36.doc

(24 KB) Pobierz

1.


Zwariowane dni








MATERIAŁY: niepotrzebne

CEL:              przełamywanie lodów, twórczość




PRZEBIEG:


A.              Kot i dzieci myszy

Uczestnicy ustawiają się w pary jeden naprzeciw dru­giego i rozciągają się dookoła pokoju. Dwie osoby -kot i mysz - gonią się pomiędzy pozostałymi parami. Mysz może uciec kotu poprzez wskoczenie na plecy jakiemuś członkowi grupy. Osoba ta staje się wtedy myszą w swojej parze. Jeżeli kot złapie mysz, zamie­niają się rolami. W dużej grupie jednocześnie może się gonić więcej niż jedna para kota i myszy

B.              Ogon smoka

Smok goni wszystkich członków grupy. Jeśli ktoś zos­tanie złapany, staje za smokiem, łapie go za ramiona i teraz oboje kontynuują łapanie. Zabawa trwa, dopóki smok nie złapie wszystkich osób i nie włączy ich do swojego ogona

C.              Ślepcy

Wszyscy dobierają się w pary. W każdej parze jedna osoba ma zawiązane oczy. Parom nie wolno się roz­dzielać. Jedna para to oni" i ich zadanie polega na złapaniu jak największej ilości pozostałych par. Złapana para odchodzi na bok


89

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin