraz z grą CRYSIS nie otrzymuje jej na własność, podobnie jak żadne prawa własności intelektualnej, między innymi (ale i nie tylko) wszystkie te, które odnoszą się do gry CRYSIS, nie ulegają przeniesieniu na Użytkownika.

 

5. Zastrzeżenie praw

 

Firma CRYTEK zastrzega sobie wszelkie prawa nie przyznane w ramach niniejszej Umowy. Użytkownik niniejszym nie otrzymuje żadnego prawa ani licencji na kopiowanie, dystrybucję, publiczne odtwarzanie lub jakiekolwiek inne wykorzystanie gry CRYSIS, zarówno w części jak i w całci. To samo tyczy się znaków handlowych CRYTEK, CRYSIS, CRYENGINE, FARCRY lub jakichkolwiek innych znaków handlowych firmy CRYTEK czy też pozostałych firm.

 

6. Ograniczenie użytkowania Oprogramowania

 

Wykorzystanie gry CRYSIS w celu, który nie został opisany w punkcie drugim jest surowo zabronione i stanowi naruszenie warunków Umowy przez Użytkownika.

 

Zakaz ten obejmuje, ale i nie ogranicza się do następujących sytuacji:

 

- kopiowanie, reprodukcja, produkcja lub dystrybucja (płatna lub darmowa) gry CRYSIS, w częściach lub w całci, w ramach dowolnego nośnika danych

- przenoszenie, sprzedawanie, podlicencjonowanie czy leasing dowolnych praw do gry CRYSIS osobom trzecim

- wykorzystywanie gry CRYSIS wbrew etyce lub obowiązującemu prawu

- modyfikacja gry CRYSIS lub tworzenie jakichkolwiek dzieł pochodnych (z wyjątkiem tych, które zostały określone w umowie dotyczącej edytora SANDBOX 2 dla gry CRYSIS lub pakietu MOD SDK dla gry CRYSIS)

- dekomplilacja, rozadanie gry CRYSIS na czynniki pierwsze, dezasemblacja.

 

ytkownik zobowiązuje się nie usuwać żadnych not prawnych, w tym znaków handlowych i not o prawie autorskim, które zostały umieszczone przez firmę CRYTEK w grze CRYSIS i/lub wszelkich materiałach drukowanych do niej dołączonych.

 

7. Czas trwania i wygaśnięcie Umowy

 

Warunki niniejszej umowy oraz prawa, które przysługują objętemu niąytkownikowi zaczynają obowiązywać w momencie, gdy ten rozpocznie pobieranie, instalację, wczytywanie lub w jakikolwiek inny sposób zacznie korzystać z gry CRYSIS. Warunki umowy bę obowiązywać do ich wygaśnięcia, zgodnie z ustaleniami niniejszej Umowy.

 

CRYTEK zastrzega sobie prawo do zakończenia obsługi sieciowych funkcji gry CRYSIS (włącznie z trybem wieloosobowym) w ciągu 30 dni od opublikowania stosownego oświadczenia na witrynach firmy CRYTEK.

 

Niniejsza Umowa wygaśnie w trybie natychmiastowym, bez potrzeby wystosowania jakiegokolwiek powiadomienia od firmy CRYTEK do Użytkownika, o ile ten złamie dowolny warunek czy też postanowienie tej Umowy. Nie pozostaje to w sprzeczności z warunkami niniejszej Umowy oraz Licencji udzielonej Użytkownikowi.

 

Po wygaśnięciu lub unieważnieniu niniejszej Umowy wszelkie prawa, jakie według niej miałytkownik również wygasają, nie naruszając w ten sposób dowolnych innych praw i możliwości ich dochodzenia. Użytkownik straci prawo do wykorzystania gry CRYSIS w jakikolwiek sposób. W takim wypadku należy natychmiast zniszczyć wszystkie posiadane kopie Oprogramowania, a udzielone w niniejszym dokumencie prawa powracają do firmy CRYTEK, co nie wymaga żadnego uprzedniego powiadomienia.

 

Unieważnienie niniejszej Umowy nie pociąga firmy CRYTEK do żadnej odpowiedzialności względem Użytkownika, zaśytkownik nie zostaje zwolniony z odpowiedzialności powstałej w wyniku unieważnienia niniejszej umowy.

 

8. Wyłączenie i ograniczenie odpowiedzialności

 

Ponieważ Licencja udzielana Użytkownikowi w ramach niniejszej Umowy jest bezpłatna, odpowiedzialność firmy CRYTEK zostaje wyłączona i ograniczona w najwyższym stopniu dozwolonym przez obowiązujące prawo.

 

ZRZECZENIE SIĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY PRZEZ FIRMĘ CRYTEK. W NAJWYŻSZYM STOPNIU, DOZWOLONYM PRZEZ OBOWIĄZUJĄCE PRAWO, FIRMA CRYTEK NIE BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA JAKĄKOLWIEK FORMĘ BEZPOŚREDNICH, POŚREDNICH, SPECJALNYCH, PRZYPADKOWYCH, CZY WTÓRNYCH SZKÓD , LUB UTRATY ZYSKÓW, DOCHODÓW, DANYCH CZY WYNIKAJĄCYCH Z JAKICHKOLWIEK METOD DZIAŁANIA UŻYTKOWNIKA LUB OSÓB TRZECICH, BEZ WZGLĘDU NA TO, CZY POWSTAŁY ONE WSKUTEK WYKROCZENIA (WŁĄCZAJĄC ZANIEDBANIE), UMOWY, ODPOWIEDZIALNOŚCI CAŁKOWITEJ CZY W INNY SPOSÓB, BEZ WZGLĘDU NA TO CZY FIRMA CRYTEK ZOSTAŁA POINFORMOWANA O MOŻLIWOŚCI TAKICH SZKÓD.

 

9. Ograniczona gwarancja

 

Firma CRYTEK dostarcza Użytkownikowi grę CRYSIS w postaci „takiej, jaka jest”. Dostawcy tego Oprogramowania niniejszym nie dają i zrzekają się jakichkolwiek oczywistych jak i dorozumianych gwarancji, w tym gwarancji zakupu, przydatności do konkretnego celu i nienaruszalności praw. Firma CRYTEK nie gwarantuje bezbłędnego działania Oprogramowania jak i tego, że gra CRYSIS miałaby spełniać szczególne wymagania, jakie ma wobec niej Użytkownik. Żadna ustna ani pisemna informacja lub porada udzielona Użytkownikowi przez firmę CRYTEK, albo jej pracownika, przedstawiciela czy dystrybutora nie będzie stanowiła gwarancji dla tego Oprogramowania, zaśytkownikowi nie wolno na takich informacjach polegać.

 

10. Pomoc

 

Firma CRYTEK nie udziela żadnej pomocy związanej z grą CRYSIS. Prosimy nie dzwonić i nie wysył wiadomości e-mail odnośnie gry CRYSIS, ponieważ pracownicy firmy nie bę w stanie odpowiedzieć na zawarte w nich pytania.

 

11. Gwarancja i zrzeczenie się odpowiedzialności za szkody Użytkownika

 

ytkownik gwarantuje i zobowiązuje się do tego, że:

 

a) posiada peł zdolność prawną do tego, aby zostać objętym warunkami niniejszej umowy

 

b) posiada peł zdolność prawną do tego, aby korzystać z praw przyznanych mu w niniejszej Umowie i wywiązywania się z jej warunków

 

c) będzie przestrzegał wszystkich warunków Umowy przez cały czas jej trwania, zgodnie z obowiązującym prawem

 

Niniejszym użytkownik zgadza się na obronę i poświadczenie nieskazitelności firmy CRYTEK i/lub jej pracowników, dyrektorów, przedstawicieli, agentów, licencjodawców (wyłączając Użytkownika) podczas ewentualnego postępowania sądowego dotyczącego odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające lub bęce konsekwencjąamania niniejszej Umowy przez Użytkownika.

 

12. Złamanie niniejszej Umowy

 

W przypadku złamania Umowy przez firmę CRYTEK, jedynym zadośćuczynieniem dla Użytkownika będzie jej rozwiązanie w postaci pisemnego oświadczenia, które należy wysł do siedziby firmy.

 

W przypadku naruszenia Umowy przez Użytkownik...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin